Niemand natuurlijk. Maar ik heb me wel vermaakt om het gemekker van moraalriddertjes destijds hehe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Wie heeft er toen eigenlijk echt een pizza besteld?
Neuh, gewoon de Steek in de goal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik niet, denk dat we een andere keeper moeten aantrekken..
Vorm van Utrecht vind ik zelf een goede keeper.
Maar ik doelde ook op het moment dat Steek bij Ajax weggaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh, gewoon de Steek in de goal.
Ik zeg niet dat ik geen vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat ik nog niet genoeg vertrouwen in hem heb.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het triest om nu te zeggen dat je geen vertrouwen hebt in Vermeer. Die kerel heeft nog bijna niks laten zien. We hebben Van Duin en Verhoeff ook nog trouwens.
Ik quote jou toch ook niet? Pannekoekquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik geen vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat ik nog niet genoeg vertrouwen in hem heb.
Ik twijfel of hij echt wel goed genoeg is voor Ajax.
Maar goed, hij kan volgend seizoen proberen te bewijzen wat hij echt waard is.
Dat pannekoek doe je express he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik quote jou toch ook niet? Pannekoek
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat pannekoek doe je express he?
Excuses, het leek op een reactie op mij, doordat je vlak na mij reageerde.
Nou nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Bertje dus naar Feyenoord.. worden ze weer een concurrent van Ajax?
Uiteraard. En ze winnen volgend jaar ook de UEFA cup!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Bertje dus naar Feyenoord.. worden ze weer een concurrent van Ajax?
Helemaal met je eens wat betreft Vermeerquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
Ik zie Stekelenburg niet zo snel weggaan. Keepers worden niet zo heel vaak verkocht!
Vermeerd vind ik wel een goede, die heeft me echt overtuigd vorig jaar op het EK. Gister speelde hij ook geweldig, die redding van dat schot dat door Vlaar werd aangeraakt
off-topic: ik ben geslaagd voor VWO![]()
Vermeer kan wel een goede worden, afwachten hoe 'ie zich volgend jaar verder ontwikkeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
Ik zie Stekelenburg niet zo snel weggaan. Keepers worden niet zo heel vaak verkocht!
Vermeerd vind ik wel een goede, die heeft me echt overtuigd vorig jaar op het EK. Gister speelde hij ook geweldig, die redding van dat schot dat door Vlaar werd aangeraakt
off-topic: ik ben geslaagd voor VWO![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |