Ik loop ook meer stage dan ik hoor te doen, maar dat komt voornamelijk doordat ze me goed betalen en de stage die ik doe eigenlijk 5 maand duurde en ik maar 3 maand stage hoef te lopen...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verkeerde planning lijkt mij. Staat een bepaalde periode voor, die geef je door, en klaar toch?
Hoe kan je dan teveel stage lopen?
Voel je je helemaal bekochtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef XiChico het volgende:
Ze hebben mij en nog iemand anders gewoon teveel ingepland. Vorig jaar, ben ik samen met iemand vrijwillig eerder gaan lopen. Dit jaar zuigt stage flink.. doe de hele dag door niks. Maar goed nu wordt gewoon verwacht dat ik hier tot 29 juli zit. Naja ik maak hem wel even af.
Volgend jaar vertik ik het dan wel op langer als 1 tot anderhalf maand stage te lopen.
Oja, mijn stage is ook onbetaald.. zit hier voor jan lul.
jij hebt het echt zwaar....!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef XiChico het volgende:
Ze hebben mij en nog iemand anders gewoon teveel ingepland. Vorig jaar, ben ik samen met iemand vrijwillig eerder gaan lopen. Dit jaar zuigt stage flink.. doe de hele dag door niks. Maar goed nu wordt gewoon verwacht dat ik hier tot 29 juli zit. Naja ik maak hem wel even af.
Volgend jaar vertik ik het dan wel op langer als 1 tot anderhalf maand stage te lopen.
Leuk als je een OV hebt... tussen 16 juli en 16 augustus kan je niet gratis rijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef XiChico het volgende:
haha serieus? WTFquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
Ok, dit gaan jullie niet geloven, wat een sjaakies hier
-"Goover heb jij plannen morgen?"
"Euhh hoezo?"
-"We hebben iemand nodig die morgen in het vliegtuig naar Italië stapt, een pakketje af geeft en weer terug vliegt. En dan daar krijg je dan een mooie vergoeding voor"
"Ja, om wat voor tijden gaat het dan?"
-"Vroeg in de ochtend tot ergens vroeg in de avond"
"Nou, is goed!"
Goover gaat dus morgen naar Italië voor 1 pakketjeMooie planning hebben ze hier. Miss moet ik ze toch eens het bestaan van de DHL uitleggen!
Fack...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
"Euhh hoezo?"
-"We hebben iemand nodig die morgen in het vliegtuig naar Italië stapt, een pakketje af geeft en weer terug vliegt. En dan daar krijg je dan een mooie vergoeding voor"
"Nou, is goed!"
Goover gaat dus morgen naar Italië voor 1 pakketjeMooie planning hebben ze hier. Miss moet ik ze toch eens het bestaan van de DHL uitleggen!
Kan je meteen even bij Miss kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Whahaha, kans grijpen man! Supertof toch?
Ej, jij hebt morgen een feestjequote:
Ruilen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
"Euhh hoezo?"
"Nou, is goed!"
Uitstappen afgeven en weer instappen...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
Echt een 3 dubbele WTF, vinden jullie ook niet?
Geen idee waar ik moet zijn, geloof dat ik het pakketje gewoon op het vliegveld moet afgeven oid.
Haha jaa, op zich wel vetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
Geen idee waar ik moet zijn, geloof dat ik het pakketje gewoon op het vliegveld moet afgeven oid.
Zeker wel vet, mijn 1e internationale vluchtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha jaa, op zich wel vet!
Mooi stukkie vliegen![]()
das het betere werkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Zeker wel vet, mijn 1e internationale vlucht!
1e??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Zeker wel vet, mijn 1e internationale vlucht!
hier de italie expertquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan zie je ook nog eens weinig van het land waar je heen vliegt...!
![]()
ja, wat is daar mis mee? ik heb ook nog nooit gevlogen, maar heb wel heel Europa gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |