Ach, als wij saai zijn dan is zij een vreemd type. Beetje communiceren met onbekende, saaie types op een forum. Kan me betere manieren van tijdverdrijf voorstellen.quote:
hehe inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, als wij saai zijn dan is zij een vreemd type. Beetje communiceren met onbekende, saaie types op een forum. Kan me betere manieren van tijdverdrijf voorstellen.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kunnen wij ook niks aan doen dat jij zoveel vrije tijd hebt![]()
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omschrijf dat eens anders: hardwerkende studenten die er wat voor over hebben om zijn/haar diploma te behalen.
Dat jij vrije tijd te over hebt kunnen wij niks aan doen![]()
K ga stiekem zelf zo wel ff in de zon zitten en het verslag lezen![]()
jij mag ook wel eens wat doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benplanning heet dat
![]()
helaas moet ik zo boodschappen gaan doen enzo
maar ik ben ziek... da's toch een goede reden om niks te doen normaal?quote:
ow dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar ik ben ziek... da's toch een goede reden om niks te doen normaal?
gelukkig krijg ik nu van papa lunch!
Planning is dat ik morgen presentatie heb voor mijn scriptie. Wat moet ik dan, 1 maand vantevoren alles gaan lezen en daarna niks meer doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benplanning heet dat
![]()
helaas moet ik zo boodschappen gaan doen enzo
haha inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Planning is dat ik morgen presentatie heb voor mijn scriptie. Wat moet ik dan, 1 maand vantevoren alles gaan lezen en daarna niks meer doen?![]()
Dond. nog tentamen, planning van school is gewoon kut![]()
Eensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha inderdaadde planning van school is gewoon kut
kijk maar het ligt niet aan ons![]()
![]()
ooh dacht dat je nu al hbo deedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga verder studeren. ik wil volgend jaar elektrotechniek gaan doen op hbo niveau
Ook van mijn kant gewenstquote:
jah. maar universiteit lijkt me maar niks. kuj nie plat kuier'nquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh dacht dat je nu al hbo deed! Saxion?
kuj wa, maar dat verstaan die chinezen je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah. maar universiteit lijkt me maar niks. kuj nie plat kuier'n
jah ok. dat kan wel maar dan kijken al die pipoos je zo raar aan alsof ze het in keulen hoort donderenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kuj wa, maar dat verstaan die chinezen je niet
Kan ik wel, maar irritant typenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah. maar universiteit lijkt me maar niks. kuj nie plat kuier'n
agreequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha inderdaadde planning van school is gewoon kut
kijk maar het ligt niet aan ons![]()
![]()
quote:
dank julie.. denk dat ik het wel overleefquote:
Aan wie ligt dat dan, aan jezelf of aan je projectgenoten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goed zolekker weer inderdaad ja...
mijn projectgenootje pest me... ben ik nou de enige die projectgenoten aan het einde van het project wel achter het behang kan plakken?? Pfff...
ik bedoel dat die universiteit-luitjes niet zo goed plat kunnen verstaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar irritant typen! Dus je hebt straks 2 hbo-studies?
![]()
Lame dacht dat t een vragende zin wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoel dat die universiteit-luitjes niet zo goed plat kunnen verstaan.
en ik heb (als ik dit en electrotechniek haal) 2 hbo dingetjes ja
heb er nu nog geen eendus nog ff aan de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |