Eta is gewoon gewend om veel te reizen. Dat niet iedereen zo bevoorrecht isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, wat is daar mis mee? ik heb ook nog nooit gevlogen, maar heb wel heel Europa gezien
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Zeker wel vet, mijn 1e internationale vlucht!
inderdaad, en dan is de reis veel leuker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
maar heb je dan alles met de trein of auto gedaan?? Ook mooi
Ja, ik heb pas 1 keer gevlogen. Dat was van Rotterdam naar Groningenquote:
Met de auto of trein geeft is altijd wel iets specialer, je hebt meer het gevoelo op reis te zijn, dat je ver van huis bent. Zucht......... met de auto naar Milaan....... of met de trein van athene naar Istanbul...... of met de auto naar Zwitserland.......... dat waren wel mooie momenten......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eta is gewoon gewend om veel te reizen. Dat niet iedereen zo bevoorrecht is![]()
ik heb nog nooit een binnenlandse vlucht gemaakt............ maandag mijn eerste keerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, ik heb pas 1 keer gevlogen. Dat was van Rotterdam naar GroningenOp een tripje van Siemens om studenten te werven
DHL is toch een stuk goedkoper.. maar erg leuk hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
Ok, dit gaan jullie niet geloven, wat een sjaakies hier
-"Goover heb jij plannen morgen?"
"Euhh hoezo?"
-"We hebben iemand nodig die morgen in het vliegtuig naar Italië stapt, een pakketje af geeft en weer terug vliegt. En dan daar krijg je dan een mooie vergoeding voor"
"Ja, om wat voor tijden gaat het dan?"
-"Vroeg in de ochtend tot ergens vroeg in de avond"
"Nou, is goed!"
Goover gaat dus morgen naar Italië voor 1 pakketjeMooie planning hebben ze hier. Miss moet ik ze toch eens het bestaan van de DHL uitleggen!
Wheheheh relaxed! tof weekendje weg!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Ok, ze gaan nu kijken of ik zondag terug kan. Nachtje blijven dus![]()
Nais nais naisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Man te wreedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Heb ook 1 keer gevlogen... Ik vond het voor het opstijgen best eng, totdat het moment dat we startte... Dit wordt een 1,5 uur durende achtbaanritquote:
Hoop dat je neerstortquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Sadistquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef denB het volgende:
[..]
Hoop dat je neerstort![]()
Ik heb nog nooit gevlogen, maar heb ook weinig van europa gezien (nog)
Ik heb nu 4 keer gevlogen. Parijs/Mallorca/Alanya en Malgratquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook 1 keer gevlogen... Ik vond het voor het opstijgen best eng, totdat het moment dat we startte... Dit wordt een 1,5 uur durende achtbaanrit![]()
![]()
en inderdaad ruim 1 uur met redelijke turbulentie gevlogen.. wel lastig pissen btw![]()
![]()
Ik had inderdaad last van mijn oren op de terugweg van Blanes.. Van Schiphol tot aan huis was ik doof aan mijn linkeroor..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 keer gevlogen. Parijs/Mallorca/Alanya en Malgrat!
Nog nooit turbulentie gehad, gelukkig.. Idd, begin is ff kut, ook voor de oren enzo, daarna relaxed
![]()
tja zou ik ook doen, maar ik zat niet achter de knuppel.... helaaaaschquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon overheen knallen man, merkt dat vliegtuig niks van
Succesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben ff naar school, tentamen bespreken met docent! Tozooo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |