Die vader is zeker een klootzak zeg, niet normaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:25 schreef MrManiak het volgende:
Die vader... Wow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psstquote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef Mr-Sander het volgende:
Moet Logan eigenlijk niet in de gevangenis verpieteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heb ook de hele tijd al dat gevoel! Ze hebben tenslotte ook wat met elkaar gehad, bleek uit een eerdere aflevering. Het zal wel niet uiteindelijk, maar ik ben wel benieuwd..quote:Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef Aarti het volgende:
was wel weer spannendIk denk trouwens dat die Josh het kind is van Jack en die mevrouw met de mooie ogen!
Of kijk ik nu te vaak soaps
Ja, Marilyn inderdaad!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:07 schreef morgane het volgende:
Die mevrouw met de mooie ogen...de vrouw van Graem bedoel je?
Niet Fayed raakt gewond bij die bom met de 624 code, maar Al-Assad.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat vorige week gebeurd is:Morris heeft een 'drankprobleempje'. Lennox ziet machteloos toe hoe Carson en Reed een bom in elkaar flansen. Wayne schort het huisarrest van Logan op. Als gevolg helpt Logan Jack generaal Grdenko vinden. Reed toetst 624 in: bom explodeert, er vallen doden onder wie Fayed, Wayne raakt kritiek gewond.
Sorry, maar iemand moest het doen.
Yup, je zag wel een shot van Assad die stil lag op de grond maar geen bevestiging over zijn toestand, het is dus inderdaad nog onduidelijk of hij nog leeft of niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 08:17 schreef Mr-Sander het volgende:
Het is nog onbekend of Al-Assad dood is, toch?
Ik geloof dat iemand wel zei dat 'ie al dood was, weet ff niet meer wie.quote:Op zondag 22 juli 2007 08:17 schreef Mr-Sander het volgende:
Het is nog onbekend of Al-Assad dood is, toch?
En dan nog maar topic 2. Enkele jaren terug ging dat heel wat sneller.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef morgane het volgende:
Jemig, Loganik herkende 'm eerst echt niet. Ben benieuwd wat hij hier nou weer mee te maken heeft.
Ze zenden nog helemaal niet uit in de VSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zijn wel aan het opnemen.![]()
iedereen heeft het bijna gedownload en de US topic gevolgd dusquote:Op maandag 23 juli 2007 11:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan nog maar topic 2. Enkele jaren terug ging dat heel wat sneller.
Valt wel mee, ook het US-topic ging veel minder hard. Seizoen 6 is gewoon baggerrr.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedereen heeft het bijna gedownload en de US topic gevolgd dus
ik vind het wel meevallen in principe...niet zo slecht als seizoen 3 in ieder gevalquote:Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ook het US-topic ging veel minder hard. Seizoen 6 is gewoon baggerrr.
6 gaat juist wel. Echt pure bagger was 4.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ook het US-topic ging veel minder hard. Seizoen 6 is gewoon baggerrr.
Niet, 4 was slecht, 5 heel goed en 6 het slechtst.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
6 gaat juist wel. Echt pure bagger was 4.
Ik vond ze allemaal wel goed eigenlijk, 4 heb ik in 2 dagen gekeken, was opzich wel een spannend seizoen. En 6 heeft grootse momenten maar werkte als seizoen uiteindelijk gewoon minder. Maargoed, iedereen heeft zo z'n favoriete seizoenen, die van mij blijft 3 wat hierboven weer iemand minst favo isquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet, 4 was slecht, 5 heel goed en 6 het slechtst.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:20 schreef morgane het volgende:
Welke aflevering was vanavond? De nummers staan er in de tv-gids niet bij. Ik wil ff weten of ik nog op schema loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zou kunnen. Maar meer details geef ik niet weg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:36 schreef Aarti het volgende:
ik denk dat audrey nog leeft
en nadia is erg zielig
Mooi, ik wil ook geen detailsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Maar meer details geef ik niet weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |