Mooi om die wind te zien midden in die zware buiquote:
bron?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:42 schreef Party_P het volgende:
Windhoos melding in Apeldoorn, Ugchelen?
Misschien niet goed opgelet hoor, mar waar is hier?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Onweer zit nu ook duidelijk boven mij. Ik zie nu duidelijk flitsen.
Krimpen aan den Ijsselquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien niet goed opgelet hoor, mar waar is hier?![]()
me neefje in Ugchelen, maar kan ook zomaar een wolk zijn die wat meer naar beneden komt (wat mij dus eerder zo lijktquote:
Dankjewel, mijn wederhelft is een poging aan het doen om vanuit zoetermeer deze kant op te komen maar het wil niet zo vlotten, er zijn veel mensen die in een bui ineens op de rem gaan staan en soms maar 80 km/h rijden op de snelweg, ik probeer hem een beetje op de hoogte te houden van het (on) weer. (hier is Groningenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Krimpen aan den Ijssel. Is nogal lange naam om te typen dus ik doe het soms niet
.
Die mensen kan ik echt niet uitstaan, gaan ze ff keihard remmen omdat het regent... kijk als er een wolkbreuk over je heen trekt zoals in 2003 bij mij en moeder in de auto dat je niks meer ziet ok, maar sommige mensen gaan bij motregen al 20km/h rijden op de snelweg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dankjewel, mijn wederhelft is een poging aan het doen om vanuit zoetermeer deze kant op te komen maar het wil niet zo vlotten, er zijn veel mensen die in een bui ineens op de rem gaan staan en soms maar 80 km/h rijden op de snelweg, ik probeer hem een beetje op de hoogte te houden van het (on) weer. (hier is Groningen)
Precies, het ook niet zo fijn rijden en best wel een end met dit weer, ik had hem net aan de telefoon en hij was ineens aan het schelden, ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:54 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Die mensen kan ik echt niet uitstaan, gaan ze ff keihard remmen omdat het regent... kijk als er een wolkbreuk over je heen trekt zoals in 2003 bij mij en moeder in de auto dat je niks meer ziet ok, maar sommige mensen gaan bij motregen al 20km/h rijden op de snelweg.
slecht, tot zeer slecht...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef JohnFoK het volgende:
IkWilbert, hoe schat je het in voor onze kant van het land?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik nu geen onweer krijgdan hang ik me op aan de bliksem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik meen hetquote:
Hier nog droogquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:11 schreef DemonRage het volgende:
Er valt nu een bui in Eindhoven... onweer is helaasch verderop heel soms te horen.
Welnee, het is het "noorden"quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:11 schreef JohnFoK het volgende:
18:40:27 14-06-07 4 I BRAN prio 2 naar AC ivm weeralarm HOOGEVEEN
706141840270500012 0500012 BRW Drenthe ( CAC )
Is er al een weeralarm afegegen?
In het noorden van Eindhoven valt de bui wel iig... 'k heb tot nu toe maar 1 lichte donderslag gehoord en dat was voordat het begon te regenen.quote:
Wees blij dat je PC het nog doetquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
FUCK! Een blikseminslag in de buurt. Het lijkt net of er iets insloeg man! En het regent steeds harder en harder.
Maar als het 1maal mis gaat, dan gaat het mis hequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:24 schreef Xenwolfie het volgende:
Ach het gebeurt wel meer. Veel gebouwen in de buurt dus ik denk niet dat zo snel mis kan gaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |