GMTAquote:
GMTAquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast een vreemde gewaarwording voor zo'n klein kereltje: "Hoi CGM, ik ben Juf Memento_Mori"
Whehequote:
Mooi tochquote:
Wat is het?quote:
is goed om 11 uur ben ik elke dag pleite >.< internet brake >.>quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga man misschien kom ik rond 1 uur wel weer als de nachtwacht er is enzo![]()
Haha naaktquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat wijf bij jensen natuurlijk
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga man misschien kom ik rond 1 uur wel weer als de nachtwacht er is enzo![]()
Er zit een knop op de tv!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Er was net een nescafe reclame had je moeten zien had je vast wel je lul omhoog gekregen![]()
En ze wordt genegeerd door Ravensburger....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:49 schreef Muck het volgende:
awwwww, bij hart van nederland is een vrouw die een puzzel van 18.000 stukjes heeft gelegd...
en nu ontbreken er 2 stukjes
geweldigquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
En ze wordt genegeerd door Ravensburger....![]()
Haha ik denk dat je alleen grotere ogen krijgtquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
na zoveel koffie , als vandaag is mij de vraag hoe krijg ik hem naar benee![]()
Evers van 538 had haar vanochtend aan de telfoon...quote:
Prima!quote:
jaaaaa, tofquote:
stond ook in de telegraafquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
Evers van 538 had haar vanochtend aan de telfoon...![]()
truste!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stond ook in de telegraaf![]()
maar das bagger krant![]()
ik ga nu ^_^ slapen morgen vroeg op om 6 uur bleeeh!!!!!![]()
ik wil doorslapen.
![]()
Maar veel te kort he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaaa, tof
de vliegende hollander is gaaaaf![]()
Succesquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stond ook in de telegraaf![]()
maar das bagger krant![]()
ik ga nu ^_^ slapen morgen vroeg op om 6 uur bleeeh!!!!!![]()
ik wil doorslapen.
![]()
ja, goed hequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar veel te kort he?
(Dat was ook weer een GMTA tje van ons)
nee morgen netzoveel koffie weerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Succes
Maar ergens klopt je verhaal niet natuurlijk als je al heel veel koffie op hebt kun je vast wel met 4 uur slaap toe![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaaa, tof
de vliegende hollander is gaaaaf![]()
o zo je moet hard werken latersquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee morgen netzoveel koffie weermaar nu echt slapen anders ben ik brak , tis fysiek hard werk. en alleen wakker te blijven is al moeilijk
ben 18 he ! niet zo sterke jongen maar ik doe keihard me best.
ff nog 1 aflevering startrek kijkenen daarna bedje in
![]()
Zekerquote:
Wordt aan gewerktquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:57 schreef ScarFace- het volgende:
Ojah ik zou gaan he tot een uur of 1 dan misschien.
Puickheid ende zo!quote:
Tip: kijk niet naar jensenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
Hier is het droogquote:
Mr. Papershredder!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |