Ik ben er bang voor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:54 schreef 2live het volgende:
[..]
als cora maar wel een beetje de streams gevolgt heeft, straks zegt ze dat Jaap bij BEAN moet blijven.![]()
Cora zei de vorige keer dat ze zelfs niet eens meer uitzendingen kijkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:54 schreef 2live het volgende:
[..]
als cora maar wel een beetje de streams gevolgt heeft, straks zegt ze dat Jaap bij BEAN moet blijven.![]()
Najah, DGK_REDACTIE heeft al toegegeven dat er tegen mensen wordt gezegd dat ze maar bepaalde dingen moeten gaan doen, aangezien het anders gewoon saai wordt.. Als je dan Brian zo'n hint geeft, Huub weg haalt uit de situatie etc. etc... Dan is het allemaal wel heel makkelijk voor Ericje... Zo jammer dat BAN nu al niet meer weet dat ze gister pissed waren over een serieus punt in hun vriendschapquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat de redactie op dit level scripts maakt. Dat verhaal gaat hier altijd rond, maar volgens mij doen ze dat niet. Ze geven soms een hint, maar verder laten ze de bewoners veel meer zelf doen dan menigeen hier denkt.
Ik heb ze nog niet eens aan durven zetten gezien de meuk die ik hier allemaal leesquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef demins het volgende:
Ik heb nog nooit de streams uitgezet omdat ik het niet meer trok!!! Tot nu...
Marielle had anders wel praatjes op die videoboodschap, maar face-to-face werd zij helemaal uitgeluld door Huubquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
E: Ik vond die discussie met Marielle en Huub zo goed gisteren, Marielle is echt niet van haar stuk te brengen.
Dat Brian meteen Lieke gaat zoenen is geen resultaat van een actie van de redactie, Brian is gewoon te laf om het te doen als Huub in de buurt is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Allemaal zo toevallig.. Huub naar achter, Brian die direct aan Lieke begint te trekken en te doen, Huub die pas veel later terugkomt...
@ Discussie tussen Huub en Marielle... Marielle is niet van haar stuk te brengen zegt Huub ERIK, mijn god, die lui hebben zo'n slechte zelf reflectie... Marielle kwam met allerlei drogredenen
OMFG .. die kutflikker past gewoon perfect bij BAN wat een domme rugridderquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
E: Ik vond die discussie met Marielle en Huub zo goed gisteren, Marielle is echt niet van haar stuk te brengen.
Ik geloof af en toe mijn oren niet. Hoe stom kunnen mensen zijn, en hun eigen tekortkomingen nooit zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
E: Lieke ziet er niet uit
N: Lieke ziet er nooit uit, wat ze ook draagt of doet. Huub ziet er ook altijd uit als een slons.
Brian kan zich ook altijd zo moooi kleden.
Ik zit ook in dubio!!! Meen het echt, wat een walgelijk stelletje daar bijelkaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef demins het volgende:
geweldig !!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Iedereen ziet er altijd shebby uit, Alleen ik ben altijd helemaal doorgestyled".
normaal heb ik het geluid aan terwijl ik werk, maar zo lang de streams op die loosers is niet te doen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zit ook in dubio!!! Meen het echt, wat een walgelijk stelletje daar bijelkaar.![]()
Ik snap het helemaal, het is om tequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef demins het volgende:
Dat zoenen is vanuit Lieke een prachtige mindfucken van dat groepje geweest...het groepje snapt dat alleen nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:57 schreef blomst het volgende:
Het is een zielig stel bijelkaar.
Als ik lieke was zou ik perongeluk de haar styler hard op de grond laten vallen.
En dat zoenen tussen Lieke en Brian kon je toh zien dat het niets betekende.
Maar N,A,E, zullen dat wel anders zien.
ja, een mooi doosje omheen timmeren graag asapquote:
Hanff Lite met vage beelden en zonder gelui; heerlijk rustig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zit ook in dubio!!! Meen het echt, wat een walgelijk stelletje daar bijelkaar.![]()
Wat gedragen? Ze zet zichzelf alleen maar voor lul.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Yollie het volgende:
Ik vind dit toch echt niet kunnen hoe Palma zich aan het gedragen is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zou alle cappers willen vragen hun naam iets duidelijker in de afbeeldingen te zetten zoals dat op VOL ook gebruikelijk is. Een beetje op deze manier.
[afbeelding]
huh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef schatje het volgende:
Nu zeggen, Amanda, jij hebt anders ook wat uit te leggen aan Brian, je hebt gezoend met Dimitri.
Palma knapt er wel lekker van op zo!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zou alle cappers willen vragen hun naam iets duidelijker in de afbeeldingen te zetten zoals dat op VOL ook gebruikelijk is. Een beetje op deze manier.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |