quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Blonde schone en ook nog tof ook [afbeelding]
Gaan we nog eens weer doen, maar dan een dag dat ik erna nieet hoef te wekren
Always look on the bright side of life.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag, goed humeur (of naja, m'n hoofd doet wel een beetje pijn): ik heb gewoon WEER een fucking 5 op Klankleer.
Faal faal faal faal faal faal faal faal faal. Verdomme.
Jammer G., geen feestje..
Verkeerde opmerking op het verkeerde moment. Maar let maar niet op mij, want ik heb echt een klotehumeur nu.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life.
En waar jouw vrienden me niet 19 schatten, na de opmerking: "Ja, door je kleding lijk je ouder... 19 dan?"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:06 schreef MaxMark het volgende:
Maar volgende keer graag ergens waar de muziek wat minder hard is en iedereen wat beter te verstaan is
Ik ga deze keer maar eens vragen om een inzage, of dat ze me iig kunnen vertellen welke fouten ik heb gemaakt, want ik heb GEEN idee wat ik volgende keer anders zou moeten doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:16 schreef teigan het volgende:
DaD, wat enorm balen zeg... Kun je onderhand niet een mondeling regelen oid?
Dat is in ieder geval verstandig, misschien kun je er dan nog net genoeg punten bijpraten..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga deze keer maar eens vragen om een inzage, of dat ze me iig kunnen vertellen welke fouten ik heb gemaakt, want ik heb GEEN idee wat ik volgende keer anders zou moeten doen.
Het was multiple choice, dus het is of goed, of fout...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval verstandig, misschien kun je er dan nog net genoeg punten bijpraten..
Het is mij wel eens gelukt..
Sorry, ook namens Grulez neem ik aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een kater
Oe, das kloten. Heb het zelf ook gehad met een vak die ik maar niet kon halen. Frustrerend.quote:en een 5 op een vak waar ik al weet ik hoe vaak over heb gedaan.
Volgens mij had je er helemaal geen moeite mee om dat biertje te bestellen toen ik weg was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:50 schreef Noca het volgende:
Mogguh! Alweer een tijdje aan het werk hier
Was gezellig gister!
[..]
Sorry, ook namens Grulez neem ik aan![]()
[..]
Oe, das kloten. Heb het zelf ook gehad met een vak die ik maar niet kon halen. Frustrerend.
Maar ik heb hem uiteindelijk wel gehaald...gaat jou ook lukken, al helpt dat je nu helemaal niks natuurlijk.
![]()
Ja maar...ehh..je vond het toch lekker??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij had je er helemaal geen moeite mee om dat biertje te bestellen toen ik weg was..
Precies!quote:Tsja, het is nu eenmaal niet anders. Ik baal er behoorlijk van, maar ik heb toch een superavond gehad gister. En daar gaat het om, toch?.
.
Wehehe, daar moet je je niks van aantrekken. Zo is 'ie nou eenmaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En waar jouw vrienden me niet 19 schatten, na de opmerking: "Ja, door je kleding lijk je ouder... 19 dan?"
Ik zal jou nog eens bijstaan zegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik jou zag kwam spontaan het woord jochie in me op..
Wij zijn daarna nog naar Het Feest, Enzo en nog even naar de Blauwe Engel geweest. Wat voor moves heb je geleerd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg nergens dat dat negatief is hoor.. Zijn jullie nog lang door gegaan? Noca heeft me nog een paar briljante moves geleerd in 't Vaatje.
.
Geen idee meer, ik weet alleen nog dat ik bijna om ben gevallen van het lachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wij zijn daarna nog naar Het Feest, Enzo en nog even naar de Blauwe Engel geweest. Wat voor moves heb je geleerd?
Ah, bruikbare moves dus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee meer, ik weet alleen nog dat ik bijna om ben gevallen van het lachen..
Die moves zijn altijd bruikbaar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister wel.
Dat is mijn moekes kastquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En je hebt Jip en Janneke in de kast staan.
Komt er nu een dagelijkse update hoe je er die dag weer uitziet. en wat je aanhebt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij staat perfect he?
Hij past écht bij mijn geweldige persoonlijkheid.
[afbeelding]
HEY! Die andere was op aanvraag!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Komt er nu een dagelijkse update hoe je er die dag weer uitziet. en wat je aanhebt?
eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat kan ook niet anders.
Ik zei ook niet dat het een probleem is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien giemie, wat is uberhaupt het probleem ervan. Stoor jij je aan mijn stralende gezicht en kleding?
Oke. Dan wens ik je nog veel genietende tijd !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:03 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het een probleem is.
Vrolijke mensen op foto's zijn altijd leuk.![]()
Ik ben benieuwd..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik 'm dan maar inkoppen?
Wel schattig dat je het probeert hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij bent ook lekkerrrr ChipsZak.! !!eins11!!!![]()
![]()
Of hoe moet dat.
Je moét er wezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag er wezen? Dat kan enthousiaster hè.
Je bent een pracht wezen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dit mijn dank voor ChipsZak. lekker noemen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi. DaD en CZ zijn verdomd lekkere wijven.
Tijd voor meer foto'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi. DaD en CZ zijn verdomd lekkere wijven.
Ahaha.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht, ik ga teveel om met monteurs. Even in mn eigen woorden.De vrouwen in Groningen zijn zo mooi, dat ze met hun schoonheid er voor zorgen dat zelfs 60 kilometer verderop alles warm word
Aan het werk, binnen. Mn auto staat wel voor een del onder water, ff een spons er in leggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de: "En net tijdens die enorme bui was ik...!"-verhalen.
Hehehe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de: "En net tijdens die enorme bui was ik...!"-verhalen.
ik zie de connectie niet.. maar mooie quotequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe.
Doet me denken aan die domme film, Friday.
"Can you smell it? Clean air. Taste it! Taste the air! (*Hap beweging maakt*) ahhhhhhh."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |