quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Jump het volgende:
Topic gaat nergens over, bagger en doe lekker verder in OO.
Hoe kunnen we daar nou baggeren als we er niet in kunnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef Jump het volgende:
Er loopt wel een Slowchat in OO, doe daar verder.
oe nog een goede oplossing ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef MUUS het volgende:.
En baggeren in OO mag wel? Gooi dan al die baggerkneuzen in OO en doe de deur op slot, dank u vriendelijk.
Whihihi, niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
[..]
Hoe kunnen we daar nou baggeren als we er niet in kunnen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Er wordt in OO nooit gebaggerd![]()
Maarre Jump, waarom wil je al die newbies naar OO sturen?
*kijkt om zich heenquote:
't Is nooit iets anders geweest dan 5000.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:43 schreef zarGon het volgende:
Waar zit trouwens de grens tegenwoordig? 5K?
Ik weet toch niet of die midbie topics hebben geholpen of nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is nooit iets anders geweest dan 5000.
Nee, daar hadden die hangouderen in OO geen boodschap aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of die midbie topics hebben geholpen of niet.
.
Dus doe je het maar in FB?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Er wordt in OO nooit gebaggerd![]()
Maarre Jump, waarom wil je al die newbies naar OO sturen?
Ik bagger nooitquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus doe je het maar in FB?[afbeelding]
Laat je vrouw het niet horenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, daar hadden die hangouderen in OO geen boodschap aan.
Ben jij ook zo iemand die er constant van beschuldig wordt een verschrikkelijke, hardleerse (ex-)baggeraar te zijn?quote:
Ook generalisaties kennen hun uitzonderingen Re.quote:
Eh...nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:28 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die er constant van beschuldig wordt een verschrikkelijke, hardleerse (ex-)baggeraar te zijn?
Nu verwachte ik natuurlijk: "maar natuurlijk, ik zit ook met dat probleem!"quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Maar lieve (?) woutabest, dit was ook wel een beetje een open deur hoor?
quote:Ken jij mij?
quote:Kom ik ooit in ONZ?
Kon toch?quote:Heb jij mij ooit zien baggeren?
Wat dan?quote:Nou dan.
quote:Het was gewoon een domme vraag vaan een verschrikkelijke, hardleerse, baggeraar.
Dat zou op zich wel tof zijn, maar Dirkh verdient wel respect, daarom ben ik van onzin naar feedback verhuisd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Dan ga je baggeren in Onzin, en dan komt Dirkh, en die gaat dan slaan en vloeken enzo.
Zo moeilijk is dat toch niet?![]()
Doe eens een linkje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Jarno het volgende:
Dirkh was toch kut Krea? Of heb ik een memo gemist?
Ik heb ons standpunt mbt SHE trouwens reeds overgebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |