quote:
quote:
okquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Zo was hij niet bedoeld ruler.
Ik ga zo maar weer eens naar bed, de knollen weer helemaal op.![]()
Slaap lekker ook richting St. Isidorushoeve.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok![]()
slaap lekker. ik ga ook naar bed. probeer er om 5 uur uit te komen![]()
wat suggereer je dan dat ik er doen moet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, liep de spuitgaten uit..
Whehe net ff het breezahtopic doorgekeken. Wat een foute dames! Niet wat voor jou Andrea?
![]()
Edit; daarmee suggereer ik niet dat jij fout bent!
ik vind het goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat suggereer je dan dat ik er doen moet?![]()
suggestie voor volgende tt: Roycoo is een dom kuukn![]()
![]()
Grapjuuh!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
haha maakt niet uit. je weet in ieder geval al wel TT voor het nieuwe topicquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Grapjuuh!!
Was maar bedoeld plaats jij eens een foto waar je breezah op doet. Met een bijbehorend stukje tekst, zoiets als dit: Ste3l0w jEw33tS![]()
K ben focking geen dom kuukn!![]()
Edit: kenker, wist niet dat deze TT al eens was geweest! Sjorry
![]()
Heb ik iig een naamtopic. Maar om daar nu zo trots op te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha maakt niet uit. je weet in ieder geval al wel TT voor het nieuwe topic
euhm weet ik niet:P omdat ik misschien niet uren achter elkaar kan Fok!kenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb ik iig een naamtopic. Maar om daar nu zo trots op te zijn![]()
En kerel, waarom hebben we jou nooit gezien in het Stage SC topique??![]()
Wij ook niet. Alhoewelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
euhm weet ik niet:P omdat ik misschien niet uren achter elkaar kan Fok!ken
edit: en ik kom eigelijk niet veel verder dan ONZ en V&A en af en toe KPD
volgens mij typ jij beter breezah dan ik!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Grapjuuh!!
Was maar bedoeld plaats jij eens een foto waar je breezah op doet. Met een bijbehorend stukje tekst, zoiets als dit: Ste3l0w jEw33tS![]()
K ben focking geen dom kuukn!![]()
Edit: kenker, wist niet dat deze TT al eens was geweest! Sjorry
![]()
Gelukkig kuukskequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
volgens mij typ jij beter breezah dan ik!Magoed je bent vergeven hoor mien kuukn
![]()
gisteren waren we vet melig op weg naar de kroeg... Maar het regende dus wij fietsend heeeeeeeul hard.. gaat mijn vriendinnetje languit op haar bek![]()
Komen er 2 mensen van in de 50 helpen... (whaha)
Zeggen ze daarna.. "Gohhh zijn jullie geslaagd!!!!?!!"
ja 6 jaar geleden ja![]()
![]()
eerst ff in de kater in enschede gezeten, en toen gingen we ff naar de 3 musketiers in hengelo..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gelukkig kuukske! Mooie bijnaam btw
![]()
LOL! Niks kapot? Gezellie dan?Welke kroeg ben je geweest?
Ze schatten mij ook altijd jonger dan ik ben. Was laatst ook in de trein terug van koninginnedag Amsterdam terug naar huis. Komt erineens een volstrekt onbekend iemand bij ons zitten (oudere vrouw a 50/55). Wij beetje lullen, vroeg ze hoe oud we waren. Zei dat ze maar ff moest schatten: schatte ze mij op 17![]()
Beetje lief tegen elkaar blijven doen aub.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
Nu weer genoeg de wijsneus uitgehangen voor vandaag.quote:In een pleonasme wordt een eigenschap die noodzakelijk eigen is aan het genoemde ten overvloede in een bepaling uitgedrukt, al dan niet opzettelijk; voorbeelden: houten boomstam, dubbel openslaande porte-briséedeuren. De eigenschap wordt altijd in een andere woordsoort uitgedrukt dan het hoofdwoord; een pleonasme bestaat dan ook vaak uit een combinatie van een bijvoeglijk en een zelfstandig naamwoord.
Niet naar Aspenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
eerst ff in de kater in enschede gezeten, en toen gingen we ff naar de 3 musketiers in hengelo..
maar ik smeer em weer, heb een sollicitatiegesprek in groningen![]()
Succes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
eerst ff in de kater in enschede gezeten, en toen gingen we ff naar de 3 musketiers in hengelo..
Sorry, ben niet voor niets nog een newbie hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Stand en dagcijfers is geen SC Blawh!
Klopt, dus haal maar ff weg daar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, ben niet voor niets nog een newbie hier.![]()
Doet die keurig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, dus haal maar ff weg daar.
Die gozert heeft alles al gehaald![]()
succesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |