maar extra gas geven gaat net iets te ver???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
En heb al niks met hondenAls ze me voor de auto staan ga ik ze niet ontwijken, noch remmen
Hoerebeesten![]()
Veel succes.. en tot zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben ff naar school, tentamen bespreken met docent! Tozooo![]()
Ik zal het eens vragen, moment!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef ETA het volgende:
Goovertje, weet je al waar je in italie heen gaatr????????????????????????? We zijn nieuwsgierig!!
Ondertiteling? Heb geen geluid hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
http://video.tinypic.com/player.php?v=4lqqmag
solomio rel
Wewt, gezellig. Jammer dat je niet overnacht, maar je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef Goover het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=italie&ie=UTF8&ll=39.901309,9.492188&spn=3.691345,7.470703&z=7&om=1
Daar moet ik heen, het wordt geen overnachting want er vliegt zondag niets terug. Desalniettemin wel leuk klusje
Omdat het op een eiland is moest je bij DHL 2000 euro betalen en dan is het er maandag.
Verder moet ik in Brussel opstappen, want dan heb ik een directe vlucht.
dat word een lekker ijsje eten en weer terug!quote:
Zou ik ook zeker niet doen! Probeer wat zon te pakken daar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Tsja, betaald krijgen om een stukje te vliegen. Je hoort mij nog steeds niet klagen
is voorzien niet een woorddataanelkaargeschrevenmoetworden..?quote:
Zal best wel, mijn nederlandse grammatica is het zelfde, als een koe in een kale weiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is voorzien niet een woorddataanelkaargeschrevenmoetworden..?
Javoorzienmoetjeaanelkaarschrijvenvolgensmij. Komtvanvoorzieningenvolgensmij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is voorzien niet een woorddataanelkaargeschrevenmoetworden..?
okeywetenwedatookweer,scheeltweer,heeftdenbgeentypoinzijnstaan, denktderestvanhetforumdathijtochnogeenbeetjeslimis!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Javoorzienmoetjeaanelkaarschrijvenvolgensmij. Komtvanvoorzieningenvolgensmij.
Hij is echt goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |