quote:
Jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Iemand moet dood, gewoon...iemand.... wie?
Wieeee?![]()
Rel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef Dirkh het volgende:
Als zijn zussen net zo lelijk zijn als dat hij is, hoef ik er niks mee te maken te hebben.
de beste man is gewoon eerlijk, hoe fout dat soms mag zijnquote:
Doe hem dan ook om 12:00:00:00:01 dicht, flapdrolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:26 schreef Dirkh het volgende:
Ja, het is al een tijdje middag. Na twaalf uur niet meer posten in het GM topic. Verdulleme.
Omdat de mongooltjes onder ons, waar ik jou vanaf nu dus ook onder reken, gewoon met hun tyfuspoten van het topic afblijven, dan hoeven wij er niet op te letten. Niet omdat we te lui zijn, maar omdat anderen te stom zijn om nog klok te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe hem dan ook om 12:00:00:00:01 dicht, flapdrol![]()
Waarom ben jij blauw?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef SHE het volgende:
Gebruik de search!
Niet volgens mijn tag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Kreator is een oldbie,
Sodemieter op irritante pisvlek, Ga de wereld verder verneuken doormiddel van voortplanting of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef KopieerMachine het volgende:
Wel de EDIT knop gebruiken hé Dirkh, je geeft niet echt een heel goed signaal af op dit moment.
tevens zal ik even kijken wat ik met je raad zal/kan doen!
Bedank iig! Maar, let zelf ook even op hé. eerst zeggen tegen mij dat je geen 2 reacties achter elkaar moet doen.
En wat doe jij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |