quote:GG bliztard, transfer servers lost all my profession including 375 tailoring with epic patterns, and 375 mining... Put tickets into GM's and they said "they couldn't do anything".. I could of cared less about mining but 375 tailoring with epic patterens was hard to get. I had to relevel tailoring to at least 350 in order for my spellfire set to be usable.. Even tho I told the GM how can I have compelete spellfire, If I didnt have 375 tailoring... I got a Idea for you instead of saying on your website, "What GM's can help with" why not just say we are limited to only transporting your charcter when you fall through the world, and if someone calls you a bad named. Dont put "Missing Profession" cause you guys dont help... and to think I pay you guys to play a game and you don't do @!#* to help
quote:thats messe up dude they really should do somthing
quote:Hello Amulet,
I believe you may now be misrepresenting this issue as our fault. Looking at your petition history I notice that you made a ticket to a Game Master shortly after your transfer to the realm of Misha.
I just unlearned the wrong skill, i meant to unlearn mining not tailoring, please plase let me have it back i worked so hard on my spellfire set
I understand that making such a mistake can be distressing and I wish you the best with re-leveling it up to 375.
QFTquote:ROFL LMAO.. OWNED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is gewoon lomp, maar blizzard de schuld geven is helemaal zieligquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:01 schreef tonks het volgende:
Hier het topic in de google cache:
klik
edit
Oh, hij heeft dus de verkeerde profession gedropt. nog dommer
Ja zeker een mooie set maar niet bij eenquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Holy fuck: http://www.wowwiki.com/Malefic_Armor
Dat ziet er sick gaaf uit!
* WyriHaximus wil ook vleugels
Sowieso Orc, wijfen zien er niet uit zelf zijn het net mislukte dwarfs (die zelf ook niet gelijkt zijn) alleen Ogrimmar is er goed aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja zeker een mooie set maar niet bij eenorc warlock
[afbeelding]
Dat word ik als ik Orb of Desception gebruik....quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:20 schreef tonks het volgende:
troll female mages vind ik ook erg vet
Oh jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:56 schreef tonks het volgende:
Human is toch orc met die orb?
Heel simpel:quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef tonks het volgende:
Mauro! Waarom vind jij het eigenlijk slecht dat die attunements weg zijn?
wijVenquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sowieso Orc, wijfen zien er niet uit zelf zijn het net mislukte dwarfs (die zelf ook niet gelijkt zijn) alleen Ogrimmar is er goed aan. Geef mij maar Trolls
![]()
Rot "op".quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
wijVen
Zelf
DwarVes
En leer de "." en "," te gebruiken.
Ik zit er verder niet zo erg mee. En dat is omdat ik nog niet Revered ben met Cenarion en ik had eigenlijk 4 steamvault runs ofzo moeten doen en dan nog een keer die hele pre-q. Dus ik ben wel blij nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heel simpel:
Die attunements zijn er namelijk niet voor niks.
Je Kunt pas aan een raidinstance beginnen als je guild er klaar voor is. In deze voor SSC Gruul en Nightbane omgelegd nadat je een quest hebt opgepakt in een Heroic instance (revered).
Nu kunnen ALLE mensen van lvl 70 (groen/blauw/epic) die raidinstances in.
Wat denk je dat er gaat gebeuren? De eerste boss krijgen ze uiteindelijk wel neer ja. Maar dan?
Dan gaan ze zeuren op de forums. Nerf Nerf Nerf Whine Whine Whine
Blizz gaat dan de instances weer nerfen om ze meer toegankelijk te maken voor de 'casual' player waardoor de hardcore raider (waaronder ik me reken) geen uitdaging meer heeft om uiteindelijk de eindbaas van Mount Hijal te pwnen.
Daarom denk ik dat het verwijderen van attunements slecht is.
Als mensen er klaar voor zijn, doen ze de attunements. Zolang ze dat niet kunnen, hebben ze er ook niks te zoeken imho.
Get lostquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
wijVen
Zelf
DwarVes
En leer de "." en "," te gebruiken.
Ik heb niet voor niks overal rep staan grinden..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zit er verder niet zo erg mee. En dat is omdat ik nog niet Revered ben met Cenarion en ik had eigenlijk 4 steamvault runs ofzo moeten doen en dan nog een keer die hele pre-q. Dus ik ben wel blij nu. Qua whinen op forums dit houd je nooit tegen, zal altijd gebeuren zal nooit stoppen.
Ergens is dat ook niet echt lekker. Kara gedaan met me guild vorige week en iedereen in je friendslist gelijk dat je in een raid guild zit. Komt het gewoon niet bij ze op dat je in een casual guild zit wat dat soort dingen gewoon gaat proberenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef tonks het volgende:
Nouja ik vind het niet echt een slechte zaak. (Behalve dat je nu een 'high end raiding guild' inkomt zonder ook maar een keer kara/gruul gedaan te hebben maar daar komen de GM's van die guild wel snel achter dat weet ik zeker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |