hahaha wat en reactie zeg, meesterlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Sai het volgende:
"Het internet"
Ga met wat vrienden uit. Wacht tot je een mooi meisje ziet. Steek een sigaret op in de hoop dat ze je zo cool vind. Vloek binnensmonds als blijkt dat ze je helemaal niet ziet. Vraag aan je vrienden of ze nog iets te drinken willen en loop opzichtig met de drankjes langs haar. Ze merkt je weer niet op. Gooi je drankje in één keer naar binnen in de hoop zo dronken genoeg te worden om haar aan te durven spreken. Als de moed uitblijft en je even later weer met je ogen de zaal afstalkt op zoek naar haar zie je dat ze met een andere jongen aan het zoenen is. Probeer de frustratie weg te dansen. Omdat je nu nogal agressief en gefrustreerd bent is je danskunst niet meer van een erg hoog niveau. Je gaat midden in de zaal op je bek. Als je opkrabbelt zie je dat ze samen met de andere jongen naar je kijkt. Ze lachen je hartelijk uit. De jongen zit met zijn hand aan haar reet.
Later fiets je moederziel alleen door onmogelijk harde regen naar huis. Eenmaal thuis zet je meteen de PC aan en open je op Fok! een topic waarin je zoveel mogelijk manieren bedenkt om vrouwen te degraderen. Er rolt een traan over je gezicht.
aaah, gatverdamme zeg, dat gebeurde bij mij toen ik het voor het eerst deed, smerig vond ik het (nog steeds trouwens)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:14 schreef Poit het volgende:
De schatzoeker
Scoor iemand, geen vereiste gesteld. Neuk d'r onverwacht in d'r reet. Haal je besmeurde pielemoos er uit en ga op zoek naar "hidden treasure" onder je voorhuid.
Net kauwgom voor haar....
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:19 schreef iamthezenmaster het volgende:
rare mensen....
ik ken een andere rodeoquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ROFLOL![]()
"De Rodeo"
Neem een meisje mee naar huis en overtuig haar ervan om anale sex te hebben.
Vlak nadat je haar bestegen hebt roep je keihard: Ik heb AIDS! Kijken hoe lang
je in het zadel blijft.
nb. deze techniek wordt ook wel de groninger metworst genoemd
anaal klaar komen??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef Maxzter het volgende:
[..]
ik ken een andere rodeo
verwen je vriendin eens lekker anaal. op het moment dat jij en zij beginnen te komen pak je haar bijde tetten vast, knijp je hier kijhard in en roep je de naam van een willekeurige andere dame.
of hetzelfde kontneukverhaal en dan een stuk of zes vrienden laten langskomen terwijl jullie bezig zijn![]()
Da's toch echt donkey punch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:28 schreef naamloos.txt het volgende:
Doggy punch
Neem je vriendin (of elk ander willekeurig vrouwmens) lekker op zijn hondjes.
Tijdens het gerotzooi ros je je snikkel keihard in haar reet en wanneer ze omkijkt van schrik sla je haar keihard in haar gezicht!
Kim Holland.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Da kan, vraag maar aan Kim Holland![]()
Of Jenna Hazequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Da kan, vraag maar aan Kim Holland![]()
jammer genoeg is dat ook een beetje de actualiteit....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:59 schreef Echo99 het volgende:
"de Allochtoon"
Zoek een mollig, beetje labiel meisje met weinig vrienden en vriendinnen op. De scoringskans wordt verhoogd als ze ook nog uit een "probleemwijk" komt en een lichte vorm van borderline heeft. Geef haar een paar keer een kadootje en zeg binnen 2 dagen dat je écht om haar geeft en van haar houd. Het meisje zal nu als was in je handen zijn. Op dit moment kunnen je allerlei leuk variaties inbrengen op dit thema. Ze doet namelijk echt alles voor je. Denk bijvoorbeeld aan, prostitutie, bolletjes slikken en tubgirls in de badkuip van je matties. Have fun!
pwnedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:38 schreef CarLazar het volgende:
[..]
jammer genoeg is dat ook een beetje de actualiteit....
Pik een meisje op in een disco, neem haar mee naar huis. Overtuigen dat anaal lekker is en dat ze niet zwanger kan worden. Net voordat je haar volspuit vraag je of het niet erg is dat je aids hebt?
Dan draait ze zich om en zegt; "nee hoor, ik heb het ook"
Wie voelt zich dan genaait?![]()
Wel grappiger dan die van jou.quote:
Wat een fantasiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Pork spinner
Je bent bezig... op z'n hondjes.
En nu komt het lastige
Je komt bijna klaar en ineens ga je KEIHARD teker, en precies als je klaar komt dan Flip je haar omhoog en laat haar een 360 graden, ja en je falllus houdt haar in positie! want door de lollersperms wordt de draai versoepeld en krijg je een heerlijke ervaring!
Let op: Het kán gebeuren dat de ejaculatie zo heftig is. Dat je vriendin gelanceerd wordt, zorg dan altijd dat je bijvoorbeeld een matras tegen de muur aan zet. Just in case
Let ook op: Je fallus moet minimaal 16,4 cm lang zijn, en je sperms moet een dikte hebben van 50miljard sperms per dm³
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |