Pas maar opquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef Silenus het volgende:
Bovendien moet er onder andere een trema op de tweede e van 'calimeroen'.
nee die van mij was lekker serieus anders had ik er wel eenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat van mij was lekker serieus, anders had deze -->er wel gestaan!
Het was cynisch bedoeld, omdat het werkwoord uberhaupt niet bestaat.
En mijn laatste drie posts gingen over Vermeer, lijkt me redelijk ontopic.
En ik kan me niet heugen, dat ik in deze topicreeks over spelfouten ben begonnen.
Dus zeg alsjeblieft geen dingen die niet waar zijn en kijk vooral naar jezelf als je over "nuttige" posts met mij wilt discussieren. Zo af en toe mag er best wel een "luchtige reactie" tussen staan, dat hoort er nu eenmaal bij.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
nee die van mij was lekker serieus anders had ik er wel eeningezet!
![]()
topicsbevuilen doe ik niet aan, zoals ik al zei ik post nuttige info...althans ik probeer hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik er juist zo op zoals ik deed, ik had juist door dat het sarcasme was.
Joh, misverstand, we hebben het er niet meer over, anders bevuilen we dit topic
Maar ik ben serieus benieuwd wie hier Vermeer als "volgende" keeper van Ajax ziet?
Dat is inderdaad een hele slechte eigenschap van mij . . . .quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Maar je hapt wel lief, ben je niet zo een troetelbeertje als dennis himself?![]()
typefoutenquote:
Niemand natuurlijk. Maar ik heb me wel vermaakt om het gemekker van moraalriddertjes destijds hehe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Wie heeft er toen eigenlijk echt een pizza besteld?
Neuh, gewoon de Steek in de goal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik niet, denk dat we een andere keeper moeten aantrekken..
Vorm van Utrecht vind ik zelf een goede keeper.
Maar ik doelde ook op het moment dat Steek bij Ajax weggaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh, gewoon de Steek in de goal.
Ik zeg niet dat ik geen vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat ik nog niet genoeg vertrouwen in hem heb.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het triest om nu te zeggen dat je geen vertrouwen hebt in Vermeer. Die kerel heeft nog bijna niks laten zien. We hebben Van Duin en Verhoeff ook nog trouwens.
Ik quote jou toch ook niet? Pannekoekquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik geen vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat ik nog niet genoeg vertrouwen in hem heb.
Ik twijfel of hij echt wel goed genoeg is voor Ajax.
Maar goed, hij kan volgend seizoen proberen te bewijzen wat hij echt waard is.
Dat pannekoek doe je express he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik quote jou toch ook niet? Pannekoek
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat pannekoek doe je express he?
Excuses, het leek op een reactie op mij, doordat je vlak na mij reageerde.
Nou nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Bertje dus naar Feyenoord.. worden ze weer een concurrent van Ajax?
Uiteraard. En ze winnen volgend jaar ook de UEFA cup!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Bertje dus naar Feyenoord.. worden ze weer een concurrent van Ajax?
Helemaal met je eens wat betreft Vermeerquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
Ik zie Stekelenburg niet zo snel weggaan. Keepers worden niet zo heel vaak verkocht!
Vermeerd vind ik wel een goede, die heeft me echt overtuigd vorig jaar op het EK. Gister speelde hij ook geweldig, die redding van dat schot dat door Vlaar werd aangeraakt
off-topic: ik ben geslaagd voor VWO![]()
Vermeer kan wel een goede worden, afwachten hoe 'ie zich volgend jaar verder ontwikkeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
Ik zie Stekelenburg niet zo snel weggaan. Keepers worden niet zo heel vaak verkocht!
Vermeerd vind ik wel een goede, die heeft me echt overtuigd vorig jaar op het EK. Gister speelde hij ook geweldig, die redding van dat schot dat door Vlaar werd aangeraakt
off-topic: ik ben geslaagd voor VWO![]()
quote:
Gefeliciteerd..!quote:
quote:14/6/2007 - Vertonghen loopt niet warm voor de Olympische Spelen
(Gepost door RvN)
Jong Oranje is al geplaatst voor de Olympische Spelen. Jong België kan zich daarbij voegen als die ploeg minimaal gelijk weet te spelen tegen Jong Oranje in het derde pouleduel. Vertonghen staat niet te springen voor deelname aan de Olympische Spelen. "Zo'n toernooi begint dan toch ergens in augustus? Dat is toch niet handig. Welke trainer wil zijn spelers nu in augustus wekenlang afstaan? Of ik er heen wil, als we ons plaatsen? Geen idee. Opzich wel, maar het hangt een beetje af van mijn situatie dan bij Ajax. Ik zie wel," zo liet hij weten op FCUpdate.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |