quote:Adam Hrepka naar N.E.C. | Samenwerking met MTK Boedapest.
N.E.C. heeft overeenstemming bereikt met MTK Boedapest over de verhuur van spits Ádám Hrepka aan N.E.C. N.E.C. zet met de huur van Hrepka de eerste stap in een eventueel langere samenwerking met MTK. De 20-jarige Hongaar Hrepka doorliep alle nationale jeugdteams van Hongarije en speelde inmiddels drie interlands in het A-team van zijn land. De spits zal voor één seizoen van MTK worden gehuurd, waar hij de laatste drie seizoenen 26 goals scoorde in 63 wedstrijden.
N.E.C. is zeer verheugd met de samenwerking en wordt naast het Engelse Liverpool de tweede club waarmee MTK een samenwerking aangaat. Alle grootste talenten van de Hongaarse Jeugdacademie spelen bij MTK en daarom zijn veel betaald voetbal organisaties geïnteresseerd in een samenwerking.
Hrepka ziet de stap naar Nijmegen als een volgende fase in zijn carrière en ziet er naar uit om samen met Gábor Babos in een team te acteren. Babos heeft in het verleden eveneens gespeeld bij MTK. Adam Hrepka zal zich vanaf morgen bij de groep voegen.
quote:Gunther Vanaudenaerde start vanavond voor de tweede keer op rij in de basis als rechtsachter bij KVC Westerlo. De Belg kijkt verbitterd terug op zijn periode bij NEC, waar hij geen eerlijke kans kreeg.
"De trainer, Mario Been, had geen vertrouwen in mij", vertelt de verdediger, die vorig jaar de overstap maakte van Club Brugge naar NEC aan, Gazet van Antwerpen. "Toen ik mijn contract ondertekende bevestigde hij dat hij me als rechtsback zag. Maar later vertelde hij dat hij me meer als middenvelder zag."
"Ach, ik heb bij NEC nooit echt een kans gekregen. Liever greep de trainer nog naar anderen om mij maar niet te moeten opstellen."
Bij Westerlo heeft Vanaudenaerde opnieuw plezier in het voetbal. "Iedereen maakt plezier en tapt moppen. Hier wil ik me dan ook weer bewijzen, want na dat jaar bij NEC heb ik toch het gevoel dat dat nodig is."
NEC wil Pospisil wel hebben maar Hearts vraagt er 6 ton voor. Daarnaast vraagt Pospisil 2 ton aan salaris. Voor een 28-jarige speler van NEC is dit (te) veel. Maar NEC blijft doorgaan met proberen om deze speler toch naar Nijmegen te halen voor minder geld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef MahirBurekovic het volgende:
wordt of is die pospisil nou gekocht of niet?
quote:Andrzej Niedzielan heeft zijn goede start bij Wisla Kraków abrupt zien eindigen. De voormalige NEC-spits wacht een lange revalidatie.
Niedzielan, die Poolse dienst één keer scoorde, heeft in de wedstrijd tegen Gornik Zabrze een kruisband in een knie gescheurd. Een operatie is noodzakelijk en zet de aanvaller zeker vier maanden aan de kant.
Na een moeizame transfer streek Niedzielan afgelopen zomer neer bij Wisla Kraków. De Poolse club kende met de oud-NEC’er een goede start met drie overwinningen op rij zonder tegendoelpunt.
Je hebt gelukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:50 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond!
Tioté is niet speelgerechtigd bij ons. Vandamme & Cissé zijn geblesseerd. Oper & Matondo kunnen spelen maar zijn lichtgeblesseerd. Alleen van Tornhout is volledig fit. Denk dat Lamah van het middenveld word doorgeschoven naar de aanval.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je hebt gelukvd Boogaart mag niet meedoen, want de Spaanse vrienden zijn wat traag met het vrijgeven.
Geef hem eens ongelijk: hij kon zich telkens sportief verbeterenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eens kijken of we de Gelderse clubhoer vanavond al aan het werk zien.
Je bedoeld nog verdedigender en nog meer tijdrekken? Nee dit viel me zwaar tegen van jullie! Maar als we het eerste half uur hadden doorgetrokken waren we nooit in de problemen gekomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Zero2Nine het volgende:
redelijke wedstrijd. uiteindelijk is de 1-1 wel verdiend maar het was niet meer nodig, het had rustig uitgespeeld kunnen worden.
Viel me ook op ja, was ook snel weer wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef DarkShine het volgende:
Als je trouwens een shirt over je vak trekt, zo moeilijk is het toch niet om hem fatsoenlijk om naar boven te laten gaan
dat zal het dan wel zijn ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef Strooper het volgende:
Bij zijn vriend Velthuizen kijken?
NEE IK DENK DAT HIJ EENS DE ECHTE NUMMER 1 VAN GELDERLAND WOU ZIEN!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat zal het dan wel zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |