Hij moet openlijk gaan zoenen met Lieke dan is het zo klaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub is er alweer over bezig hoor.
Als het hem niet zou deren zou hij er smakelijk om lachen, en met Lieke over een ander onderwerp praten.
Get over it.
Vergeet niet, Huub maakt de meeste TV van dat zooitje, lange dagen, interviews, plaatjes opnemen, ga maar door.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Lieke "Iedereen kan weinig of niks hebben"
Geldt ook voor Huub.
Alleen Lieke en Jaap malen niet om wat anderen zeggen.
Vroeguh... kon Huub ook alles hebben.
Volgens mij zit Huub tegen zijn breekpunt aan.
Huub had verteld dat hij vandaag wilde slapen, omdat hij 3x op een dag dronken was geweest. Bij de CD-opname hadden ze hem 3 wodka's gegeven om te ontspannen. Vervolgens weer nuchter en daarna opnieuw drank in de kleedkamer bij Jensen 'om te ontspannen'. En de derde keer 's-avonds in de villa.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat zou hij gezegd hebben? Weet iemand dat?
Zou maar zo kunnen. Hij zorgt niet goed voor zichzelf en hij wordt geleefd. Door zijn grote ego denkt hij ook steeds 200% te geven en wil hij elk moment naar zich toetrekken. Dat gaat hem een keer opbreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Lieke "Iedereen kan weinig of niks hebben"
Geldt ook voor Huub.
Alleen Lieke en Jaap malen niet om wat anderen zeggen.
Vroeguh... kon Huub ook alles hebben.
Volgens mij zit Huub tegen zijn breekpunt aan.
Hij zei gisteren even voor het naar bed gaan in het halletje tegen Lieke dat hij een hele drukke dag had gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet niet, Huub maakt de meeste TV van dat zooitje, lange dagen, interviews, plaatjes opnemen, ga maar door.
En natuurlijk het vele zuipen, maar dat doet hij zelf. Het verschil is dat, als WB moe is , hij mag slapen, Huub daarentegen maken ze na 5 minuten wakker.
Meer als je XTC oid hebt gebruikt, maar als dat zo was hadden we het wel gemerktquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
betekent "strak staan" dat je coke hebt gebruikt?
Zo heb ik het inderdaad opgevat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Misschien stond die wel strak van de spanning gisteren.
Kan ook zenuwen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
betekent "strak staan" dat je coke hebt gebruikt?
De drank wordt hem helaas opgedrongen, jammer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had verteld dat hij vandaag wilde slapen, omdat hij 3x op een dag dronken was geweest. Bij de CD-opname hadden ze hem 3 wodka's gegeven om te ontspannen. Vervolgens weer nuchter en daarna opnieuw drank in de kleedkamer bij Jensen 'om te ontspannen'. En de derde keer 's-avonds in de villa.
Klopt. Dat begrijp ik dan weer niet. Ze weten dat hij een platenopname heeft en Jensen, en plannen vervolgens een interview om 8.30 uur.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei gisteren even voor het naar bed gaan in het halletje tegen Lieke dat hij een hele drukke dag had gehad.
Waarvan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
krijgt Jaap straks de schuld in de schoenen geschoven
Maar Huub is een volwassen man en had ook zelf zo verstandig kunnen zijn om vroeg naar bed te gaan. Hij zorgt gewoon ontzettend slecht voor zichzelf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Dat begrijp ik dan weer niet. Ze weten dat hij een platenopname heeft en Jensen, en plannen vervolgens een interview om 8.30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |