Ik heb er idd niets mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ouwe ? Ken ik je ergens van ?
Kan iemand me deze foto uitleggen ?
Is gewoon een briljant topic.
Jij hebt niks met lelijke vrouwen met hangtieten en tatoo's.
Ok met complimentjes kun je me lijmenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb er idd niets mee.
Je kan beter dan dat.
Ben jij geen whigger dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
alleen stoners, tieners en whiggers kunnen zoiets waarderen.
TTT up yours dus.
Dat hebben ze bij mn ladder ook gedaan, en toch zijn er al 60 (!) gemaakte ladderstukkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn. Als je er echt op staat dan wil ik dat wel doen, maar het zou jammer zijn aangezien de lol van de [PAINT HIER]-topics voor een deel echt wel weg is.
Nu ik dit typ, weet ik gewoon zeker dat Remlof intussen de TT al gewijzigd heeft, omdat ik altijd te lang doe over een reactie tikken. Maar dat kan me helemaal niks meer schelen.
Dus [PAINT] (insert iets) is uit, oud en vesleten. 13 in een dozijn. Dood. Sneu. Saai.
En? Wil je het nog?![]()
ik vond mijn grapje over dansen beter trouwens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
alleen stoners, tieners en whiggers kunnen zoiets waarderen.
TTT up yours dus.
dat is zon topic met allemaal plaatjes of allemaal paintdingen toch net zo? en die kunnen wel!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:29 schreef Leia het volgende:
Het is een opsomtopic VW.
" Ooh haha ik vind dit een leuk seks liedje "
" Haha nee man, deze is beter "
" Bla, Bla "
" Bagger. "
Oh please. De foto's van de overgereden hond van mijn overbuurman zijn nog grappiger.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:26 schreef Viswijfje het volgende:
waarom is me topic dicht? het heeft niet eens es kans gekregen, als er al 3 grappige liedjes in hadden gestaan had je t wel leuk gevonden hoor! wedden dat het lachen wordt!??!
Je zou m'n zus kunnen zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:30 schreef SHE het volgende:
Even denken;
Opsom
Niet grappig
In no time volgebaggerd
Weinig potentie
Kleuterniveau
Vermoeiend
Inhoudsloos
Meer iets voor MUZ
you pick.
een beetje jammer...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:36 schreef SHE het volgende:
Sorry, maar zoals je ziet is iedereen hier te stom voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |