abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:24:37 #246
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52233517
25 doelpunten in 60 wedstrijden, klinkt veelbelovend
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:30:54 #247
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_52236520
pi_52236550
quote:
Adam Hrepka naar N.E.C. | Samenwerking met MTK Boedapest.

N.E.C. heeft overeenstemming bereikt met MTK Boedapest over de verhuur van spits Ádám Hrepka aan N.E.C. N.E.C. zet met de huur van Hrepka de eerste stap in een eventueel langere samenwerking met MTK. De 20-jarige Hongaar Hrepka doorliep alle nationale jeugdteams van Hongarije en speelde inmiddels drie interlands in het A-team van zijn land. De spits zal voor één seizoen van MTK worden gehuurd, waar hij de laatste drie seizoenen 26 goals scoorde in 63 wedstrijden.

N.E.C. is zeer verheugd met de samenwerking en wordt naast het Engelse Liverpool de tweede club waarmee MTK een samenwerking aangaat. Alle grootste talenten van de Hongaarse Jeugdacademie spelen bij MTK en daarom zijn veel betaald voetbal organisaties geïnteresseerd in een samenwerking.

Hrepka ziet de stap naar Nijmegen als een volgende fase in zijn carrière en ziet er naar uit om samen met Gábor Babos in een team te acteren. Babos heeft in het verleden eveneens gespeeld bij MTK. Adam Hrepka zal zich vanaf morgen bij de groep voegen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_52260643
Vanavond ga ik de nieuwe aanwinsten even aanschouwen in Cuijk .. ben benieuwd
Brett Holman
pi_52268019
Hrepka twee keer gescoord tegen hoofdklasser JVC. NEC won 4-0, Hrepka viel na rust in. Pospí¨il deed het ook aardig met een doelpunt en twee assists. Andere doelpunt was van Lens.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_52268311
quote:
Gunther Vanaudenaerde start vanavond voor de tweede keer op rij in de basis als rechtsachter bij KVC Westerlo. De Belg kijkt verbitterd terug op zijn periode bij NEC, waar hij geen eerlijke kans kreeg.

"De trainer, Mario Been, had geen vertrouwen in mij", vertelt de verdediger, die vorig jaar de overstap maakte van Club Brugge naar NEC aan, Gazet van Antwerpen. "Toen ik mijn contract ondertekende bevestigde hij dat hij me als rechtsback zag. Maar later vertelde hij dat hij me meer als middenvelder zag."

"Ach, ik heb bij NEC nooit echt een kans gekregen. Liever greep de trainer nog naar anderen om mij maar niet te moeten opstellen."

Bij Westerlo heeft Vanaudenaerde opnieuw plezier in het voetbal. "Iedereen maakt plezier en tapt moppen. Hier wil ik me dan ook weer bewijzen, want na dat jaar bij NEC heb ik toch het gevoel dat dat nodig is."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_52272527
Zo'n oefenwedstrijd zegt natuurlijk nog niks maar toch..

Hrepka stond 2 maal gewoon op de goede plaats en liet zien ook wel aardig te kunnen combineren
De Tsjechische spits had zeker 2 100% kansen die hij onbenut liet, maar voetbalde wel aardig mee en had 2 assists en een goal..

Mijn grootste blik viel echter op vd Boogaart en de nieuwe tsjechische middenvelder..

VD Boogaart gaat NEC nog heel veel plezier aan beleven, weet precies waar hij moet lopen om het spel te kunnen controleren, daarnaast ook een goed overzicht ..

En dan die Chlup, speelde vandaag in de 2e helft als aanvallende middenvelder..
Ik denk een hele goede speler! Technisch goede speler en ook een prima overzicht.. wat vooral opviel is dat hij zich telkens knap vrij wist te lopen.. ik denk dat NEC deze speler absoluut moet halen

maargoed ff relativeren, het is en blijft Cuijk he
Brett Holman
pi_52278759
Wou net zeggen, Junker scoort in de voorbereiding ook nog wel aardig . Maar op als je het zo leest ziet het er goed uit voor nijmegen.
pi_52282413
Zijn die nieuwe spelers nu gekocht of gehuurd? (Ben op vakantie geweest, heb weinig meegekregen laatste tijd)

Nieuwe spelers
pi_52283337
Alleen Hrepka is gehuurd voor een jaar..

Die andere 2 zijn momenteel nog op proef, moet nog een besluit over worden genomen..
Brett Holman
pi_52283424
Het lijkt me dat als die Hrepka rond de 10 goals maakt hij blijft, en dat daar ook al afspraken over zijn gemaakt tussen de clubs.
pi_52400193
Cees Lok nieuwe assistent van Rutten bij FC Twente.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:41:08 #259
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52401133
Cees plant zijn carriere iig niet volgens de boekjes
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_52410528
wordt of is die pospisil nou gekocht of niet?
pi_52432008
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef MahirBurekovic het volgende:
wordt of is die pospisil nou gekocht of niet?
NEC wil Pospisil wel hebben maar Hearts vraagt er 6 ton voor. Daarnaast vraagt Pospisil 2 ton aan salaris. Voor een 28-jarige speler van NEC is dit (te) veel. Maar NEC blijft doorgaan met proberen om deze speler toch naar Nijmegen te halen voor minder geld.
Daarnaast praten Aalbers, Been en De Groot over Filip Chlup. Daar wrdt besproken of de Tsjechische testspeler van Brno wordt vastgelegd.
NEC heeft verder nog steeds interesse in zowel Olaf Lindenbergh, Danny Buijs als Luigi Bruins.

Tenslotte is vanmiddag de 21-jarige Boliviaan Nelson Sossa gearriveerd in Nijmegen. Naar verwachting zal hij de komende tijd meetrainen en zo proberen een contract te versieren. Sossa speelt op dit moment bij de Boliviaanse kampioen Jorge Wilstermann en is international. Hier draagt hij het rugnummer 7.
-Beelden: http://video.google.com/videosearch?q=nelson+sossa

Verder gaat het gerucht dat NEC interesse zou hebben in de Chileen Gonzalo Fierro, in een 17-jarige Ijslander van FH Hafnarfjörður en in Toton-Zoran Mokoukobori van Kaizer Chiefs. Wat van deze drie spelers waarheid is zal echter moeilijk zijn in te schatten.

Wanneer er naar de training van vanmiddag wordt gekeken, is dit de opstelling voor tegen Roda:
------------------Babos-----------------------
Muslu, Wisgerhof, Olsson en El-Akchaoui
------------------Kivuvu------------------------
-------------Worm en Davids-----------------
------------------Holman-----------------------
-----------Lens en Van Beukering-----------

[ Bericht 6% gewijzigd door TomComCo op 16-08-2007 20:04:20 ]
pi_52464337
NEC is rond met Lidnenbergh volgens het AD..
Brett Holman
pi_52472692
quote:
Andrzej Niedzielan heeft zijn goede start bij Wisla Kraków abrupt zien eindigen. De voormalige NEC-spits wacht een lange revalidatie.

Niedzielan, die Poolse dienst één keer scoorde, heeft in de wedstrijd tegen Gornik Zabrze een kruisband in een knie gescheurd. Een operatie is noodzakelijk en zet de aanvaller zeker vier maanden aan de kant.

Na een moeizame transfer streek Niedzielan afgelopen zomer neer bij Wisla Kraków. De Poolse club kende met de oud-NEC’er een goede start met drie overwinningen op rij zonder tegendoelpunt.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:50:48 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52473365
Tot vanavond!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52474275
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:50 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond!
Je hebt geluk vd Boogaart mag niet meedoen, want de Spaanse vrienden zijn wat traag met het vrijgeven.
pi_52475306
Eens kijken of we de Gelderse clubhoer vanavond al aan het werk zien. Als ik die opstelling een paar posts hierboven lees wel.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52477112
Het moet niet gekker meer worden..

Lindenbergh aantrekken terwijl je op die positie al genoeg spelers hebt lopen en vervolgens 2 proefspelers waar je tevreden overbent en die nodig zijn binnen de selectie aftesten wegens 'financiele redenen'..

Nee, die grafrat van een Lindenbergh zal vast goedkoop zijn geweest..
Brett Holman
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:23:41 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52478245
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je hebt geluk vd Boogaart mag niet meedoen, want de Spaanse vrienden zijn wat traag met het vrijgeven.
Tioté is niet speelgerechtigd bij ons. Vandamme & Cissé zijn geblesseerd. Oper & Matondo kunnen spelen maar zijn lichtgeblesseerd. Alleen van Tornhout is volledig fit. Denk dat Lamah van het middenveld word doorgeschoven naar de aanval.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:15:58 #269
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52482862
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eens kijken of we de Gelderse clubhoer vanavond al aan het werk zien.
Geef hem eens ongelijk: hij kon zich telkens sportief verbeteren
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:01:24 #270
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52488037
Bijzonder onnodige puntendeling, NEC had meer verdiend
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:22:50 #271
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52489935
Beetje gelukkige gelijkmaker van ons, al was een gelijkspel wel verdient voor beide ploegen.

Jammer dat NEC zo enorm zwaar op de verdediging leunt en daarnaast ook nog zo enorm veel tijd probeert te rekken
Planning:
-
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:26:58 #272
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52490017
Als je trouwens een shirt over je vak trekt, zo moeilijk is het toch niet om hem fatsoenlijk om naar boven te laten gaan
Planning:
-
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:59:09 #273
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_52499061
redelijke wedstrijd. uiteindelijk is de 1-1 wel verdiend maar het was niet meer nodig, het had rustig uitgespeeld kunnen worden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:10:46 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52499464
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Zero2Nine het volgende:
redelijke wedstrijd. uiteindelijk is de 1-1 wel verdiend maar het was niet meer nodig, het had rustig uitgespeeld kunnen worden.
Je bedoeld nog verdedigender en nog meer tijdrekken? Nee dit viel me zwaar tegen van jullie! Maar als we het eerste half uur hadden doorgetrokken waren we nooit in de problemen gekomen.

Een Italiaanse ploeg valt nog meer aan
Planning:
-
pi_52510643
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef DarkShine het volgende:
Als je trouwens een shirt over je vak trekt, zo moeilijk is het toch niet om hem fatsoenlijk om naar boven te laten gaan
Viel me ook op ja, was ook snel weer weg
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52511609
Wat deed Otten dan bij Sparta - Vitesse
pi_52511740
Bij zijn vriend Velthuizen kijken?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_52512850
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef Strooper het volgende:
Bij zijn vriend Velthuizen kijken?
dat zal het dan wel zijn ja.
pi_52525276
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

dat zal het dan wel zijn ja.
NEE IK DENK DAT HIJ EENS DE ECHTE NUMMER 1 VAN GELDERLAND WOU ZIEN!!!
pi_52527129
Snoyl uit de selectie gezet.

Kan hij gelukkig ook niet meespelen. Maar het moet geen onrustige zooi worden binnen de selectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')