Ik baalde gister al van dat domme feestje waarbij Eric zo heerlijk kon meeliften.. Vandaag is 'ineens' alles weer koek en ei... Jammer, maar eigen fout, ik schatte het niveau en denkvermogen van het BAN groepje weer te hoog in... Wat domquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef petraa het volgende:
E: Ik voel me weer zo goed na gister, het feestje, marielle.
Gedver, wat zal die bikini meuren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef 2live het volgende:
amanda heeft een natte bikini in de zak met medicijnen in haar kledingkast
Huub denkt weer eens niet helder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:33 schreef Clank het volgende:
Als Huub en Lieke nou ff slim zijn gaan ze vandaag erg veel slijmen en zoenen in het bijzijn van de anderen... laat zien dat het je niet raakt (ook al is dat miss niet zo)
huuh????....was perfekt van Lieke deedquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef demins het volgende:
Het lijkt er wel op dat Lieke gisteren niet echt handig bezig is geweest....
Ik vond het geen slimme zet, en het was ook het enige wat Huub van haar vroeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef demins het volgende:
en als ze niet had gezoend dan hadden ze haar daar de hele dag mee gepest. Want de vorige keer durfde Brian niet, dus Lieke mocht zich niet laten kennen gisteravond. Voor die domme troela's is alles voer om te gaan schelden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef demins het volgende:
Wat heeft ze dan bereikt???quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:38 schreef riri het volgende:
[..]
huuh????....was perfekt van Lieke deed
ik heb ff gemist wat lieke er over zei? (schakelde de streams pas in bij de schreeuwpartij erna:)quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef blomst het volgende:
Met die tieten van Natasja heeft lieke wel gelijk.
Helaas is er niemand anders die het haar durft te zeggen.
Huub vond het anders een meesterlijke zet van Liekequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik vond het geen slimme zet, en het was ook het enige wat Huub van haar vroeg.
De was. Sorry, je hoopte wrs op meer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik las trouwens dit in de updates,
Palma tegen Herma: ze hebben allemaal een grote bek vandaag ze kunnen gewoon niet tegen drank... ben je nog buitensporige dingen tegen gekomen, nee alleen de bedden zegt Herma.
Palma: hij komt straks binnen hé... nee morgen...................
waar ging dit precies over?
over het schone linnengoed, ik zat te luisteren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik las trouwens dit in de updates,
Palma tegen Herma: ze hebben allemaal een grote bek vandaag ze kunnen gewoon niet tegen drank... ben je nog buitensporige dingen tegen gekomen, nee alleen de bedden zegt Herma.
Palma: hij komt straks binnen hé... nee morgen...................
waar ging dit precies over?
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
De was. Sorry, je hoopte wrs op meer.![]()
natas is gewoon jaloers en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
Natas zit af te geven op hoe Lieke eruit ziet en zelf traint ze zichzelf wezenloos om er zo uit te gaan zien ??? Hoe bedoel je gestoord.
nou ik las ergens dat ze ook buiten zelf wel eens wat klappen heeft uitgedeeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:45 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
natas is gewoon jaloers en niet zo'n beetje ook.
en wat doen jaloerse, verbaal niet sterke, mensen? die gaan schreeuwen en schelden om hun eigen tekortkomingen te maskeren.
en iedereen heeft dat door, behalve dus natas.
ze begrijpt ook niet dat ze op deze manier op steeds minder sympathie van de kijkers hoeft te rekenen.
Ze zou zo eens buiten DGK moeten doen, dan had ze allang een paar knallen voor haar schreeuwerige hoofd gekregen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:45 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
natas is gewoon jaloers en niet zo'n beetje ook.
en wat doen jaloerse, verbaal niet sterke, mensen? die gaan schreeuwen en schelden om hun eigen tekortkomingen te maskeren.
en iedereen heeft dat door, behalve dus natas.
ze begrijpt ook niet dat ze op deze manier op steeds minder sympathie van de kijkers hoeft te rekenen.
Ze zou zo eens buiten DGK moeten doen, dan had ze allang een paar knallen voor haar schreeuwerige hoofd gekregen
Demins is helemaal van slag na de doeve breuk met kzquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:38 schreef riri het volgende:
[..]
huuh????....was perfekt van Lieke deed
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef SiRojK het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag of het zoenincident 'gescript' was... Zou dit weer een actie zijn geweest om Huub even zwart te maken en zo Eric wat meer rust te geven? Dat ze Eric aan het helpen zijn is al lang duidelijk
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Iedereen ziet er altijd shebby uit, Alleen ik ben altijd helemaal doorgestyled".
nee lijkt me niet .. je denkt gewoon tever doorquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef SiRojK het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag of het zoenincident 'gescript' was... Zou dit weer een actie zijn geweest om Huub even zwart te maken en zo Eric wat meer rust te geven? Dat ze Eric aan het helpen zijn is al lang duidelijk
als cora maar wel een beetje de streams gevolgt heeft, straks zegt ze dat Jaap bij BEAN moet blijven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef Yollie het volgende:
Cora komt vanavond
Allemaal zo toevallig.. Huub naar achter, Brian die direct aan Lieke begint te trekken en te doen, Huub die pas veel later terugkomt...quote:
Nee, ik geloof niet dat de redactie op dit level scripts maakt. Dat verhaal gaat hier altijd rond, maar volgens mij doen ze dat niet. Ze geven soms een hint, maar verder laten ze de bewoners veel meer zelf doen dan menigeen hier denkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef SiRojK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |