moeten ze het wel nog redden tot dat laatste klimmetje op een km of 20 voor het einde denk ik zo. Millar gaat op die 2e klim over een km of 15 ook wel punten pakken. Was wel een geniale actiequote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef TheArt het volgende:
Millar gaat de bergtrui no way pakken. Dat wordt gewoon Grivko of Kushynski straks.
maar dat is nog niks met wat je morgen gaat zien, volgens de commentatoren op Een.quote:
Ja, op wimbledon en silverstone zit niemandquote:Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef kawotski het volgende:
Is heel Engeland uitgelopen ofzo..
Vlot inderdaad. Sneu voor die jongen (en een beetje voor mij).quote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gonzalez Ramirez geeft al op.
Inderdaad, leuk om te zien dat de tour daar ook leeft.quote:
you do the maths..quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef MCH het volgende:
Hoelaat worden ze aan de finish verwacht?
Iets voor 5 moet wel lukken denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef MCH het volgende:
Hoelaat worden ze aan de finish verwacht?
Wat moet je anders als je de godsganse dag voor dat schempje zit, ben blij voor de heren dat ze morgen gewoon in de middag beginnen zo,n 80 km voor de meet dan wordt het interessant. bergetappes die zijn gaaf va het begin altans dat vind ik danquote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza gaat nu alle sprinters even overlopen.
geweldig wielerpubliek die Engelsen.. van mij mogen er meer van dit soort etappes komenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fransen, Italianen, Belgen, Nederlanders, Spanjaarden en alle anderen die soms langs de kant van de weg gaan staan bij wielerwedstrijden, kijk eens wat de Engelsen doen!
Die gaan niet op de straat staan, blijven gewoon netjes naast elkaar langs de kant van de weg staan en kunnen toch alles zien. Revolutionair concept.
Hoi Maarten.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schaf die fucking oortjes toch eens af
Ik gaf het niet aan als irritatie ofzo, wel handig voor de mensen die niet alle renners en hun kwaliteiten kennenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:27 schreef maril het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je de godsganse dag voor dat schempje zit, ben blij voor de heren dat ze morgen gewoon in de middag beginnen zo,n 80 km voor de meet dan wordt het interessant. bergetappes die zijn gaaf va het begin altans dat vind ik dan![]()
Wacht maar tot de tweede en derde week, dan wordt het helemaal erg.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een wauwelkoek bij de NOS af en toe zeg, koddig gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |