En dan nog maar topic 2. Enkele jaren terug ging dat heel wat sneller.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef morgane het volgende:
Jemig, Loganik herkende 'm eerst echt niet. Ben benieuwd wat hij hier nou weer mee te maken heeft.
Ze zenden nog helemaal niet uit in de VSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zijn wel aan het opnemen.![]()
iedereen heeft het bijna gedownload en de US topic gevolgd dusquote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan nog maar topic 2. Enkele jaren terug ging dat heel wat sneller.
Valt wel mee, ook het US-topic ging veel minder hard. Seizoen 6 is gewoon baggerrr.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedereen heeft het bijna gedownload en de US topic gevolgd dus
ik vind het wel meevallen in principe...niet zo slecht als seizoen 3 in ieder gevalquote:Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ook het US-topic ging veel minder hard. Seizoen 6 is gewoon baggerrr.
6 gaat juist wel. Echt pure bagger was 4.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ook het US-topic ging veel minder hard. Seizoen 6 is gewoon baggerrr.
Niet, 4 was slecht, 5 heel goed en 6 het slechtst.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
6 gaat juist wel. Echt pure bagger was 4.
Ik vond ze allemaal wel goed eigenlijk, 4 heb ik in 2 dagen gekeken, was opzich wel een spannend seizoen. En 6 heeft grootse momenten maar werkte als seizoen uiteindelijk gewoon minder. Maargoed, iedereen heeft zo z'n favoriete seizoenen, die van mij blijft 3 wat hierboven weer iemand minst favo isquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet, 4 was slecht, 5 heel goed en 6 het slechtst.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:20 schreef morgane het volgende:
Welke aflevering was vanavond? De nummers staan er in de tv-gids niet bij. Ik wil ff weten of ik nog op schema loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zou kunnen. Maar meer details geef ik niet weg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:36 schreef Aarti het volgende:
ik denk dat audrey nog leeft
en nadia is erg zielig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |