Net maar ook weer een mailtje gestuurd via mijn studenten e-mail. Kan ik tenminste indoor trainenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef SuperSiem het volgende:
Ik ga in januari voor een halfjaar naar Stockholm om te studeren en wil daar dan ook bij een atletiekvereniging. Heb nog niet uitgezocht bij welke vereniging, maar ik hoop maar dat ze mij dan ook willen hebben.
Haha, dat lijkt mij ook mooi. Als ik in Zweden zit wil ik natuurlijk wel indoor trainen, dat heb ik in Nederland nog nooit gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net maar ook weer een mailtje gestuurd via mijn studenten e-mail. Kan ik tenminste indoor trainen
Over minder dan een jaar hoop ik in Uppsala te zitten om m'n master te doen! Nu alleen nog even aangenomen worden!quote:
hoe moeilijk is dat nou eigenlijk om aangenomen te worden op Zweedse Universiteiten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Over minder dan een jaar hoop ik in Uppsala te zitten om m'n master te doen! Nu alleen nog even aangenomen worden!
Om eerlijk te zijn, geen idee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:07 schreef Nilith het volgende:
[..]
hoe moeilijk is dat nou eigenlijk om aangenomen te worden op Zweedse Universiteiten?
Ik heb het idee dat dat wel meevalt, maar ik ken niet heel veel mensen die dat hebben gedaan. Ik heb ook een tijdje zitten nadenken over een master in Zweden maar ik had niet het idee dat de soortgelijke masters qua niveau gelijkwaardig waren aan de master die ik nu doe, behalve misschien op Chalmers maar daar wil ik niet zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:07 schreef Nilith het volgende:
[..]
hoe moeilijk is dat nou eigenlijk om aangenomen te worden op Zweedse Universiteiten?
Hangt er natuurlijk vanaf wat je doet. Als ik naar de website van Chalmers universiteit kijk dan denk ik/neem ik aan dat je iets technischs studeert, en ik absoluut niet! Ik verwacht eigenlijk dat het niveau gelijk zal zijn aan het niveau hier in Nederland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:23 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat wel meevalt, maar ik ken niet heel veel mensen die dat hebben gedaan. Ik heb ook een tijdje zitten nadenken over een master in Zweden maar ik had niet het idee dat de soortgelijke masters qua niveau gelijkwaardig waren aan de master die ik nu doe, behalve misschien op Chalmers maar daar wil ik niet zitten.
Globaal gezien zal het inderdaad gewoon vergelijkbaar zijn, of misschien zelfs beter!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat je doet. Als ik naar de website van Chalmers universiteit kijk dan denk ik/neem ik aan dat je iets technischs studeert, en ik absoluut niet! Ik verwacht eigenlijk dat het niveau gelijk zal zijn aan het niveau hier in Nederland.
Uppsala Universitetet =quote:In mijn geval wil ik graag peace and conflict studies gaan studeren, en uppsala is daar the place to be voor, zeker gezien haar onderzoekshistorie op dat gebied.
Wat ik al zei, het hangt af van het gebied!
pfff. Ik moet eerlijk bekennen, dat ze nogal gesloten zijn... behalve dan als ze een paar alcoholische versnapperingen op hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:41 schreef BonJovi het volgende:
Mooi om te horen dat meer mensen in Zweden studeren, een mooi land ga er binnenkort weer. Maar gasten hoe zit het met de Zweedse dames? making progress?
Ik heb (heel) vroeger nog in de Houtrust getraind.. Ik woon in de buurt van Den Haag. Ik heb trouwens reactie gehad van de atletiekvereniging, van de horden en spring trainer. Eerst even kijken hoe het met mijn sprintsnelheid en conditie isquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt mij ook mooi. Als ik in Zweden zit wil ik natuurlijk wel indoor trainen, dat heb ik in Nederland nog nooit gedaan.
Sweboy: ik heb helaas geen tennispartners voor je.
in Borĺs anders wel. Laat ik het zo zeggen, de meeste contact en gesprekken tijdens het uitgaan met de Zweden heb ik in de rij van het toilet.quote:
De truuk is door iemand voorgesteld wordenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:41 schreef BonJovi het volgende:
Mooi om te horen dat meer mensen in Zweden studeren, een mooi land ga er binnenkort weer. Maar gasten hoe zit het met de Zweedse dames? making progress?
Met de internationale studentes heb ik beter contact, dan met de Zweedse studentes. Nou ja, met mijn 2 Zweedse projectgenotes heb wel goed contactquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:47 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
De truuk is door iemand voorgesteld worden
Iemand aanspreken die je helemaal niet kent wordt hier als vreemd gezien, maar als je door een bekende wordt voorgesteld zijn de meeste zweedse dames redelijk open. Als ze wat alcohol ophebben al helemaal
Het enige nadeel van de echt mooie is dat ze raar zijn :S Ik ben er nog geen tegengekomen die ik op uiterlijk na leuk vond, de meeste zijn echt te vaag om uit te leggen.
gelukkig zijn er hier genoeg internationale studentes
Tja, dat is voor mij nou JUIST de reden dat ik er zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:41 schreef BonJovi het volgende:
Maar gasten hoe zit het met de Zweedse dames? making progress?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |