moet je aan de minister van defensie vragenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef Madine het volgende:
Mag ik hier wat tech bij gaan halen?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=106731
Bij een stijging van 0,07 tech kan ik tanks aanschaffen![]()
Nee, was ik die maar!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ben je deze ?
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=47669
waarom kom je niet bij de FOK alliance?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, was ik die maar!![]()
Dit ben ik:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=67410
piemelpap 4 president!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef piemelpap het volgende:
[..]
waarom kom je niet bij de FOK alliance?![]()
jij bent wel sterkquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, was ik die maar!![]()
Dit ben ik:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=67410
Ik nietquote:
je mag max. $20 p.m doneren dan ontvang je een bonus twv $20 dollar en de rest ($980) gaat richting de CN adminquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
idd
ik doneer straks $1000 en dan sta ik boven aan![]()
![]()
hoe dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Shawn het volgende:
[..]
je mag max. $20 p.m doneren dan ontvang je een bonus twv $20 dollar en de rest ($980) gaat richting de CN adminik heb een manier gevonden om de regels te omzeilen, vandaar dat ik na 40 dagen op #2 sta
![]()
je kan via het CN forum genoeg mensen vinden die bereid zijn $3 miljoen + tech aan je land te geven voor een $20 donatie namens hun landquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Shawn het volgende:
[..]
je kan via het CN forum genoeg mensen vinden die bereid zijn $3 miljoen + tech aan je land te geven voor een $20 donatie namens hun land![]()
werkt niet, je mag maar 1 keer p.m doneren per landquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Niek. het volgende:
Meerdere paypal accounts?
Ik denk dat ik over een tijdje mn alliance ga verlaten dus dan zit de kans er wel in dat ik bij jullie kom.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jij bent wel sterk![]()
misschien overwegen om de FOK alliance te joinen?
[afbeelding]
![]()
tof!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat ik over een tijdje mn alliance ga verlaten dus dan zit de kans er wel in dat ik bij jullie kom.
Ik ben daar eigenlijk ook wel geïnteresseerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Shawn het volgende:
[..]
je kan via het CN forum genoeg mensen vinden die bereid zijn $3 miljoen + tech aan je land te geven voor een $20 donatie namens hun land![]()
join de fok clan en wie weetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk ook wel geïnteresseerd.
Binnenkort wil ik de 2000-infra jump gaan maken dus die kan jij dan voor me maken :p
Ik heb gems en rubberquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb marmer en olie nodig... nu!!![]()
Of marmer en rubber...
Of marmer en lumber
Marmer!!!![]()
het is maar goed dat je je bericht hebt gewijzigdquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb marmer en olie nodig... nu!!![]()
Of marmer en rubber...
Marmer!!!![]()
wat ben je toch aardigquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
het is maar goed dat je je bericht hebt gewijzigd
maar als je je trade met mij wilt cancelen, van mij mag je hoor ik doe er niet moeilijk over
Double Helixquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Double-Helix het volgende:
wat ben je toch aardigik zal mijn trade nooit cancelen met jouw
![]()
Ik zat mij te bedenken dat ik die uranium toch wel handig vond voor in the near future. Het is de minst disposable van de bunch. <- check dat Engels jeweets.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
het is maar goed dat je je bericht hebt gewijzigd
maar als je je trade met mij wilt cancelen, van mij mag je hoor ik doe er niet moeilijk over
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zat mij te bedenken dat ik die uranium toch wel handig vond voor in the near future. Het is de minst disposable van de bunch. <- check dat Engels jeweets.
Ja maar dan heb ik weer coal en marmer en oil nodig... en jij hebt al wheat..quote:
Yep, vooruitziend leider ben ik he!quote:
Preciesquote:
Ik heb het zoeken naar trades opgegeven, ik ben tevreden met mijn huidige bonus resources..quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yep, vooruitziend leider ben ik he!![]()
Maar ik loop nu Gvrde alle orange nations af te spammen die marmer en oil hebben of marmer en iets anders waar ik wat aan heb...![]()
Die twee zouden mij mn construction teruggeven, + asphalt, + automobiles...![]()
ik heb alleen maar bierquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik heb het zoeken naar trades opgegeven, ik ben tevreden met mijn huidige bonus resources..![]()
we moeten een tradering opzetten ofzo, ik heb er niet zoveel verstand van maar als Document1 ons zou willen helpen, graaghij weet er meer van
Bij mij zijn al 2 trades gecanceld door overleden fokkers, MK2 en Mondique.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yep, vooruitziend leider ben ik he!![]()
Maar ik loop nu Gvrde alle orange nations af te spammen die marmer en oil hebben of marmer en iets anders waar ik wat aan heb...![]()
Die twee zouden mij mn construction teruggeven, + asphalt, + automobiles...![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb alleen maar bier![]()
maarja met bier kan ik wel leven![]()
don't knowquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef piemelpap het volgende:
wie is dit dan? http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=145777
hij is nieuw in de alliance.
bonus resources zijn eigenlijk toch niet zo belangrijk, wie gebruikt er nou radiotan clean up of microchips op 10k strength level?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik heb het zoeken naar trades opgegeven, ik ben tevreden met mijn huidige bonus resources..![]()
we moeten een tradering opzetten ofzo, ik heb er niet zoveel verstand van maar als Document1 ons zou willen helpen, graaghij weet er meer van
het gaat me vooral om de +happiness maar ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
bonus resources zijn eigenlijk toch niet zo belangrijk, wie gebruikt er nou radiotan clean up of microchips op 10k strength level?
automobile en beer zijn wel handig vind ik,tja de rest niet zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
bonus resources zijn eigenlijk toch niet zo belangrijk, wie gebruikt er nou radiotan clean up of microchips op 10k strength level?
top,kan je zoveel aanschaffen danquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
het gaat me vooral om de +happiness maar ja je hebt gelijkik heb ipv top resources 5 stadiums aangeschaft = +15 happiness
yep, volgens mij kun je max. 5 stadiums aanschaffen (dat is wel jammer, anders had ik er nu 15quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
top,kan je zoveel aanschaffen dan![]()
keep on dreamin matequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef piemelpap het volgende:
zodra we bij de 25 delen halen, kreeg iedereen toch 1 miljoen aan aid of niet?![]()
1 miljoen zou ik opzich goed kunnen gebruikenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:55 schreef piemelpap het volgende:
[..]
ik ga dan wel ff een nieuwe charter maken waar dat instaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |