weet je dat niet eens...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zonde![]()
Gvd, hoe verklein in zo'n plaatje in paint?![]()
Afbeelding, kenmerkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zonde![]()
Gvd, hoe verklein in zo'n plaatje in paint?![]()
Wat moet er verkleint worden? Anders verklein ik hem wel even in photoshop, ben nu toch bezig met een layout dusquote:
Neej, ben echt een pc-n00bquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je dat niet eens...!
edit: Image en dan stretch / Skew of zo iets
de cover van mn boek moet even verkleind worden...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef denB het volgende:
[..]
Wat moet er verkleint worden? Anders verklein ik hem wel even in photoshop, ben nu toch bezig met een layout dus
PVD!!! Tinypic= een blockistequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de cover van mn boek moet even verkleind worden...!![]()
email hem dan even...! dan lood ik hem voor je op en stuur je een pm met de link!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
PVD!!! Tinypic= een blockiste!
Kan ik m nog niet invoeren![]()
De mijne is nu zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
PVD!!! Tinypic= een blockiste!
Kan ik m nog niet invoeren![]()
Toppie, w8 ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
email hem dan even...! dan lood ik hem voor je op en stuur je een pm met de link!![]()
Moet je je ogen even open doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi zeg. Kan niet zien.
Heeft ie.. Ik ook maar werkt nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet je je ogen even open doen!![]()
wat zien jullie niet dan...?quote:
Dat plaatje van DenB. De mijne is nu zo. We zien niksquote:
Ik zie hem gewoonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat plaatje van DenB. De mijne is nu zo. We zien niks![]()
Maar wij niet. Photobucket = ook een block site.. Focking irritantquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Zie hem wel hoor...
Kuno is mijn reddende engel wat dit betreftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
Putfile.com ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |