ja zo zie ik het ook... Zijn commentaar was ook... Er is geen ons mee wij zijn geen ouders meer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat mijn man en grondige hekel heeft aan zijn ex maar als er op school een gesprek is en zij laat hem dat weten zodat hij daar bij aanwezig kan zijn dat hij er dan ook heen gaat. Ik daarintegen wacht dan netjes thuis of in de auto aangezien het niet mijn kind is. Mijn man zijn kind gaat voor het haat gevoel jegens zijn ex. Ik vind dat soort dingen iets voor de ouders, evt stief ouders (of hoe je je nieuwe liefde noemt) hebben daar niks te zoeken. Die horen wel van de ouder waar mee zij een relatie hebben hoe het gesprek ging.
Dat heeft ie inderdaad helemaal fout, je bent niet meer samen, maar nog altijd samen de ouders van je kind. Zijn nieuwe vriendin heeft er volgens mij veel minder te zoeken dan jij. Als het in harmonie gaat is het helemaal niet raar om met zijn drieën of vieren te gaan, maar zo niet, dan gaat moeder toch wel voor stiefmoeder in mijn ogen. Dus ik zou zeker gaan als ik jou was, als papa er dan ook is fijn, anders maar niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef vamperotica het volgende:
Er is geen ons mee wij zijn geen ouders meer...
precies! wat er ook gebeurd hij blijft de vader en en vader is een ouder!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja zo zie ik het ook... Zijn commentaar was ook... Er is geen ons mee wij zijn geen ouders meer...
En daar heeft ie het volgens mij fout... Er is geen ons meer, nee gelukkig niet! Maar ouders....?
Dat zijn we voor de rest van ons leven!
Tja, het is voor Priscil vooral heel vervelend dat haar moeder zo weinig intresse heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:41 schreef draculettetje het volgende:
als jullie daarmee tevreden zijn is dat op zich geen probleem toch, het gaat er om dat de 1 niet gaat omdat vader (in dit geval) vind dat als 1 ouder er is ze er niet allebei hoeft te zijn.
vind jou man het niet vervelend dat zijn ex zo weinig intresse toont in de school en prestaties van zijn dochter?
hij bedoelt ws "wij zijn niet meer dé ouders", als in een setje, zeg maar... als je praat over 'de ouders van' dan klinkt dat als onder 1 dak wonend, zo denkt hij ws.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja zo zie ik het ook... Zijn commentaar was ook... Er is geen ons mee wij zijn geen ouders meer...
En daar heeft ie het volgens mij fout... Er is geen ons meer, nee gelukkig niet! Maar ouders....?
ben vamp even voor denk ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:56 schreef jessie het volgende:
Ja als je dochter het aan de vriendin van papa heeft gevraagd, misschien voelde de vriendin het wel zo dat je dochter het leuk zou vinden als zij ook mee ging. Ik zou er niet zo'n probleem van maken. Het belang van het kind komt toch niet in het gedrang? De vader van het kind gaat keurig mee. Ok hij neemt zijn vriendin mee. Nou en. Intresse is toch goed. En als je zelf ook mee wil ga je ook mee. Bel ze op en zeg: ik kom ook.
Dat is niet erg netjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben vamp even voor denk ik![]()
daar gaat het deels ook om, vader zegt niet te komen als zij wel gaat!
Dat wordt hier ook betaald..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef milagro het volgende:
het gaat dus om veel meer dan dit ene ding
100 euro alimentatie? heeft hij dan een mickey mouse baantje of zo?
ik heb geen idee wat 'normaal' is, hoor, en weet ook niet of er gekeken wordt (in geval dat er 'n rechter aan te pas gekomen is) of de in dit geval moeder inmiddels weer samenwoont en dus een groter inkomen heeft dan eerst als alleenstaande moeder, maar 100 euro lijkt me toch wel wat weinig, als je tenminste kijkt naar wat je anders had besteed aan je kind per maand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook betaald..
Wij vinden het inderdaad wat weinig, maar er wordt aangegeven dat meer niet betaald kan worden.
Haar moeder is getrouwd. We weten wel dat hun gezamelijk inkomen lager is dan het onze. Maar dan nog, het lijkt mij meer dan logisch dat beiden ouders evenredig meedelen in de kosten. Nu is het zo dat bijna alles voor onze rekening komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat 'normaal' is, hoor, en weet ook niet of er gekeken wordt (in geval dat er 'n rechter aan te pas gekomen is) of de in dit geval moeder inmiddels weer samenwoont en dus een groter inkomen heeft dan eerst als alleenstaande moeder, maar 100 euro lijkt me toch wel wat weinig, als je tenminste kijkt naar wat je anders had besteed aan je kind per maand.
er moet gekeken worden naar inkomen gewoon, en of er inmiddels ook een "nieuw" gezin te onderhouden is, en niet gewoon per definitie 50/50.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haar moeder is getrouwd. We weten wel dat hun gezamelijk inkomen lager is dan het onze. Maar dan nog, het lijkt mij meer dan logisch dat beiden ouders evenredig meedelen in de kosten. Nu is het zo dat bijna alles voor onze rekening komt.
Wij hebben zelf toch ook een nieuw gezin? Dat het niet 50/50 is, daar kan ik inkomen. Maar wel evenredig aan het inkomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:05 schreef milagro het volgende:
[..]
er moet gekeken worden naar inkomen gewoon, en of er inmiddels ook een "nieuw" gezin te onderhouden is, en niet gewoon per definitie 50/50.
ik zeg toch niet dat dat enkel voor de andere partij geldt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben zelf toch ook een nieuw gezin? Dat het niet 50/50 is, daar kan ik inkomen. Maar wel evenredig aan het inkomen.
Maar goed daar ging de discussie niet over.
Komt misschien omdat je dochter het ook vroeg waar ex z'n vriendin bij was, of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef vamperotica het volgende:
Net weer eens een aanvaringkje gehad met mn ex... Kwamen verschillende onderwerpen ter sprake, maar van t volgende snap ik nog wel t minst...
Maandag zijn er rapportbesprekingkjes op school en dochterlief had aan de vriendin van papa gevraagd of hij ook kon komen... Nou ving ik op dat ze samen zouden komen...
Had ik zoiets... nouhou... Is dat persee nodig?
Was het eigenlijk de bedoeling dat ik dan maar niet zou gaan, want 1 ouder was toch genoeg en als ik wel ging ging hij niet!!!
Ligt het nou aan mij of schuift ie zo maar even het belang van zn kinderen opzij omdat ie daar niet samen met mij wil zitten?
Het is misschien een andere kwestie, maar zo reageren mensen nu eenmaal. Ik weet jammergenoeg waarover ik spreek aangezien mijn pa vandaag heeft laten weten niet op ons huwelijk aanwezig te zijn omdat hij niet met mjn ma op een feest wil zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voor een nieuwe partner kiezen..... Het een sluit het ander toch niet uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is misschien een andere kwestie, maar zo reageren mensen nu eenmaal. Ik weet jammergenoeg waarover ik spreek aangezien mijn pa vandaag heeft laten weten niet op ons huwelijk aanwezig te zijn omdat hij niet met mjn ma op een feest wil zijn.
En hij 4 jaar geleden voor zijn nieuwe partner heeft gekozen en dat zo wil blijven doen
Ja...Ik ga ook gewoon hoor! En hij is meer dan welkom! En als zij erbij is.... ach dat overleef ik ook wel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:37 schreef Toitle het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je dochter het ook vroeg waar ex z'n vriendin bij was, of niet?
In het belang van het kind denk ik dat je gewoon moet gaan of hij er nu is, niet is of ze er allebei wel zijn.
Is niet belangrijk.
Zoiets snap ik niet zo goed.... Vanuit een ouder gezien zeg maar.... De trouwdag van je kind, daar wil je toch koste wat kost bij zijn? Daar zet je toch alle eventuele haatgevoelens jegens alle exen ter wereld voor opzij!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is misschien een andere kwestie, maar zo reageren mensen nu eenmaal. Ik weet jammergenoeg waarover ik spreek aangezien mijn pa vandaag heeft laten weten niet op ons huwelijk aanwezig te zijn omdat hij niet met mjn ma op een feest wil zijn.
En hij 4 jaar geleden voor zijn nieuwe partner heeft gekozen en dat zo wil blijven doen
Misschien wel.... Maar het doet me zeer de pijn te zien bij mn dochter als haar verteld wordt dat ze geen taxibedrijf zijn en dat dat allemaal geld kost terijl pa de dag ervoor lekker aan het touren met de motor is geweest....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:26 schreef sanni het volgende:
Denk dat de TS zich te druk over iets maakt dan nodig is.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 17 juni 2007 00:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets snap ik niet zo goed.... Vanuit een ouder gezien zeg maar.... De trouwdag van je kind, daar wil je toch koste wat kost bij zijn? Daar zet je toch alle eventuele haatgevoelens jegens alle exen ter wereld voor opzij!!
Hier was het 136,00, maar meneer zegt dat hij het niet meer kan betalen en is zomaar gestopt met betalen. Maar wel 30x van Nieuwkoop naar Groningen kunnen rijden naar zijn vriendinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook betaald..
Wij vinden het inderdaad wat weinig, maar er wordt aangegeven dat meer niet betaald kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |