Hij moet openlijk gaan zoenen met Lieke dan is het zo klaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub is er alweer over bezig hoor.
Als het hem niet zou deren zou hij er smakelijk om lachen, en met Lieke over een ander onderwerp praten.
Get over it.
Vergeet niet, Huub maakt de meeste TV van dat zooitje, lange dagen, interviews, plaatjes opnemen, ga maar door.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Lieke "Iedereen kan weinig of niks hebben"
Geldt ook voor Huub.
Alleen Lieke en Jaap malen niet om wat anderen zeggen.
Vroeguh... kon Huub ook alles hebben.
Volgens mij zit Huub tegen zijn breekpunt aan.
Huub had verteld dat hij vandaag wilde slapen, omdat hij 3x op een dag dronken was geweest. Bij de CD-opname hadden ze hem 3 wodka's gegeven om te ontspannen. Vervolgens weer nuchter en daarna opnieuw drank in de kleedkamer bij Jensen 'om te ontspannen'. En de derde keer 's-avonds in de villa.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat zou hij gezegd hebben? Weet iemand dat?
Zou maar zo kunnen. Hij zorgt niet goed voor zichzelf en hij wordt geleefd. Door zijn grote ego denkt hij ook steeds 200% te geven en wil hij elk moment naar zich toetrekken. Dat gaat hem een keer opbreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Lieke "Iedereen kan weinig of niks hebben"
Geldt ook voor Huub.
Alleen Lieke en Jaap malen niet om wat anderen zeggen.
Vroeguh... kon Huub ook alles hebben.
Volgens mij zit Huub tegen zijn breekpunt aan.
Hij zei gisteren even voor het naar bed gaan in het halletje tegen Lieke dat hij een hele drukke dag had gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet niet, Huub maakt de meeste TV van dat zooitje, lange dagen, interviews, plaatjes opnemen, ga maar door.
En natuurlijk het vele zuipen, maar dat doet hij zelf. Het verschil is dat, als WB moe is , hij mag slapen, Huub daarentegen maken ze na 5 minuten wakker.
Meer als je XTC oid hebt gebruikt, maar als dat zo was hadden we het wel gemerktquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
betekent "strak staan" dat je coke hebt gebruikt?
Zo heb ik het inderdaad opgevat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Misschien stond die wel strak van de spanning gisteren.
Kan ook zenuwen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
De drank wordt hem helaas opgedrongen, jammer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had verteld dat hij vandaag wilde slapen, omdat hij 3x op een dag dronken was geweest. Bij de CD-opname hadden ze hem 3 wodka's gegeven om te ontspannen. Vervolgens weer nuchter en daarna opnieuw drank in de kleedkamer bij Jensen 'om te ontspannen'. En de derde keer 's-avonds in de villa.
Klopt. Dat begrijp ik dan weer niet. Ze weten dat hij een platenopname heeft en Jensen, en plannen vervolgens een interview om 8.30 uur.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei gisteren even voor het naar bed gaan in het halletje tegen Lieke dat hij een hele drukke dag had gehad.
Waarvan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
krijgt Jaap straks de schuld in de schoenen geschoven
Maar Huub is een volwassen man en had ook zelf zo verstandig kunnen zijn om vroeg naar bed te gaan. Hij zorgt gewoon ontzettend slecht voor zichzelf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Dat begrijp ik dan weer niet. Ze weten dat hij een platenopname heeft en Jensen, en plannen vervolgens een interview om 8.30 uur.
ach, toe dat is al bluf (hij heeft gewoon een grote bek)quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
Huub is serieus van plan gootsteenontstopper in Erics eten te doen.
Lieke probeert het uit zijn hoofd te praten.
Maar wat ik gewoon echt heel flauw vindt is dat Brian mag slapen overdag 'omdat hij anders niet kan leveren', wanneer Huubs ogen dichtvallen staat er binnen 1 minuut iemand van de redactie in zn oor te blaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Huub is een volwassen man en had ook zelf zo verstandig kunnen zijn om vroeg naar bed te gaan. Hij zorgt gewoon ontzettend slecht voor zichzelf.
Dat moet in de dikke van dale huishomemartelaar...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Eric zit zo in z'n slachtoffergedrag. Nog even en hij gaat zichzelf ook slaan, de huishomomartelaar.
Mwah.. Meestal wordt strak staan gebruikt bij xtc, speed, coke, oftewel, vooral bij de echte pepmiddelen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
Maar ook bij zenuwen en spanningen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mwah.. Meestal wordt strak staan gebruikt bij xtc, speed, coke, oftewel, vooral bij de echte pepmiddelen...
Zoals noekje al zei, hij wordt geleefd, en hij mag niet zoals Rat Brian even gaan liggen. Je zou er bijna iets van gaan denken (Huub zwak maken door hem af te matten).quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Dat begrijp ik dan weer niet. Ze weten dat hij een platenopname heeft en Jensen, en plannen vervolgens een interview om 8.30 uur.
als het bluf was zou hij het door het huis schreeuwen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ach, toe dat is al bluf (hij heeft gewoon een grote bek)
Misschien bedoelde Lieke met 'strak staan" gewoon "alert zijn', 'klaar om in actie te komen'?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mwah.. Meestal wordt strak staan gebruikt bij xtc, speed, coke, oftewel, vooral bij de echte pepmiddelen...
Heb het even in Updates gezet. Dinsdag komt ze koffie drinken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:58 schreef kissa het volgende:
Belt Eric met JJ?
Maar Denise, we zijn het eens. Nu nog eens sportief positief over Lieke schrijven...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Huub is een volwassen man en had ook zelf zo verstandig kunnen zijn om vroeg naar bed te gaan. Hij zorgt gewoon ontzettend slecht voor zichzelf.
hij heeft dat ook al in de groep aangegeven...... dus het is echt niet de eerste keer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:11 schreef avonne het volgende:
[..]
als het bluf was zou hij het door het huis schreeuwen.
Nu was hij zachtjes met lieke aan het praten
Maar hij heeft gisteravond na thuiskomst ook nog eens lang achter gezeten, en daarna werd hij meteen weer overvallen door de Lieke-Brian zoen. Als ik me goed herinner is hij na dat gesprek vrijwel meteen naar bed gegaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef Day het volgende:
[..]
Het is toch allang duidelijk dat het programma niet alleen om de miljonairs draait? Ik vind het belachelijk en de rol van Palma oneerlijk, maar kennelijk vindt Flens het wel leuk zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is.
10:31 - Palma wil wraak
“Ik merk dat het je hier niet bevalt”, zegt Huub tegen Palma. Er was net een discussie over Huubs gedrag bij Jensen! en hij wil het hoofd huishouding een beetje opfokken. “Er zijn mensen die, en het verbaast je vast, maar er zijn mensen die een grotere rol in dit programma hebben dan jij”, zegt de Oldenzaler. En zo’n opmerking valt nooit goed bij Palma. Ze praat expres laag. “Zo praat ik toch?”, zegt ze lelijk. Huub heeft gisteren in de show Palma’s stem nagedaan en waarschijnlijk is dat de reden voor de irritaties op deze vroege morgen. Misschien is het tijd om Palma eens naar Jensen! te sturen voor wraak!
Bron: 10.
Neuh, dat mens is meer gebaat bij een bezoek aan Dr. CLAVAN van het DALVROUWkliniekje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is.
10:31 - Palma wil wraak
“Ik merk dat het je hier niet bevalt”, zegt Huub tegen Palma. Er was net een discussie over Huubs gedrag bij Jensen! en hij wil het hoofd huishouding een beetje opfokken. “Er zijn mensen die, en het verbaast je vast, maar er zijn mensen die een grotere rol in dit programma hebben dan jij”, zegt de Oldenzaler. En zo’n opmerking valt nooit goed bij Palma. Ze praat expres laag. “Zo praat ik toch?”, zegt ze lelijk. Huub heeft gisteren in de show Palma’s stem nagedaan en waarschijnlijk is dat de reden voor de irritaties op deze vroege morgen. Misschien is het tijd om Palma eens naar Jensen! te sturen voor wraak!
Bron: 10.
Vanmorgen werd hij al weer vroeg gewekt door de produktie om een radio interview te doen. Hij mocht daarna niet terug naar bed.. terwijl Amanda mocht blijven liggen met een kater.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij heeft gisteravond na thuiskomst ook nog eens lang achter gezeten, en daarna werd hij meteen weer overvallen door de Lieke-Brian zoen. Als ik me goed herinner is hij na dat gesprek vrijwel meteen naar bed gegaan.
Huub zit 6 maanden in dat huis. Hij drinkt teveel (en dan heeft hij nog een restrictie ook, anders zou hij nog meer drinken), hij eet heel slecht en gunt zichzelf nauwelijks rust. De keren dat Huub op een beetje acceptabele tijd naar bed gaat, zijn op 1 hand te tellen. Ik zei het tijdens de terrornachten tegen Jaap al, dit houdt een mens geen maanden vol, het gaat je op gegeven moment opbreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij heeft gisteravond na thuiskomst ook nog eens lang achter gezeten, en daarna werd hij meteen weer overvallen door de Lieke-Brian zoen. Als ik me goed herinner is hij na dat gesprek vrijwel meteen naar bed gegaan.
De dubbelrol van speler en uitvoerend producent vergt zijn tol.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Vanmorgen werd hij al weer vroeg gewekt door de produktie om een radio interview te doen. Hij mocht daarna niet terug naar bed.. terwijl Amanda mocht blijven liggen met een kater.
Maar gisteren deed hij dat dus wel zodra het kon, hij was echt op door alles wat hij had moeten doen die dag. Voor de rest heb je helemaal gelijk, alleen heeft Huub in mijn ogen meestal wel voldoende energie om alles aan te kunnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Huub zit 6 maanden in dat huis. Hij drinkt teveel (en dan heeft hij nog een restrictie ook, anders zou hij nog meer drinken), hij eet heel slecht en gunt zichzelf nauwelijks rust. De keren dat Huub op een beetje acceptabele tijd naar bed gaat, zijn op 1 hand te tellen. Ik zei het tijdens de terrornachten tegen Jaap al, dit houdt een mens geen maanden vol, het gaat je op gegeven moment opbreken.
Al kan je irl. nog zo goed omgaan met weinig slaap. DGK is geen real life, het is een keiharde spel vol stress. Ga een keer vroeg naar bed, drink eens een dag geen 5 glazen alcohol, denk eens een keer niet continue aan tv-momenten maken. Laat dat een keer aan de andere bewoners over.
En wanneer Lieke dat doet en hem daarbij duidelijk overklast is Napoleon op z'n jongeheer getrapt..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Huub zit 6 maanden in dat huis. Hij drinkt teveel (en dan heeft hij nog een restrictie ook, anders zou hij nog meer drinken), hij eet heel slecht en gunt zichzelf nauwelijks rust. De keren dat Huub op een beetje acceptabele tijd naar bed gaat, zijn op 1 hand te tellen. Ik zei het tijdens de terrornachten tegen Jaap al, dit houdt een mens geen maanden vol, het gaat je op gegeven moment opbreken.
Al kan je irl. nog zo goed omgaan met weinig slaap. DGK is geen real life, het is een keiharde spel vol stress. Ga een keer vroeg naar bed, drink eens een dag geen 5 glazen alcohol, denk eens een keer niet continue aan tv-momenten maken. Laat dat een keer aan de andere bewoners over.
Hoop dat dit een grap is? want dat is dodelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
Huub is serieus van plan gootsteenontstopper in Erics eten te doen.
Lieke probeert het uit zijn hoofd te praten.
Ik denk dat het Amanda's uitslaapochtend was. Op verschillende dagen mogen verschillende miljonairs uitslapen, dat is vorige week ingesteld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Vanmorgen werd hij al weer vroeg gewekt door de produktie om een radio interview te doen. Hij mocht daarna niet terug naar bed.. terwijl Amanda mocht blijven liggen met een kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |