TSE, het spijt me dit te moeten zeggen, maar Panda komt níét door, want ze vinden het niet mooi. Pinda blijft het dusquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zana (eerste Google-hit):
[afbeelding]
VS
Panda
[afbeelding]
Need I say more?
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef B.ertha het volgende:
TSE, het spijt me dit te moeten zeggen, maar Panda komt níét door, want ze vinden het niet mooi. Pinda blijft het dus
Wat een zeiksnorren zeg!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef B.ertha het volgende:
Pebbles was in het begin een optie, maar dat wordt het toch niet. Toby vind ik ook leuk, maar de rest niet
Ik kap ermee hoorquote:
Jij kunt die andere kat toch gewoon Panda noemen? Alsof die kat merkt dat de rest haar Mieke noemt.quote:
Maar je hebt toch twee katten? Of begrijp ik het al die tijd verkeerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef B.ertha het volgende:Mijn vader zegt: 1000x liever panda dan pinda.
Mijn zusje zegt precies het omgekeerde
Ik geloof dat de naam Mieke dreigt te worden...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef Chicolate het volgende:
Geen zin om alles door te lezen ... maar wat bij mij in mn hoofd kwam bij het zien van dat beestje:
Luna
Pluis
Bolletje
Printer (ja ik ken een kat die zo heet)
Muis
Mimi
Mijn idee! Tofquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef B.ertha het volgende:
De kans is nu best groot dat het toch Mika wordtGelukkig. Wiens idee was dat?
Luna vind ik ook nog wel grappig
Mica, is joodsquote:Op zondag 24 juni 2007 12:14 schreef B.ertha het volgende:
Het is nu zeker Mika/Mica en Daantje voor de andere poes. Bedankt allemaal voor het meedenken
Dat is helemaal waarquote:Op zondag 24 juni 2007 12:35 schreef B.ertha het volgende:
Achja, Timmie past er ook niet echt bij, het zijn toch individuele diertjes. Komt wel goed
Leukquote:Op zondag 24 juni 2007 12:14 schreef B.ertha het volgende:
Het is nu zeker Mika/Mica en Daantje voor de andere poes. Bedankt allemaal voor het meedenken
je bedoelt: "da's toch een gestreepte kat"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Swiffer het volgende:
dis toch een cypers?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |