wow, 't ziet er echt goed uit, goed werk herenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:13 schreef Madine het volgende:
Goed nieuws!
De Charter is, eindelijk, af! De heerscher van escolandia en ikzelf hebben er flink ons best op gedaan en volgens ons is 'ie klaar voor stemming. Alle op- en aanmerkingen van leden zijn verwerkt en we zijn tevreden over het resultaat.
De Charter is te vinden in de eerste post van dit topic: http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=19&t=285
Indien de Council of Five onze mening deelt dan denk ik dat ze het beste een nieuw topic kunnen openen en de charter ter stemming voorleggen.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef Document1 het volgende:
Toch maar ff max aantal tanks gekocht![]()
lol, ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef NordicBlue het volgende:
Shawn, wanneer krijg ik die 25k aid?, wil graag doorbouwen jeweets :p
Uitstekend resultaat. Mag je echt trots op zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:13 schreef Madine het volgende:
De Charter is te vinden in de eerste post van dit topic: http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=19&t=285
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef Frrreek het volgende:
WeirdMicky en ik hebben zojuist 2 CHO members aangevallen:
- JKat-same (de onderhandelaar)
- Tezzmania (degene met de zogenaamde verongelukte man en zoon).
Ik: 74 infra, 5.5 tech en 18k
WM: 85 infra, 16.9 tech (!) en 17k
Totaal: 159 infra kapot, 22 tech gejat en 35k aan inkomsten
Ze hebben beide nog 1 slot over. Iemand die ze nog een klap kan geven?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef Frrreek het volgende:
WeirdMicky en ik hebben zojuist 2 CHO members aangevallen:
- JKat-same (de onderhandelaar)
- Tezzmania (degene met de zogenaamde verongelukte man en zoon).
Ik: 74 infra, 5.5 tech en 18k
WM: 85 infra, 16.9 tech (!) en 17k
Totaal: 159 infra kapot, 22 tech gejat en 35k aan inkomsten
Ze hebben beide nog 1 slot over. Iemand die ze nog een klap kan geven?
netjes en dat na 1 dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Van een strength van 13 door naar 211, thank you very much
preciesquote:
Stuur me aid dan, dan ga ik wel hoger op hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef Shawn het volgende:
[..]
Het kan nog beter, kom op mensen doe je best eens
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef NordicBlue het volgende:
Stuur me aid dan, dan ga ik wel hoger op hoor
Ik wil die deal wel met je doen, zit alleen niet in deze alliance.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
Nog iemand een techdeal doen? ik stuur 50 tech en krijg als ik weer vredig ben daar een miljoen ofzo voor?
in welke alliance zit jij dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik wil die deal wel met je doen, zit alleen niet in deze alliance.
Het geld heb ik binnen 3 dagen en dan hebben we alleen nog een middleman nodig.
option 2quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef Mortale het volgende:
Your economy is in a deep recession. Your government leaders have been asked for an official response.
Option 1: Let the recession heal itself. Citizen income -$5.00
Option 2: Lower interest rates. Population happiness +2
No Response. Population happiness -4
WAt te doen
jij was de eerste dag al tering sterkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef Shawn het volgende:
[..]
good old daysquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jij was de eerste dag al tering sterk![]()
Ik twijfel of ik morgen niet even $20 doneer. Ik heb van een paar dagen belastingen staan dus als ik zaterdag doneer en het zondag krijg dan pak ik de extra infrastructuur, het extra geld en de aid mee. Dat allemaal in infrastructuur steken en dan zondag van een dag of 5 a 6 belastingen collecten over de infrastructuur die ik dan heb. Plus dat ik zondag 60 dagen besta en dan een +2 Happy bonus krijgquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef Shawn het volgende:
Daar zit ik dus ook meequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef Document1 het volgende:
ik ga binnenkort ook geld doneren denk ik, ook al vind ik het stiekem suf voor iets dat ook gratis kan![]()
Eenschquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef JAM het volgende:
Voor de (nieuwe) charter. Ziet er goed uit. Stap twéé in de grote groei van FOK lijkt me nu het aanstellen van ambassadeurs en de banden met andere oranje allienties aanhalen.
* JAM zou graag namens FOK naar ODN gaan.
OMFG maak nou eens op met die oorlog tegen CHO, iedereen begint die gasten aan te vallen terwijl in vredesbesprekingen zitten. Echt te laag dit. Freek en Mickey zien een lid met veel tech en kunnen de verleidingen niet weerstaan om aan te vallen terwijl een paar anderen het probleem en de oorlog juist proberen af te kopen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef Double-Helix het volgende:
ik moet de aggresoor natekasandra met rust laten anders krijg ik te maken met hem,terwijl ik van zijn voormalige alliance hem mocht kapot maken.
de mongoolse Fan lid http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=42658
de oorlog starter tussen FOK en COH http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=77277
ze zullen wel toestemming hebben gehadquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
OMFG maak nou eens op met die oorlog tegen CHO, iedereen begint die gasten aan te vallen terwijl in vredesbesprekingen zitten. Echt te laag dit. Freek en Mickey zien een lid met veel tech en kunnen de verleidingen niet weerstaan om aan te vallen terwijl een paar anderen het probleem en de oorlog juist proberen af te kopen.
hem viel ik helemaaal in het begin aan,toen we nog in oorlog waren dus zeur niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
OMFG maak nou eens op met die oorlog tegen CHO, iedereen begint die gasten aan te vallen terwijl in vredesbesprekingen zitten. Echt te laag dit. Freek en Mickey zien een lid met veel tech en kunnen de verleidingen niet weerstaan om aan te vallen terwijl een paar anderen het probleem en de oorlog juist proberen af te kopen.
goed plan, doen zeg ik je!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik morgen niet even $20 doneer. Ik heb van een paar dagen belastingen staan dus als ik zaterdag doneer en het zondag krijg dan pak ik de extra infrastructuur, het extra geld en de aid mee. Dat allemaal in infrastructuur steken en dan zondag van een dag of 5 a 6 belastingen collecten over de infrastructuur die ik dan heb. Plus dat ik zondag 60 dagen besta en dan een +2 Happy bonus krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |