Ja, op wimbledon en silverstone zit niemandquote:Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef kawotski het volgende:
Is heel Engeland uitgelopen ofzo..
Vlot inderdaad. Sneu voor die jongen (en een beetje voor mij).quote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gonzalez Ramirez geeft al op.
Inderdaad, leuk om te zien dat de tour daar ook leeft.quote:
you do the maths..quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef MCH het volgende:
Hoelaat worden ze aan de finish verwacht?
Iets voor 5 moet wel lukken denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef MCH het volgende:
Hoelaat worden ze aan de finish verwacht?
Wat moet je anders als je de godsganse dag voor dat schempje zit, ben blij voor de heren dat ze morgen gewoon in de middag beginnen zo,n 80 km voor de meet dan wordt het interessant. bergetappes die zijn gaaf va het begin altans dat vind ik danquote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza gaat nu alle sprinters even overlopen.
geweldig wielerpubliek die Engelsen.. van mij mogen er meer van dit soort etappes komenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fransen, Italianen, Belgen, Nederlanders, Spanjaarden en alle anderen die soms langs de kant van de weg gaan staan bij wielerwedstrijden, kijk eens wat de Engelsen doen!
Die gaan niet op de straat staan, blijven gewoon netjes naast elkaar langs de kant van de weg staan en kunnen toch alles zien. Revolutionair concept.
Hoi Maarten.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schaf die fucking oortjes toch eens af
Ik gaf het niet aan als irritatie ofzo, wel handig voor de mensen die niet alle renners en hun kwaliteiten kennenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:27 schreef maril het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je de godsganse dag voor dat schempje zit, ben blij voor de heren dat ze morgen gewoon in de middag beginnen zo,n 80 km voor de meet dan wordt het interessant. bergetappes die zijn gaaf va het begin altans dat vind ik dan![]()
Wacht maar tot de tweede en derde week, dan wordt het helemaal erg.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een wauwelkoek bij de NOS af en toe zeg, koddig gewoon
Doen ze dat dan wordt het een chaos door de ploegrijders en dan houden we het niet op 1 gebroken achterruit vrees ik. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schaf die fucking oortjes toch eens af.
Zo gek zijn die sprintersploegen niet. Lekker laten spartelen die jochies vooropquote:Op zondag 8 juli 2007 15:49 schreef Cootz het volgende:
Als ze daar voorop het peloton een beetje doorfietsen dan lopen ze ze snel in. Dan wordt het nog een leuk laatste uurtje met wat ontsnappingspoginkjes...
Was d'r gebeurd dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, die grap met Rasmussen en dat rugnummer![]()
Ik zie het al:quote:Op zondag 8 juli 2007 15:53 schreef Cootz het volgende:
Ik schakel net in, hoe staat het met de bolletjes-sprokkel-puntjes?
Op een of andere manier is het rugnummer van Rasmussen niet te zien (rijdt misschien met extra jack). Maar de grap was: "hij zal toch niet vanwege het gewicht zijn rugnummer niet dragen?"quote:
Mwoa, de punten boeien nu toch nog niet zoquote:Op zondag 8 juli 2007 16:04 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik zie het al:
1. Bichot, Millar 3 pt
2. Auge, Grivko, Kuchinsky 2 pt
Als de kopgroep het nog 10 kilometer volhoudt, dan kunnen ze er nog om strijden. Anders krijgen we waarschijnlijk 3 man aan kop met 3 punten.
Of Millar voor de bergtruiquote:Op zondag 8 juli 2007 16:11 schreef RobertVH het volgende:
Bij Saunier hebben ze of veel vertrouwen in ventoso of de tweede dag gelijk straftraining![]()
Nou.. de eerste dagen van de tour kun je relatief makkelijk een publicitair aantrekkelijke trui pakkenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, de punten boeien nu toch nog niet zo
Dat is op zich natuurlijk weer wel zoquote:Op zondag 8 juli 2007 16:13 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Nou.. de eerste dagen van de tour kun je relatief makkelijk een publicitair aantrekkelijke trui pakken
Wie vandaag de bolletjes trui pakt kan hem morgen, overmorgen en mogelijk de dag daarna dragen. toch leuke reclamequote:Op zondag 8 juli 2007 16:13 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Nou.. de eerste dagen van de tour kun je relatief makkelijk een publicitair aantrekkelijke trui pakken
gewoon wachten tot je kan inloggen op een wiMax verbindingquote:Op zondag 8 juli 2007 16:16 schreef pekel het volgende:
Waarom is de toegang van de stream op nostour.nl bij mij geweigerd?. Ik woon op 10 kilometer van de grens.
.
.
zal het wel denken ja, die kan je afschrijven.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Cavendish heeft een toeschouwer aangereden?
Huh?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:18 schreef kawotski het volgende:
[..]
gewoon wachten tot je kan inloggen op een wiMax verbinding
Millar dusquote:Op zondag 8 juli 2007 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Augé de bolletjes straks, zie ik dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |