Laag beginnen inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kon het altijd proberen natuurlijk..![]()
Geen een Nederlandse krant schrijft bullshit het is altijd ergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ook wel. Maar de algemene opinie lijkt te zijn dat de telegraaf dingen verzint en das bull. Ze dikken het wel vaak aan, grote koppen etc. Maar leugens, dat zou lekker zijn..
Dat ziet er dan wel weer vreemd uit, inderdaad. Nouja, 'tucked in' houden dus, die shirts.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef Urquhart het volgende:
Onderkant is wel wat vreemd:
[afbeelding]
Dat is minder inderdaad..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn die sterren voor de landstitels?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Ze laten hem gewoon niet naar PSV gaan, face it.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
Ook weer iets wat de telegraaf schrijft natuurlijk.
Geloof er weinig van dat PSV maar een half miljoen euro geboden heeft, je weet vantevoren dat ajax daar nooit meer akkoord zal gaan en ook zou PSV al een aantal keren het bod verhoogt hebben.
Maar misschien zijn ze wel begonnen bij 2 ton![]()
Wij kunnen wel fatsoenlijk opeiden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar waar moeten wij Drenthe kwijt dan?
Verrek ja, daar zeg je me wat..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar zijn die sterren voor de landstitels?
Ik snap dat je daar nog steeds op hoopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Ze laten hem gewoon niet naar PSV gaan, face it.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef MaxPower het volgende:
die onderkant is volgens mij voor de bierbuikdragende medemens. Het smalle deel wordt dan over de breedte uitgerekt zodat je weer een mooie rechte rode baan hebt. Slim ontwikkeld!
Zo sterk niet meteen, maar ja, een Perez zou een versterking zijn voor jullie en dat zou erg dom zijn van Ajax natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar nog steeds op hoopt.
Jij ziet Perez PSV al weer voor het 4e jaar op rij kampioen maken aankomend seizoen natuurlijk
De houding van Ajax lijkt me duidelijk: ze weten dat ze hem zullen moeten verkopen, maar willen hem niet naar PSV laten gaan. Uiteindelijk zal hij naar Feyenoord vertrekken, is mijn verwachting.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar nog steeds op hoopt.
Jij ziet Perez PSV al weer voor het 4e jaar op rij kampioen maken aankomend seizoen natuurlijk
Nee, ze moeten altijd wel weer iets apparts verzinnen. Dan weer witte stukken op de schouders, dan houdt de rode baan op de achterkant halverwege ineens op en dit jaar hebben ze zoiets weer verzonnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef manny het volgende:
Godverdegodver. Blijf van die mooie rode baan af. Is er dan niets meer heilig in dit land ?
Naah dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De houding van Ajax lijkt me duidelijk: ze weten dat ze hem zullen moeten verkopen, maar willen hem niet naar PSV laten gaan. Uiteindelijk zal hij naar Feyenoord vertrekken, is mijn verwachting.
Daar zeg je me wat, ideaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef MaxPower het volgende:
die onderkant is volgens mij voor de bierbuikdragende medemens. Het smalle deel wordt dan over de breedte uitgerekt zodat je weer een mooie rechte rode baan hebt. Slim ontwikkeld!
Klopt, maar Ajax kan en mag hem aan zijn contract houden. Dus dan kan hij kiezen, een transfer naar bijvoorbeeld Feyenoord of helemaal niets. Kenneth Perez is intelligent genoeg om te beseffen dat het helemaal niet raar is dat zijn werkgever hem niet kwijt wil aan de grootste concurrent, zou toch ook ongelooflijk amateuristisch zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah dat denk ik niet.
Perez heeft zijn zinnen op PSV gezet, dat lijkt me wel duidelijk.
Precies, Ajax valt niets te verwijten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax kan en mag hem aan zijn contract houden. Dus dan kan hij kiezen, een transfer naar bijvoorbeeld Feyenoord of helemaal niets. Kenneth Perez is intelligent genoeg om te beseffen dat het helemaal niet raar is dat zijn werkgever hem niet kwijt wil aan de grootste concurrent, zou toch ook ongelooflijk amateuristisch zijn?
Door dat modder gegooi weet je ook nooit meer wat nou exact de reden is. Ik vermoed wel dat Perez niet die model-prof is waarvoor sommigen hem hier aanzien; en zal ie ook bij z'n nieuwe club voor wat onrust gaan zorgen; zeker als het even wat minder gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De houding van Ajax lijkt me duidelijk: ze weten dat ze hem zullen moeten verkopen, maar willen hem niet naar PSV laten gaan. Uiteindelijk zal hij naar Feyenoord vertrekken, is mijn verwachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |