quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef Keano het volgende:
Sinterklaasavond
Op SInterklaasavond ga je naar boven alwaar je vriendin je oraal gaat verwennen. Uit het niets roep je ineens: "Ik kom binnen met mijn knechten!" en op datzelfde moment ram je je staaf met bal en al in haar huig.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef Keano het volgende:
Sinterklaasavond
Op SInterklaasavond ga je naar boven alwaar je vriendin je oraal gaat verwennen. Uit het niets roep je ineens: "Ik kom binnen met mijn knechten!" en op datzelfde moment ram je je staaf met bal en al in haar huig.
Of je gooit de deur open waardoor ineens een heel elftal negers binnen komt stappen om haar nogmaals keihard met zijn allen uit te wonen. Ze hebben allemaal een 20" inch. fallusquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef Keano het volgende:
Sinterklaasavond
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:08 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Of je gooit de deur open waardoor ineens een heel elftal negers binnen komt stappen om haar nogmaals keihard met zijn allen uit te wonen. Ze hebben allemaal een 20" inch. fallus![]()
![]()
Hoe krijst een vampier?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:02 schreef Burdie het volgende:
De vampier
Neem je vriendin op z'n hondjes, zodat ze je gezicht niet kan zien. Tijdens het neuken doe je onopvallend een vampiergebit in, met scherpe tanden eraan. Als je klaar komt, krijs je vampierachtig, waarop je vriendin verschrikt achterom zal kijken. Op dat moment bijt je heel hard in haar nek, zodat het bloed over haar borsten gutst. Laat haar beduusd achter.
'WHHHHAAAAAIIIIIEEEEEEEERRRRRAAAAHHHHHHIIIIIEEEEEE'quote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef WurM het volgende:
[..]
'WHHHHAAAAAIIIIIEEEEEEEERRRRRAAAAHHHHHHIIIIIEEEEEE'
Zoiets.
Als je meer denkt te hebben aan uitleg met audio, wil ik je bij deze verwijzen naar de film Van Helsing.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:57 schreef Burdie het volgende:
Voor de meisjes:
Runaway bride
Verleid je vriendje en neem hem mee naar zijn bed. Daar maak je hem helemaal gek door wat te friemelen en te strippen. Vraag hem iets absurds waar hij "nee" op antwoordt, bijvoorbeeld of hij graag een frikandel in zijn anus stopt. Word vervolgens boos omdat hij negatief is, kleed je weer aan en ga naar huis.
Hoog tijd voor een kutkick dusquote:Er is al 452 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |