ja ik weet het , ik heb een splaakgeblekquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:08 schreef Strychnine het volgende:
(Jou 's nachts wakker maken)
Jouw = bezittelijk voornaamwoord.
En je kan mij wakker maken voor rijst met gehakt en kerriesaus, of babi pangang
[afbeelding]
Trouwenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef spanishgirl het volgende:
Paella van mijn tante
[afbeelding]
of gambas pilpil van me mami
[afbeelding]
Als jij lekkere paella maakt voor me..quote:
Agadir it isquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:14 schreef Double-Helix het volgende:
En ts is die foto in marokko genomen?
anders doe ik dat welquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Als jij lekkere paella maakt voor me..![]()
Ha kwam me al zo bekend voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Agadir it is( over 6 weken zit ik weer met 3 schalen voor mijn neusje)
Trouw jij maar met die zeur ik wil der moeder !!! gambas pilpilquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Paella wil ik wel voor je makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
OMG ik wil NU iselmanquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:52 schreef Reza-impreza het volgende:
[ontopic] voor zo'n paella mag je me ook wakker maken[/ontopic]
[afbeelding]
Paella sla ik dus nooit afquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef spanishgirl het volgende:
Jammer dat ik nog geen paella kan maken, ga het deze zomer van me tante leren...
Komen jullie dan na de vakantie allen eten?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef DAMH het volgende:
Ik ga btw zo over 20min Paella de marisco eten,, en gambas met salsa rosa en en en
de geur van verse vis, de smaak en textuur van verse vis, de geur van wasabi en gember, de smaak van de kikkoman, heerlijk! en het feit dat ik snachts alleen beetklare hapjes door mijn strot krijgquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef TheJanitor het volgende:
Alles in dit topic behalve de sushi. Snap niet wat men daar lekker aan vindt
quote:
kuch* kuch* offtopic kuchekuchquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
et is echt zo! niet te harden!
visboeren, visrestaurants, viskramen, ik loop ze allemaal met een flinke boog voorbij!
Een kennerquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
verse sushi ruikt dus echt goed. vis stinkt alleen als het slecht is..
ik eet echt elke week wel eens sushi! vooral de californian maki en de sashimi zijn heerlijk!! en iedereen altijd klagen over de sterkte van wasabi... 1 tip: gewoon door je mond ademhalen als je teveel ervan in je mond hebt, anders vliegen je neusvleuegsl behoorlijk openquote:
en ook verse vis vind IK niet lekker ruikenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik eet echt elke week wel eens sushi! vooral de californian maki en de sashimi zijn heerlijk!! en iedereen altijd klagen over de sterkte van wasabi... 1 tip: gewoon door je mond ademhalen als je teveel ervan in je mond hebt, anders vliegen je neusvleuegsl behoorlijk open.
Ik eet drie keer per week een visgerechtquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik eet echt elke week wel eens sushi! vooral de californian maki en de sashimi zijn heerlijk!! en iedereen altijd klagen over de sterkte van wasabi... 1 tip: gewoon door je mond ademhalen als je teveel ervan in je mond hebt, anders vliegen je neusvleuegsl behoorlijk open.
Loop niet zo te janken boer,, het zegt alleen maar meer over jou dan over of vis wel of niet lekker is...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
en ook verse vis vind IK niet lekker ruiken
en waar kunnen ze jouw overdag voor wakker maken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
newrgens voor, mij s'nachts wakker maken staat gelijk aan ruzie, mijn slaap is mij heilig
en bovendien eet ik s'nachts niks, ik kan dan niks naar binnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |