fotgrafen zijn imho allemaal eenzame in de kelder op hun buurvrouw rukkende loners die zonodigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
makkelijk he, fotografen afzeiken als je geen verstand hebt van fotografie
Nah, valt ook wel weer mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, op welke andere manier zijn de Floortje Dessings, Filemons etc op TV gekomen? Als dat je doel is dan moet je toch opvallen.
Maar ja, Nederland, als je je kop boven het maaiveld uitsteekt... HAK!
Behalve haar gezicht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook persoonlijke smaak hoor, ik ben een Christina Ricci fan en :
[afbeelding]
Zo heeft ze er wel iets van weg.
dat hele subforum is ook vol met verkapte kijk-mij-eens-mooi-op-deze-bewerkte-kut-foto-staan topics.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
fotgrafen zijn imho allemaal eenzame in de kelder op hun buurvrouw rukkende loners die zonodig
hoogstaande plaatjes met hun minolta IRCO 500z van parende nachtmotten moet 'schieten'.
Het is wat anders als je doel is een goed programma te maken dan dat het hoofddoel is bekend te worden. Filemon bijvoorbeeld heeft gewoon net als ik journalistiek gedaan is vandaar uit doorgestroomd - hij is dus bezig met een vak. Dat is wat anders dan er op kicken dat iedereen je gezicht kent ongeacht waarvan het is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, op welke andere manier zijn de Floortje Dessings, Filemons etc op TV gekomen? Als dat je doel is dan moet je toch opvallen.
Maar ja, Nederland, als je je kop boven het maaiveld uitsteekt... HAK!
Ach de meeste mensen die in FOT komen zijn van die "Oh kijk mij dit bloempje/vliegje van super dichtbij fotograferen en dat 100 keer" maar RE heeft wel talent dat kan je toch wel zien aan zijn foto's hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
fotgrafen zijn imho allemaal eenzame in de kelder op hun buurvrouw rukkende loners die zonodig
hoogstaande plaatjes met hun minolta IRCO 500z van parende nachtmotten moet 'schieten'.
Fijn, maar dat bespreken we hier nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat hele subforum is ook vol met verkapte kijk-mij-eens-mooi-op-deze-bewerkte-kut-foto-staan topics.
opdoeken.
Sorry hoor, maar die Filemon vind ik het persoonlijke dieptepunt op de Nederlandse TV met zijn "ik probeer alles want dat is stoer" programma.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is wat anders als je doel is een goed programma te maken dan dat het hoofddoel is bekend te worden. Filemon bijvoorbeeld heeft gewoon net als ik journalistiek gedaan is vandaar uit doorgestroomd - hij is dus bezig met een vak. Dat is wat anders dan er op kicken dat iedereen je gezicht kent ongeacht waarvan het is.
Ik zie toeps meer als een paris hilton - als je een uiterlijk hebt wat een groep mensen aanspreekt en een aardig idee van marketing hebt, kun je aandacht krijgen zonder heel veel te kunnen. Maar dat is deels een aanname van mijn kant, zo goed heb ik me er niet verdieptIk vind het hoe dan ook wel een mooi meisje
Dat kan. Ik ging even in op jouw voorbeeld. Dat zijn manier van presenteren/zijn programma's niet jouw ding zijn, is een tweedequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die Filemon vind ik het persoonlijke dieptepunt op de Nederlandse TV met zijn "ik probeer alles want dat is stoer" programma..
In dit topic staan geen foto's van Requote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen die in FOT komen zijn van die "Oh kijk mij dit bloempje/vliegje van super dichtbij fotograferen en dat 100 keer" maar RE heeft wel talent dat kan je toch wel zien aan zijn foto's hoor
I know, maar ik zag zijn naam voorbij komen bij sommige fotos op haar sitequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In dit topic staan geen foto's van Re
Misschien die ene waar ze op Christina Ricci zou lijken, maar de rest iig niet
-edit- Nee, die is van Shark.bait geloof ik.
Inderdaad. "Wat ga jij is doen naar school?"quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij durft zeg. Commentaar geven op iemand's schrijfstijl met zo'n tenenkrommende fout..
Dapper.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:07 schreef Het_Biertje het volgende:
er zit een haar in d'r neus![]()
![]()
voor de rest vind ik het maar matige foto'smijn nokia maakt nog scherpere
![]()
gast?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]gast bekijk eens de foto's op toeps.nl superfoto's
Op haar site?? Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ik zag zijn naam voorbij komen bij sommige fotos op haar site.
*edit* sta jij daar nou ook tussen?
Kan aan mij liggen, maar een na laatste "pagina" links onderin, zou zweren...... Maar het is nog vroeg hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op haar site?? Nee, natuurlijk niet
Huiliequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gast?
donderop man. ik ben je gast niet.
Foto van aapstokquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar een na laatste "pagina" links onderin, zou zweren...... Maar het is nog vroeg hoor.
Ok, my bad, leek op jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto van aapstok
Van Toeps.... maar das logisch op haar site
Je kunt het ook nooit goed doen. Ik schrijf dingen op mijn eigen weblog. Ik speel in dingetjes en doe een beetje modellenwerk, ik heb niet de pretenties dat ik Carice van Houten ben, of Rianne ten Haken of wie dan ook. Ík heb dit topic niet geopend. Mensen posten foto's, gemaakt door anderen, en roepen dat ze gephotoshopt zijn. Alsof ik dat zelf heb gedaan. Het is mijn doel niet om beroemd te worden. Mijn zwager en schoonzusje zijn beroemd, als ik zo van dichtbij zie hoe dat is, die kunnen niet meer normaal over straat zonder dat er gefluisterd wordt, of dat ze worden nageroepen. No thanks.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ik zie toeps meer als een paris hilton - als je een uiterlijk hebt wat een groep mensen aanspreekt en een aardig idee van marketing hebt, kun je aandacht krijgen zonder heel veel te kunnen. Maar dat is deels een aanname van mijn kant, zo goed heb ik me er niet verdieptIk vind het hoe dan ook wel een mooi meisje
Doe es niet zo internet stoer over iemand die je niet kentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:33 schreef Jajong het volgende:
Open es geen threads meer over die lelijke stoephoer.
baggeraars hebben geen smaak, dat weten we nu wel. hup, weer naar onz toe kadetje.quote:
nou, liever 1000 mail paris anaal likken, dan toeps 1 maal tongzoenen.quote:
nou ja, als voorbeeld dan hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou, liever 1000 mail paris anaal likken, dan toeps 1 maal tongzoenen.![]()
Dit is de indruk die je op mij maakt. En mijn zegen heb je hoor, zolang ik maar achter de schermen kan blijven ipv ervoor vind ik het prima dat er mensen zijn die dat wel willen. Maar als je aandacht vraagt komt daar ook negatieve aandacht of commentaar bij natuurlijk. Als je graag in de belangstelling staat moet je dat lekker langs je heen laten glijden. Er staat genoeg positief commentaar tegenover toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je kunt het ook nooit goed doen. Ik schrijf dingen op mijn eigen weblog. Ik speel in dingetjes en doe een beetje modellenwerk, ik heb niet de pretenties dat ik Carice van Houten ben, of Rianne ten Haken of wie dan ook. Ík heb dit topic niet geopend. Mensen posten foto's, gemaakt door anderen, en roepen dat ze gephotoshopt zijn. Alsof ik dat zelf heb gedaan. Het is mijn doel niet om beroemd te worden. Mijn zwager en schoonzusje zijn beroemd, als ik zo van dichtbij zie hoe dat is, die kunnen niet meer normaal over straat zonder dat er gefluisterd wordt, of dat ze worden nageroepen. No thanks.
Ik doe gewoon wat ik leuk vind. Ik schrijf stukjes, speel in dingen, en later als ik groot benword ik fotograaf.
![]()
ja ik weet dat toeps tongzoenen ziek is, maar ik moest toch een voorbeeldje makenquote:
zelf kennelijk te lelijk om foto's in je fotoboek te zetten, maar oh, oh, oh wat is Toeps walgelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja ik weet dat toeps tongzoenen ziek is, maar ik moest toch een voorbeeldje maken
Zo te zien is ze al buiten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zou je mijn nichtje hier buiten willen laten aub?![]()
Drie woorden: Black Snake Moanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook persoonlijke smaak hoor, ik ben een Christina Ricci fan en :
[afbeelding]
Zo heeft ze er wel iets van weg.
ah, het typische gevalletje van: mensen die geen fotoboek hebben mogen ook geen mening gevenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
zelf kennelijk te lelijk om foto's in je fotoboek te zetten, maar oh, oh, oh wat is Toeps walgelijk
Doe toch normaal
Van iedereen zijn er wel lelijke/minder mooie foto's te vinden, toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ah, het typische gevalletje van: mensen die geen fotoboek hebben mogen ook geen mening geven
toeps wil in de belangstelling staan, en verwacht reacties van mensen. die kunnen dus ook negatief zijn. ik vind het een lelijke plork, helemaal als je die laatste foto ziet die ik poste.
dat is dus de toeps waar je naast wakker wordt, niet die foto's die met photoshop zijn bewerkt, of waar ze lagen make up op heeft. in dat licht bezien is het een lelijk ding.
ben ik met je eens, op zich ook niet erg. alleen bij toeps krijg ik altijd een beetje het idee dat ze denkt dat ze overmorgen missworld gaat worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van iedereen zijn er wel lelijke/minder mooie foto's te vinden, toch?
als het zo moetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk, makeup en retouchering, maar dan nog is het een leuk meisje om te zien verder.
Lijkt me erg sterk dat er veel tieners zijn die er voor willen betalen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef speknek het volgende:
De tering, 1 euro 10 voor sexuele voorlichting? Wat een dieptepunt in de commercie weer zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |