quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Lieke mag de styletang van Amanda niet gebruiken.
Lieke: Staat jou naam er op? Gebruik hem zelf op die bos touw van je.
Go Lieke![]()
![]()
Please, geen gezeur over wie, wat, wanneer opent.quote:
Ik verveelde me ook... sorry....quote:
Brian probeerde ook 'aardig' te zijn tegen Lieke.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Clank het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat Lieke hem weer probeerde te versieren.
Amanda: O was je weer bezig!!
Het kan mij niks schelen dat ze hun haar doen, ik hoef het alleen niet te zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef tipsch het volgende:
Nou lekker dan, dit gedoe met haar zouden ze echt moeten verbieden of er op z'n minst een tijdslimiet opleggen
Wel fijn die dure zooi in je haar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef tipsch het volgende:
Nou lekker dan, dit gedoe met haar zouden ze echt moeten verbieden of er op z'n minst een tijdslimiet opleggen
Gewoon een verkapte streamlock ofzo..quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan mij niks schelen dat ze hun haar doen, ik hoef het alleen niet te zien.![]()
zo is het.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan mij niks schelen dat ze hun haar doen, ik hoef het alleen niet te zien.![]()
Beter heeft tante Debs niet te bieden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou er zelf dan ook niet meer over beginnen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Please, geen gezeur over wie, wat, wanneer opent.
Daarmee bedoelt ze dat Lieke niet egoistisch, ordinair en a-sociaal is zoals Delley zelf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda noemt Lieke een hersenloos kind. Ze durft wel![]()
Ga BQ eens vol op de bek, kijken wat er gebeurt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou er zelf dan ook niet meer over beginnen!![]()
Dat blijft radenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga BQ eens vol op de bek, kijken wat er gebeurt...![]()
N.B. KZ is passe defini, je hebt niets te verliezen..![]()
Sorry mama! 1 regeltje, 1 smiley om even mijn frustratie kwijt te raken...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Please, geen gezeur over wie, wat, wanneer opent.
Die Opperzwabberhoer moet je maar niet serieus nemen. Als ze denkt dat het een jurk is ..... Och, laat maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
Gisteren vertelde Opperzwabberhoer geen streams meer te kijken , omdat ze daar niet tegen kan, nu zegt ze dat ze Amanda heeft zien dansen in haar nieuwe jurk. (nou ja, dansen )![]()
Word steeds misselijk als ik die verlopen kop ziet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:
Die stem van Amanda....![]()
![]()
![]()
ik zou er helemaal gek van worden als ik dat constant om me heen moest horen...sowieso dat hele attitude van dat kind....onvoorstelbaar dat er zoveel domheid bestaat
Was het maar alleen domheid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:
Die stem van Amanda....![]()
![]()
![]()
ik zou er helemaal gek van worden als ik dat constant om me heen moest horen...sowieso die hele attitude van dat kind....onvoorstelbaar dat er zoveel domheid bestaat
Als Huub ook maar even niet het hoogste woord heeft, is hij in hun optiek meteen down. Vaak door een 'geniale actie' van hun.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:18 schreef schatje het volgende:
Ze denken dat Huub down is van het zoenen tussen Lieke en Brian.
Huppeltje beseft dat hij zonder Lieke nergens is....quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:18 schreef schatje het volgende:
Ze denken dat Huub down is van het zoenen tussen Lieke en Brian.
Die kast van LLLocoyote.quote:
Die heeft gewoon een hele grote katerquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje beseft dat hij zonder Lieke nergens is....
En denk nog half stoned.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een hele grote kater![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |