Sorry, ook namens Grulez neem ik aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een kater
Oe, das kloten. Heb het zelf ook gehad met een vak die ik maar niet kon halen. Frustrerend.quote:en een 5 op een vak waar ik al weet ik hoe vaak over heb gedaan.
Volgens mij had je er helemaal geen moeite mee om dat biertje te bestellen toen ik weg was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:50 schreef Noca het volgende:
Mogguh! Alweer een tijdje aan het werk hier
Was gezellig gister!
[..]
Sorry, ook namens Grulez neem ik aan![]()
[..]
Oe, das kloten. Heb het zelf ook gehad met een vak die ik maar niet kon halen. Frustrerend.
Maar ik heb hem uiteindelijk wel gehaald...gaat jou ook lukken, al helpt dat je nu helemaal niks natuurlijk.
![]()
Ja maar...ehh..je vond het toch lekker??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij had je er helemaal geen moeite mee om dat biertje te bestellen toen ik weg was..
Precies!quote:Tsja, het is nu eenmaal niet anders. Ik baal er behoorlijk van, maar ik heb toch een superavond gehad gister. En daar gaat het om, toch?.
.
Wehehe, daar moet je je niks van aantrekken. Zo is 'ie nou eenmaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En waar jouw vrienden me niet 19 schatten, na de opmerking: "Ja, door je kleding lijk je ouder... 19 dan?"
Ik zal jou nog eens bijstaan zegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik jou zag kwam spontaan het woord jochie in me op..
Wij zijn daarna nog naar Het Feest, Enzo en nog even naar de Blauwe Engel geweest. Wat voor moves heb je geleerd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg nergens dat dat negatief is hoor.. Zijn jullie nog lang door gegaan? Noca heeft me nog een paar briljante moves geleerd in 't Vaatje.
.
Geen idee meer, ik weet alleen nog dat ik bijna om ben gevallen van het lachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wij zijn daarna nog naar Het Feest, Enzo en nog even naar de Blauwe Engel geweest. Wat voor moves heb je geleerd?
Ah, bruikbare moves dus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee meer, ik weet alleen nog dat ik bijna om ben gevallen van het lachen..
Die moves zijn altijd bruikbaar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister wel.
Dat is mijn moekes kastquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En je hebt Jip en Janneke in de kast staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |