Daar zal het uiteindelijk wel op aankomen ja. Mede daarom is het van groot belang dat wij zo snel mogelijk bij de Citrus Akkoorden komen en dan gaan nadenken over eenzelfde soort regeling voor oranje landen. De grote Don't fuck with orange-treaty, ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef DiviFilius het volgende:
Op zich kun je dan hele vreemde situaties krijgen :
e.g.
- Een random geel landje valt een wit landje aan
- Leden van TPF, m en STA vallen dat landje aan
- Leden van FAN vallen die landen weer aan
etc. etc.
potentiëel kan dit uitlopen op iets heel groots..
mochten ze het allemaal zo ver laten komen natuurlijk![]()
Goons zijn volgens mij best gehaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Timmehhh het volgende:
http://cybernations.net/search_wars.asp?searchstring=All&search=goon+forocoches&offset=40
Zoiets kan ons ook gebeuren, daarom is het belangrijk dat we bij de citrus akkoorden komen, en dat we voordat we er zijn niet al te riskante zaken ondernemen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:27 schreef Timmehhh het volgende:
Ja vooral om die reasons of war berichten. ze hebben ook vaak van die grappige dingen daar staan.
"all good things come to and end" "what goes around comes around"
Ze pakken al die warberichten uit songteksten
oke danquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef du_ke het volgende:
Ben met zo'n gele knakker in onderhandeling. Hij lijkt me redelijk. Dus dat overleef ik wel even. Nu die witte apen noch.
ik heb aid gepland voor de 17,18,misschien kan ik je later wel helpen,zelf ben ik ook een "third world nation"quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:01 schreef piemelpap het volgende:
heeft iemand nog geld over voor mn 'Third World Nation'![]()
![]()
quote:Mason11987
Your alliance, 14th June 2007, 02:46 PM
Minister of Foreign Affairs
Group: Admin
When your new alliance is formed, have them make a post here:
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/...ic=62230&st=160
And good luck. I hope you guys end up signing our DoN smile.gif
Verwijder ook al je oorlogen eens, staat ook wat beter, heb ik ook zo laatst gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef du_ke het volgende:
Ben met zo'n gele knakker in onderhandeling. Hij lijkt me redelijk. Dus dat overleef ik wel even. Nu die witte apen noch.
dat duurt nog zolang en mn slaven volk heeft eten nodigquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb aid gepland voor de 17,18,misschien kan ik je later wel helpen,zelf ben ik ook een "third world nation"
Je kunt ook afwachten. Je krijgt meer binnen dan je uitgeeft als t goed isquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef piemelpap het volgende:
dat duurt nog zolang en mn slaven volk heeft eten nodig![]()
de eerste 2 dagen had ik er land en soldiers voorgekochtquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:22 schreef FJD het volgende:Als ik zondag nog wat aidslots over heb dan stuur ik je wel een klein bedrag.
Moet je dat wel allemaal in infrastructuur steken.
La maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef FJD het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=2&t=338
Graag op en aanmerkingen en ik ben op zoek naar een jong land om als test case te dienen
welke server is dat...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook meeTis een fucking spelletje. Aan de andere kant doneer ik al twee jaar lang om een BF2 server in de lucht te houden dus tja.
LOLquote:

Band of FOK!kers server natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Lekiamh het volgende:
welke server is dat...
ik speel zelf ook BF2
Idem. M'n strength is vertienvoudigd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef Mike het volgende:
Ik heb ook even wat gedoneerd...zo schiet het tenminste op.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef Timmehhh het volgende:
Hoofdredactie frontpage? Ik voel daar een submitje aankomen
cheatersquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Idem. M'n strength is vertienvoudigd.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:44 schreef Timmehhh het volgende:
OMFG
rex mundi heeft zijn nation gedelete,
en daar ging mijn trade :S
36) Rex Mundi: MkII
iddquote:
tuulijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Madine het volgende:
Kan je nu een land aanvallen dat in anarchy zit (wel soldaten heeft)?
ah ok...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Band of FOK!kers server natuurlijkZie anders de OP van ons BF2 topic, ook in GAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |