Maar als iedereen scheef staat is er eigenlijk ook geen probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Repeat het volgende:
Meestal moet je wel. Als er één iemand scheeft staat moet iedereen in het rijtje scheef gaan staan, anders past het niet echt lekker.
Zou het?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik zou eerder denken dat links parkeren moeilijker is.
Iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef tong_poh het volgende:
Dus ik moet doorgaan met mijn leven en dit soort dingen maar gewoon accepteren.
Dit is een parkeerterrein die bij het complex hoort. Hij is weliswaar openbaar voor bezoek, maar desondanks heeft de politie geen jurisdictie wat betreft parkeerboetes. En de andere keren, dat ik het vaak tegenkom is op het werk en in parkeergarage's. Allemaal plekken waar men weet, dat het geen consequenties heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef Ezgaroth het volgende:
Als ze scheef staan parkeren ze dan niet gewoon dubbel waarmee je dus gewoon de politie een bonnetje achter de ruitenwisser kan laten plakken?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef Mark_Rutte het volgende:
Gewoon vrouwen dus, niets aan te doen. Probeer weer verder te gaan met je leven.
Grappige is, dat wat mij gisteren echt kwaad maakte een mitsubishi colt was. Stond echt bijna 45 graden gedraaid. Ik stond echt perplex.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Je ziet het steeds vaker, ze komen aanscheuren, rammen die bak erin, kijken niet of ze netjes staan, pleuren de deur op tegen jouw of andermans auto en lopen weg alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alleen maar omdat ze haast hebben.
Als het nu een klein autootje is dat scheef staat is het ook nog niet zo erg, maar het zijn juist mensen met grotere auto's die moeite hebben met inparkeren. Wanneer ik ergens parkeer kijk ik echt wel goed of ik recht sta en niemand hinder.
Alsof jij altijd zo netjes staatquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef tong_poh het volgende:
[insert blaat]
Hier stond gister, geloof het of niet, een Mercedes (zo'n soort Russische maffia slee) overdwars op de parkeerplaats. 2 en 1/4 parkeerplek nam hij in beslag. Nu is het hier overdag nooit druk omdat iedereen altijd weg is overdag, maar toch, als je zo'n grote bak wilt rijden leer je ook maar fatsoenlijk inparkeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Grappige is, dat wat mij gisteren echt kwaad maakte een mitsubishi colt was. Stond echt bijna 45 graden gedraaid. Ik stond echt perplex.
Nou ja, ik heb liever dat ze 4 keer insteken en ze dan goed staan dan dat ze nog half op de weg staan. In Oosterbeek is dat echt ontzettend kut, vooral in de spits, dan moet je dus achter die auto blijven wachten omdat je niet links kan uitwijken omdat daar tegemoetkomend verkeer aan komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:57 schreef Tuvai.net het volgende:
En dan heb je het nog over rechte parkeervakken. Bij fileparkeren is het vaker helemaal een ramp met sommige mensen. Moeten ze 4 keer overnieuw proberen en zo voordat ze de goede 'draai' hebben.
Hier in Sittard en Geleen hebben ze een paar maanden terug ook een hele nieuwe rijkswegboulevard aangelegd met parkeervakken direct daarlangs. Vaak staan mensen zo idioot geparkeerd dat je gewoon een beetje over de banenscheiding moet rijden om er langs te komen. Vooral op dat ene plekje op de rijksweg waar de coffeeshops liggen vallen de idioot slecht geparkerde golfjes en calibras elke keer maar weer op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:02 schreef BobbyB het volgende:
Nou ja, ik heb liever dat ze 4 keer insteken en ze dan goed staan dan dat ze nog half op de weg staan. In Oosterbeek is dat echt ontzettend kut, vooral in de spits, dan moet je dus achter die auto blijven wachten omdat je niet links kan uitwijken omdat daar tegemoetkomend verkeer aan komt.
Altijd dat domme gezeik hier "Iedereen rijdt wel eens te hard" "Iedereen rijdt wel eens door rood" ja en mag er daarom niks meer van gezegd worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Alsof jij altijd zo netjes staat_! Iedereen parkeert weleens scheef dus jij ook. Ga nu maar weer verder met leven
Jij kent mij niet. Dus voordat jij eens met je veels te snelle conclusies komt, dan zou ik even nadenken. Hoe moeilijk dat ook voor je is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Alsof jij altijd zo netjes staat_! Iedereen parkeert weleens scheef dus jij ook. Ga nu maar weer verder met leven
Exact! Zo denk ik er ook over. We zitten eigenlijk allemaal in hetzelfde schuitje dus elkaar een beetje uithelpen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zie het verkeer gewoon als iets waar naast de nodige wetten en regeltjes, ook nog een fair use policy aan te pas komt. Dat wil dus zeggen, niet onnodig andere weggebruikers etteren, geen tjappie acties en op een dusdanig fatsoenlijke manier parkeren dat anderen daar geen last van hebben. Scheef en/of dubel parkeren en/of over 2 vakken parkeren zijn gewoon trieste acties. Hier in de straat ook altijd. Er is al een tekort aan parkeervakken en ik moet elke keer maar weer vroeg d'r bij zijn omdat alles anders bezet is, zijn er altijd weer van die mongolen die zich niet de moeite nemen om even een metertje of 2 vooruit te rijden en hun auto maar over 2 vakken laten staan. Is toch een kleine moeite?
Jij komt over als een arrogante kwal die denkt dat hij iedereen doorheeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:16 schreef Gluckskafer het volgende:
TS komt over als een zure verbitterde man. Die zich drukt maakt over de kleinste dingen zoals een fucking auto die niet precies tussen de lijntjes staat
en torens van pisaquote:Op zondag 17 juni 2007 11:03 schreef trabant het volgende:
Het zijn opvallend vaak Alfa's die scheef staan.
Waarom zou er vernedering moeten zijn dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef tong_poh het volgende:
Vertrouw me, in deze gevallen is het niet dat ze moeten. Het zijn ook altijd dezelfde auto's die hier klote staan. Ik heb al eens een briefje op de ruit gelegd om aan te geven, dat hun auto herhaaldelijk verkeerd staat.
Maar er is geen verndering. Tja dan ga ik toch conclusies trekken.
Is ook wel logisch eigenlijk. Ze rijden een vak scheef in; motor slaat af en ze laten 'm zo staan omdat hij pas na een uur weer wil starten. Ligt gewoon aan de kwaliteit van het merk.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:03 schreef trabant het volgende:
Het zijn opvallend vaak Alfa's die scheef staan.
En als het een vrouw is?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:34 schreef klipper het volgende:
Bij die mensen moet je gewoon een briefje achter de voorruit stoppen met de volgende tekst:
Als je net zo neukt als je parkeert, dan krijg je hem er nooit in.
Daar tegenover staat dat de gemiddelde scholiere ruimer bemeten is voor een middenklasse Piemol dan het doorsnee parkeervak voor een middenklasse autoquote:Op zondag 17 juni 2007 11:34 schreef klipper het volgende:
Bij die mensen moet je gewoon een briefje achter de voorruit stoppen met de volgende tekst:
Als je net zo neukt als je parkeert, dan krijg je hem er nooit in.
De gemiddelde scholier heeft geen auto dus dat zal het probleem niet zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat de gemiddelde scholiere ruimer bemeten is voor een middenklasse Piemol dan het doorsnee parkeervak voor een middenklasse auto
Als mensen jou dus iets netjes vragen om ergens de volgende keer op te letten en rekening te houden met een ander ga je het expres niet doen?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:35 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben het in principe met je eens,maar als ik dan lees dat je briefjes onder de ruitenwisser gaat doen verdwijnt dat gevoel![]()
als ik ooit zo'n briefje onder de ruitenwisser vind ga ik uit principe al niet meer proberen om de auto recht te zetten
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is ook wel logisch eigenlijk. Ze rijden een vak scheef in; motor slaat af en ze laten 'm zo staan omdat hij pas na een uur weer wil starten. Ligt gewoon aan de kwaliteit van het merk.
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat de gemiddelde scholiere ruimer bemeten is voor een middenklasse Piemol dan het doorsnee parkeervak voor een middenklasse auto
als mensen het mij gewoon vragen,zal ik er zeker rekening mee houden,overigens doe ik dat uit mezelf al...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als mensen jou dus iets netjes vragen om ergens de volgende keer op te letten en rekening te houden met een ander ga je het expres niet doen?
Ga dan ook niet lopen janken als je je auto een keer terug vind zoals die eigenaar van de BMW in de post van tong_poh. Dit is nu precies wat er mis is met de maatschappijJammer dat dat ook normaal wordt gevonden. Logisch dat mensen niks meer netjes vragen maar direct over gaan op geweld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |