Eensch. ff die gekke paar uur dr uit en gaan met die banaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niks mis met stampen hoor, op zijn tijd is het wel leuk een paar uur met het uitgaan. Een hele dag van s'ochtends tot s'avonds die muziek gaat me iets te ver. Doe mij maar het 'gewone' uitgaan en dan op zijn tijd beetje stampen.
Extrema zou ik overigens ook niet zo snel heengaan, zuip liever een beetje meer bij het 'normale' uitgaan dan dat ik 50+ euri neer leg voor zo'n festivalkaartje.
Zo niet meer, ff sportjournaal bekijkenquote:
Waarschijnlijk krijg ik via ibg jaar stufie-extra, maar is nog niet zeker. En daarna zei de decaan dat nog een extra jaar via school waarschijnlijk ook nog mogelijk is, dat scheelt dus weer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Krijg je btw nog stufi. of heb je opleiding niet stop gezet?
Kijkze, ik was net ff aan het eten. Buikje weer rond gegeten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo niet meer, ff sportjournaal bekijken!
Aah oke, weer een meevaller!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik via ibg jaar stufie-extra, maar is nog niet zeker. En daarna zei de decaan dat nog een extra jaar via school waarschijnlijk ook nog mogelijk is, dat scheelt dus weer.
Moreau inderdaad keurig. En Vino idd, ik dacht vanmiddag echt: WTF! zo snel er al af.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah oke, weer een meevaller!![]()
Sportjournaal waren maar een paar korte flitsen op! Vino
.. Moreau ook weer goed hoor!!
Toch overwegen om Moreau in mijn lezerstour team op te nemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Moreau inderdaad keurig. En Vino idd, ik dacht vanmiddag echt: WTF! zo snel er al af.
Die dreknek van een Damzkie hangt ook overal behalve hier rond. Cuckoo veel op FOK! ook trouwens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch overwegen om Moreau in mijn lezerstour team op te nemen!
Gaan wel beetje offtopic!
Maar idd Andrea, waar de rest van de tukkers zijn: geen idee![]()
Kloptquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die dreknek van een Damzkie hangt ook overal behalve hier rond. Cuckoo veel op FOK! ook trouwens?
Chris ja? Owowowowow, dat kan inderdaad niet anders dan een hels gestook zijn geweest. Brb, even een supradyntje nemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt! Kerel zit idd overal en nergens..
Cuckoo valt mee, we hadden voor Stage een Slowchat reeks. We gingen veel te snel (stuk of 6/7 topics waren meer regel dan uitzondering). Veel ouwehoeren enzo, kregen we waarschuwing dat t niet meer zo snel mocht.
Moesten we over serieuze onderwerpen praten, nu zie je m veel minder! Chris had zich zelf aangemeld, wat stoken
!
Idd, liep de spuitgaten uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Chris ja? Owowowowow, dat kan inderdaad niet anders dan een hels gestook zijn geweest. Brb, even een supradyntje nemen.
Wil je echt iedereen hier wegjagen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, liep de spuitgaten uit..
Whehe net ff het breezahtopic doorgekeken. Wat een foute dames! Niet wat voor jou Andrea?
![]()
Neuj draak.. Stille hintquote:
kwam ook beetje raar overquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Snorry, dan had ik het verkeerd geintrepeteerd.
Vink goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
jow met de banjow. ik was der ook weer.
maja bezig met afstudeerverslag.
oja dat idee voor een meeting lijkt me wel wat. alleen topic #100 lijkt me beetje ver weg. na de zomer ofzo
Sugar Leequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
jow met de banjow. ik was der ook weer.
Als ik me beter voel dan is het toppie, heb geen zin om er als brakke Harrie bij te zitten. Of ik sla de 1e meet over en ben op een eventuele 2e present.quote:oja dat idee voor een meeting lijkt me wel wat. alleen topic #100 lijkt me beetje ver weg. na de zomer ofzo
GTST, volg ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Blawh het volgende:
Blawh is even weg, GTST kijken.![]()
En nee, ik schaam me er niet voor.
Dat zei je ja, heeft hij snel gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
GTST, volg ik ook!
Vandaag ff gemist omdat ik naar de ketine moest, nieuwe trainer van de selectie kwam zich voorstellen![]()
Nu wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef Rumille het volgende:
Niemand uit Vroomshoop?
Toch sneu. Zo jong ook nog. Hopelijk dat mensen het een keer afleren om toch nog proberen over te steken als de spoorbomen al naar beneden zijn.quote:Bromfietser omgekomen naar botsing trein
Een snorfietser is donderdagavond bij een spoorwegovergang in Almelo De Riet om het leven gekomen na een botsing met een trein.
De politie vermoedt dat het slachtoffer een 16-jarige jongen uit Almelo is. Het ziet er naar uit dat de jongen met zijn snorfiets voorbij de gesloten spoorbomen is gereden en door de trein is geraakt en meegesleurd. Er komt nog een onderzoek naar de toedracht van het ongeluk. Door het ongeluk heeft het treinverkeer tussen Almelo en Hengelo enkele uren stil gelegen.
www.rtvoost.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |