abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50450669
Je hebt ook nog de "Swedish Meatball" maar die is niet grappig, die is gewoon ziek.
I am the Alpha and the Omega
pi_50450690
Lekker liev weer

(verkapte tvp)
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:56:28 #53
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50450766
"de Belg"

Neem een meisje mee naar huis en vraag of ze met je wil neuken.
Vervolgens loop je naar de slaapkamer waar je alvast 2 bakstenen
(of stoeptegels maar bakstenen gaat beter) hebt klaargelegd.
Vlak nadat de penetratie heeft plaatsgevonden pak je de 2 bakstenen
en sla je die keihard tegen elkaar aan terwijl je zak er tussen zit
Lang leve mij! *O*
pi_50450876
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef Echo99 het volgende:
"de Belg"

Neem een meisje mee naar huis en vraag of ze met je wil neuken.
Vervolgens loop je naar de slaapkamer waar je alvast 2 bakstenen
(of stoeptegels maar bakstenen gaat beter) hebt klaargelegd.
Vlak nadat de penetratie heeft plaatsgevonden pak je de 2 bakstenen
en sla je die keihard tegen elkaar aan terwijl je zak er tussen zit
LoL
Hoewel de enige betrekking die ik kan vinden tot de titel is dat het heel dom is.
pi_50450930
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef BossFight het volgende:

[..]

LoL
Hoewel de enige betrekking die ik kan vinden tot de titel is dat het heel dom is.
dat is het hem nou juist
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:02:24 #56
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50451028
"de Weduwnaar"

Penetreer je vrouw en schiet haar daarna door d'r kop
Lang leve mij! *O*
pi_50451062
"De boze huisvrouw"

Spaar je zaad een week op, als het lukt langer. Wacht vervolgens tot je vriendin/vrouw net het bed heeft verschoond. Verleid haar vervolgens zodat jullie al heftig batsend in bed belanden. Kom hard en doeltreffend klaar in haar vagina. Vervolgens doe je lakoniek je leuter af aan de dekens en zegt:"Moet jij geen was draaien?"
pi_50451123
Goed topic!!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:16:42 #59
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_50451572
Tvp
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_50451728
De Tol

Zoek een vrouw die d'r benen in d'r nek kan leggen, boei d'r enkel aan elkaar en neem d'r mee naar bed. Zorg dat ze goed nat is, positioneer haar bovenop je. Houd jezelf schrap en geef een enorme zwiepert aan d'r armen. Houd dit vol tot ze van misselijkheid d'r kamer onderblaft.

erg ziek...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_50451942
"De lachende vriendin"

Na het spelen van WoW eist je vriendje dat je m pijpt. Als je dat doet en je merkt dat hij klaarkomt duik je weg en spuit ie zn eigen gezicht vol en de muur achter m.
pi_50452035
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:25 schreef BabblingBrook het volgende:
"De lachende vriendin"

Na het spelen van WoW eist je vriendje dat je m pijpt. Als je dat doet en je merkt dat hij klaarkomt duik je weg en spuit ie zn eigen gezicht vol en de muur achter m.
dat werkt natuurlijk alleen in horizontale positie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:27:43 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_50452125
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat werkt natuurlijk alleen in horizontale positie.
Correct, k heb er ervaring mee

"De huilende maagd"

De eerste date met je 14 jarige vriendinnetje eindigt in de paardenstal van manege "de blije merrie", daar bind je haar vast en laat je haar penetreren door een hitsige hengst.
pi_50452409
"het zwanenmeer"

Verleid je vriendin toch een romantische nachtelijke wandeling door het park. Flikker haar daar in de vijver en lach haar uit.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:38:09 #66
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_50452487
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding] Jij hebt een apart gevoel voor humor zeg maar...
hhmmm... i dig it!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:39:02 #67
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50452524
"De Jerruh"

Praat wat met een leuk meisje, drink samen een drankje, kom er achter hoe veel jullie gemeen hebben en neem haar mee naar huis. Kijk vervolgens samen alle afleveringen van Sex & The City terwijl jullie Cosmo's drinken en gezellig op al die horken van mannen fitten.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_50452689
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef BossFight het volgende:
"het zwanenmeer"

Verleid je vriendin toch een romantische nachtelijke wandeling door het park. Ga op een bruggetje staan, neem d'r van achteren squirt d'r vol en flikker haar daarna over de leuningde vijver in en lach haar uit.
Moet natuurlijk wel geneukt worden
pi_50452721
"De Kelly"

(voor de dames)

Verleid een lekkere vent in de kroeg en neem hem mee naar je stulpje. Al daar aangekomen laat je je lekker gaan totdat het jouw beurt is om bovenop te gaan zitten. Neem plaats op zijn stijve knuppel en begin zachtjes te rijden. Als je merkt dat hij je aankijkt trek je een strak gezicht, buk je voorover tot vlak bij zijn gezicht en zeg:"Ik was vroeger een jongetje."

En dan kijken hoelang je kunt blijven zitten natuurlijk.

(Ook wel de Mrs. Garrison genoemd)

[ Bericht 2% gewijzigd door BossFight op 14-06-2007 15:48:55 ]
pi_50452783
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef Poit het volgende:

[..]

Moet natuurlijk wel geneukt worden
Beter zo!
pi_50452856
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef BossFight het volgende:

[..]

Oke oke; Neuk haar aldaar in de bosjes en flikker haar daarna nakend in de vijver. Lach je een bult!

Zo beter?
Had em al verbeterd
pi_50452890
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Had em al verbeterd
oh nu zie ik het! Sorry.
pi_50453275
"Het zusje"

Play een dame in de lokale disco en sleep haar mee naar je huis. Frunnik en zoen wat op de bank, schenk nog een glaasje in, wat jij wil het is jouw feestje. Neem haar vervolgens mee naar boven voor de veelbelovende sex en maak dit dan ook waar zo goed en kwaad als dat lukt. Als jullie dan vervolgens na de grote daad verstrengeld in elkaar liggen leg je je mond aan haar oor en zeg:"Je bent als een zusje voor me!"

Watch the magic happen.
pi_50453328
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:57 schreef BossFight het volgende:
"Het zusje"

Play een dame in de lokale disco en sleep haar mee naar je huis. Frunnik en zoen wat op de bank, schenk nog een glaasje in, wat jij wil het is jouw feestje. Neem haar vervolgens mee naar boven voor de veelbelovende sex en maak dit dan ook waar zo goed en kwaad als dat lukt. Als jullie dan vervolgens na de grote daad verstrengeld in elkaar liggen leg je je mond aan haar oor en zeg:"Je bent als een zusje voor me!"

Watch the magic happen.
Of:
M'n zusje proeft net zo als jij.
Sorry van het aanvulle/veranderen van je posts

[ Bericht 9% gewijzigd door Poit op 14-06-2007 16:06:08 ]
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:06:21 #75
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50453585
"De aanhouder wint"

Vind een meisje dat net buiten je bereik is. Vraag haar of ze wil neuken. Ze zegt nee. Vraag haar opnieuw of ze wil neuken. Wederom zegt ze nee. Vraag het nog een keer. Weer niks. Sla d'r nu bewusteloos en verkrachten geblazen. Je hebt gewonnen!
pi_50453641
"LotR"

Neuk een wijf kei hard in haar kont zonder enig glijdmiddel tot haar gaatje wijd open staat en vuurrood is. Zeg dan heel droog:"One Ring To Rule Them all."
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:17:31 #77
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_50454037
Een inbreng van mijn kant.

De Brandkraan
Laat je vriendinnetje je lekker pijpen. Vlakvoor dat je klaarkomt druk je je leuter diep in dr mond en knijp je d'r neus dicht. Geniet vervolgens van je eigen zaad dat er via de oren uit komt spuiten.
"The meaning of life is 'bucket'."
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:40:53 #78
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50455131
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef BossFight het volgende:
"De Kelly"

(voor de dames)

Verleid een lekkere vent in de kroeg en neem hem mee naar je stulpje. Al daar aangekomen laat je je lekker gaan totdat het jouw beurt is om bovenop te gaan zitten. Neem plaats op zijn stijve knuppel en begin zachtjes te rijden. Als je merkt dat hij je aankijkt trek je een strak gezicht, buk je voorover tot vlak bij zijn gezicht en zeg:"Ik was vroeger een jongetje."

Ook een klein beetje 'rodeo' dan toch als titel? Maar goed, hij is wel weer mooi!! Ik hoor die stem van Kelly ook meteen zo zwoel fluisteren..
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:44:41 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50455331
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef BossFight het volgende:
"De Piraat"

Zorg dat je lieve vriendinnetje voor je op de knietjes gaat om je eens lekker oraal te verwennen.
Laat je lekker pijpen en trek vlak voor dat je klaar komt terug om haar in 1(!!!) oog te spuiten. Als ze vervolgens uit ontzetting op staat schop je haar vol tegen 1 van haar scheenbenen. Ze zal nu op 1 been rond hinkelen met een hand voor 1 oog. Op dit moment roep je zo hard je kunt:"AAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Thinking about thinking of you.
pi_50455520
Second hand cocktail
Versier een chick in een cocktail bar. Gooi d'r vol met cocktails. Als ze goed vol zit neem je d'r mee samen met een leeg cocktailglas mee naar huis. Daar laat je je goed pijpen, op het moment dat je klaarkomt stuw je je gehele zwans achter in d'r stot zodat ze bruut over d'r nek gaat. Probeer dat op te vangen met het lege glas (neem een vrij forse) en eis dat ze het weer opdrinkt. Je hebt per slot van rekening niet voor niets 6 euro per cocktail betaald voor die hoer!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:08:07 #81
182668 Harajuku-
Qube is gone. :{w.
pi_50456252
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:16 schreef Electro-Worm het volgende:
Tvp
I didn't want to hurt you baby, but you're pretty when you cry.
I didn't want to fuck you baby, but you're pretty when you're mine.
I didn't really love you baby, but I'm pretty when I lie.
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:08:42 #82
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_50458440
quote:
"De Piraat"

Zorg dat je lieve vriendinnetje voor je op de knietjes gaat om je eens lekker oraal te verwennen.
Laat je lekker pijpen en trek vlak voor dat je klaar komt terug om haar in 1(!!!) oog te spuiten. Als ze vervolgens uit ontzetting op staat schop je haar vol tegen 1 van haar scheenbenen. Ze zal nu op 1 been rond hinkelen met een hand voor 1 oog. Op dit moment roep je zo hard je kunt:"AAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!"

toch wel de allerbeste die ik gelezen heb
─_(º.0)_/─
pi_50458621
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:47 schreef Sai het volgende:
Nog één voor vrouwen!

"De MUUS"

Alle dingen uit dit topic die voor mannen bedoeld zijn op mannen toepassen. Vraag me niet hoe, maar ze doet het.
Whehehe.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:26:15 #84
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50458944
"Het internet"

Ga met wat vrienden uit. Wacht tot je een mooi meisje ziet. Steek een sigaret op in de hoop dat ze je zo cool vind. Vloek binnensmonds als blijkt dat ze je helemaal niet ziet. Vraag aan je vrienden of ze nog iets te drinken willen en loop opzichtig met de drankjes langs haar. Ze merkt je weer niet op. Gooi je drankje in één keer naar binnen in de hoop zo dronken genoeg te worden om haar aan te durven spreken. Als de moed uitblijft en je even later weer met je ogen de zaal afstalkt op zoek naar haar zie je dat ze met een andere jongen aan het zoenen is. Probeer de frustratie weg te dansen. Omdat je nu nogal agressief en gefrustreerd bent is je danskunst niet meer van een erg hoog niveau. Je gaat midden in de zaal op je bek. Als je opkrabbelt zie je dat ze samen met de andere jongen naar je kijkt. Ze lachen je hartelijk uit. De jongen zit met zijn hand aan haar reet.
Later fiets je moederziel alleen door onmogelijk harde regen naar huis. Eenmaal thuis zet je meteen de PC aan en open je op Fok! een topic waarin je zoveel mogelijk manieren bedenkt om vrouwen te degraderen. Er rolt een traan over je gezicht.
pi_50459804
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:03:41 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_50460039
tvp weer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_50460057
het heameau gehalte in dit topic is hoog
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_50460503
quote:
De necrofiel
Simpel en toch spannend! Neem een meisje mee naar huis en zorg dat ze zich gemakkelijk voelt. Doe wat voorspel en binnen no time zal je eenogige bandiet haar saloon overvallen. Zodra ze helemaal in extase is, pak je je klauwhamer en begin je als een gek in haar schedel te raggen. Ze zal eerst een beetje wild proberen rond te spartelen totdat ze dood is. Kom dan klaar van haar stuiptrekkingen en rigor mortis! Kom klaar in haar schedel, door je penis in haar zachte hersentjes te stoten! En het beste is! Je hebt geen antie-conceptie middelen nodig!
pi_50460643
quote:
De Samson
Koop een Samson hand pop en doe je penis erin. Ga naar een klein meisje en imiteer Samson, ze zal binnen no-time voor je charmes bezwijken en Samson aaien. Tip! Maak de mond van Samson open en zodra je klaarkomt moet je keihard Wooooah! Gertjuuuh!!!! schreeuwen.
Gelieve deze truuk niet in bijzijn van de moeder doen
pi_50460856
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Koop een Samson hand pop en doe je penis erin. Ga naar een klein meisje en imiteer Samson, ze zal binnen no-time voor je charmes bezwijken en Samson aaien. Tip! Maak de mond van Samson open en zodra je klaarkomt moet je keihard Wooooah! Gertjuuuh!!!! schreeuwen.
Gelieve deze truuk niet in bijzijn van de moeder doen
Ik moest lachen
pi_50460866
quote:
De Bureaucraat

Zorg voor een blind date en spreek bij jou thuis af. Ga alvast achter het bureau zitten met een net pak aan, een zware bril, en het liefst met gladgestreken haar. Zodra ze binnenkomt gemaan je haar om op de stoel te gaan zitten en pak je de dossiers erbij. Laat haar enkele contracten ondertekenen en stel haar enkele vragen betreffende haar seksuele voorkeur., favoriete standjes e.d. Als alle formulieren zijn ondertekend, schud je haar de hand en doe je haar hard op het bureau. Je scheurt de kleren van haar lijf en begint als een gek haar te beffen. Net voordat ze klaarkomt stop je en vraag je aan haar of ze het klaarkomcontract wil ondertekenen.
pi_50460983
quote:
De Frikandel
Deze is nogal makkelijk om te doen. Verkleed je als een frietboer en stop je penis in de frituur totdat het op een frikandel lijkt. Tip! Als je vriendin ongesteld is en je komt klaar, strooi dan snel wat versnipperde uitjes op je penis! Het rode bloed, het witte zaad en de uitjes zorgen ervoor dat het een speciale ervaring voor haar zal zijn als ze je een blow-job geeft! Zorg er alleen voor dat ze niet doorbijt!
pi_50461133
Terugvinddinges.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_50462027
Het verbaast met trouwens wel dat zoveel mensen nog nooit van 'piraatje' gehoord hebben...

maar hij blijft leuk...
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:51:56 #95
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_50468924
quote:
"De Piraat"

donderdag 14 juni 2007 @ 23:13:31 #96
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50469790
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Sai het volgende:
"Het internet"

Ga met wat vrienden uit. Wacht tot je een mooi meisje ziet. Steek een sigaret op in de hoop dat ze je zo cool vind. Vloek binnensmonds als blijkt dat ze je helemaal niet ziet. Vraag aan je vrienden of ze nog iets te drinken willen en loop opzichtig met de drankjes langs haar. Ze merkt je weer niet op. Gooi je drankje in één keer naar binnen in de hoop zo dronken genoeg te worden om haar aan te durven spreken. Als de moed uitblijft en je even later weer met je ogen de zaal afstalkt op zoek naar haar zie je dat ze met een andere jongen aan het zoenen is. Probeer de frustratie weg te dansen. Omdat je nu nogal agressief en gefrustreerd bent is je danskunst niet meer van een erg hoog niveau. Je gaat midden in de zaal op je bek. Als je opkrabbelt zie je dat ze samen met de andere jongen naar je kijkt. Ze lachen je hartelijk uit. De jongen zit met zijn hand aan haar reet.
Later fiets je moederziel alleen door onmogelijk harde regen naar huis. Eenmaal thuis zet je meteen de PC aan en open je op Fok! een topic waarin je zoveel mogelijk manieren bedenkt om vrouwen te degraderen. Er rolt een traan over je gezicht.
Geniaal
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:18:58 #97
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_50470012
[terugvinder voor morgen]
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:44:14 #98
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50476342
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef BossFight het volgende:
"De Kelly"

(voor de dames)

Mij mag je er voor wakker maken.
pi_50476465
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Sai het volgende:
"Het internet"

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:59:36 #100
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50476582
"de Allochtoon"

Zoek een mollig, beetje labiel meisje met weinig vrienden en vriendinnen op. De scoringskans wordt verhoogd als ze ook nog uit een "probleemwijk" komt en een lichte vorm van borderline heeft. Geef haar een paar keer een kadootje en zeg binnen 2 dagen dat je écht om haar geeft en van haar houd. Het meisje zal nu als was in je handen zijn. Op dit moment kunnen je allerlei leuk variaties inbrengen op dit thema. Ze doet namelijk echt alles voor je. Denk bijvoorbeeld aan, prostitutie, bolletjes slikken en tubgirls in de badkuip van je matties. Have fun!
Lang leve mij! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')