quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik ben benieuwd voor welk eten ze jou 's nachts wakker kunnen maken
met foto.
Mij kan je zeker wakker maken voor een schaal gefrituurde scholletjes/heek/garnalen/inktvis
[afbeelding]
sorry voor de geblekkige TT
doe eens normaal johquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef DAMH het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken boer,, het zegt alleen maar meer over jou dan over of vis wel of niet lekker is...
Die gast post 3x over hoe hij vis wel niet zum kotzen vind,, dat vind je wel normaal??quote:
dat mag ie toch vinden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef DAMH het volgende:
[..]
Die gast post 3x over hoe hij vis wel niet zum kotzen vind,, dat vind je wel normaal??
Trouwens doen wel meer mensen dat, echter getuigd dat meer van het hebben van een smaak van een paard,, hetzelfde dat je een 2 voor wiskunde whatever haalt en het trots tentoon spreidt.
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:41 schreef Reza-impreza het volgende:
Hiervoor onderbreek ik ook graag mijn nachtrust
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef erodome het volgende:
Helemaal nergens voor, ik dood ieder die het waagt mij wakker te maken en al helemaal niet voor eten, heb wel even tijd nodig om weer wat trek te krijgen, ik ontbijt bv ook pas heel erg laat, heb eerst wat opstarttijd nodig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |