Ja tuurlijk, maar daar ging de discussie ook niet over.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb jullie posts gelezen, en ben het ermee eens dat Huubs ego in de weg zit. Maar daarom mogen we dus inderdaad zelf wel een andere voorkeur hebben![]()
Het is stom van Brian dat hij Huub niet duidelijk maakt dat niemand iets wint aan een vrijwillige exit (behalve, denk ik, eventueel het programma)....quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:17 schreef Day het volgende:
[..]
En weer is dat stom van Huub (en niet van Brian, sorry). Eric zou alleen zijn 24 uur aanvragen als Huub (en niet Brian) doorgaat met de terror. Dus die nieuwe miljonair hebben de bewoners te danken aan Huub en niet aan Brian.
Dit is de 1e gelegenheid dat Eric er überhaupt uitgestemd kan worden. Bij alle vorige stemmingen had hij de steun van Huub, dus een stemming aanvragen voor hem had totaal geen zin. Nú kan het, maar dan moet Huub zich wel inhouden. En Brian gaat wel mee.
Nou en. Kennelijk wilde Akveor iets anders kwijt. Hoeft hij toch niet voor terecht gewezen te worden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar daar ging de discussie ook niet over.
Ik voelde me niet echt terrecht gewezen hoor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en. Kennelijk wilde Akveor iets anders kwijt. Hoeft hij toch niet voor terecht gewezen te worden?![]()
![]()
Ach, Brian is en blijft natuurlijk een grote sneak. Die vindt het misschien zo leuk dat er iemand gepest wordt, dat hij gewoon maling heeft aan het voordeel van wegstemmen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is stom van Brian dat hij Huub niet duidelijk maakt dat niemand iets wint aan een vrijwillige exit (behalve, denk ik, eventueel het programma)....
Misschien probeert hij dat nog, misschien realiseert Huub het zelf nog. Het is nog steeds DGK, Er kan nog van alles gebeuren/veranderen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is stom van Brian dat hij Huub niet duidelijk maakt dat niemand iets wint aan een vrijwillige exit (behalve, denk ik, eventueel het programma)....
Daar geloof ik helemaal niets van. Misschien dat de beide heren simpel compleet suf gebanged zijn door de dames...quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, Brian is en blijft natuurlijk een grote sneak. Die vindt het misschien zo leuk dat er iemand gepest wordt, dat hij gewoon maling heeft aan het voordeel van wegstemmen.
Je werd het echter welquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik voelde me niet echt terrecht gewezen hoor...![]()
Trusten Day.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien probeert hij dat nog, misschien realiseert Huub het zelf nog. Het is nog steeds DGK, Er kan nog van alles gebeuren/veranderen.
En we hebben het nog steeds over Brian en Huub.Niet bepaald vrienden. Het is al een wonder dat ze wat dit betreft op dezelfde lijn zitten.
Maar ik ga pitten
Het zijn beide spelers....quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Trusten Disana.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je werd het echter welEn nu de discussieleider het hazepad heeft gekozen, zit mijn tijd er ook al weer op. Welterusten
![]()
Bsol wel schat ik zo inquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik voelde me niet echt terrecht gewezen hoor...![]()
Ha ha, wie weet. Maar ik denk echt dat Brian wel van een potje treiteren houdt - door anderen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Misschien dat de beide heren simpel compleet suf gebanged zijn door de dames...
Nee hoor, dat heeft hij al lang tegen huub gezegd en dat pesten heeft hij een hekel aan, zegt hij ook vaak, hij doet er dan ook niet aan meequote:Op donderdag 14 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, Brian is en blijft natuurlijk een grote sneak. Die vindt het misschien zo leuk dat er iemand gepest wordt, dat hij gewoon maling heeft aan het voordeel van wegstemmen.
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat Brian als volgt redeneert (en ik kan me er wel in vinden):quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian zou duidelijker moeten aan Huub zijn dat het belang van wegstemmen vele malen groter is dan een vrijwillige exit... En aangezien Brian altijd heel goed nadenkt over dit soort dingen vind ik het zeer vreemd dat hij niet duidelijk stelling neemt voor wegstemmen. Da's mijn punt.
Nee vanavond nog een hele discussie met natas dat hij dat maar laag gedrag vindquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha, wie weet. Maar ik denk echt dat Brian wel van een potje treiteren houdt - door anderen.
dat zegt 'ie alleen maar om de zieltjes van de streamers en kijkers te winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee vanavond nog een hele discussie met natas dat hij dat maar laag gedrag vind
Wie zegt datquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat zegt 'ie alleen maar om de zieltjes van de streamers en kijkers te winnen.
# Dat zegt 'ie zelf. Maar dan altijd over Huub. (reflectie dus)quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zegt dat#
Waar blijkt dat uit*
Hij heeft er nooit aan meegedaan het zit gewoon niet in hem en hij houdt er niet van![]()
Euh tsjaquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
# Dat zegt 'ie zelf. Maar dan altijd over Huub. (reflectie dus)
Ik ben het met je eens dat hij amanda probeert te sturen maar heeft daar volgens mij echt geen kwade bedoelingen meequote:* Aan de manier hoe hij Amanda bv "sturing" geeft, en dan zijn les te beëindigen met de legendarische woorden 'Ik leg je niks op' (manipulatief as hell)
Hij neemt zijn studie fotograferen dus serieusquote:Wie stond er met zijn camara plaatjes te schieten, toen Jaap met allerlei vreetwerk in bed was omringd?
Zelfde toen Liek en Del aan het zoenen waren, foto's maken, om Huub mee te taggen.
En als ik wat dieper in mijn geheugen zou graven, kom ik op veeeeeeeel meer voorbeelden.
Is alleen maar in zijn eigen voordeel. Hij heeft het nog nooit over zijn eigen gevoel gehad, of over het gevoel van Amanda, na de neukscene onder de douche met elly dop.quote:Op donderdag 14 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh tsja![]()
[..]
Ik ben het met je eens dat hij amanda probeert te sturen maar heeft daar volgens mij echt geen kwade bedoelingen mee
[..]
Hij neemt zijn studie fotograferen dus serieus![]()
![]()
Dingen die in de kooi gebeuren vastleggen lijkt me nou niet zo verkeerd
Hij was de enige in die periode die steun aan Jaap gaf
En met dat zoenen daar zat hij wel te stoken, hij speelt natuurlijk ook een spel en pleegt acties om bv te proberen huub over de zeik te krijgen, wat lukte, dat was leuk voor brian, want daar flipte huub wel heel hypocriet.
Maar hij houdt het bij acties (soms geslaagd soms minder), maar gaat niet constant dagen achter elkaar als een blinde idioot lopen hakken
Iedereen zit er uiteindelijk voor zichzelf, als ik er een zou moeten noemen die nog oprecht oog heeft voor zijn medebewoners (of het personeel), dan is hij het welquote:Op donderdag 14 juni 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is alleen maar in zijn eigen voordeel. Hij heeft het nog nooit over zijn eigen gevoel gehad, of over het gevoel van Amanda, na de neukscene onder de douche met elly dop.
Dan begint 'ie altijd over iets anders.
Hij loopt al maanden als een para idioot, Huub zwart te maken. Althans, dat probeert hij.
Mag ik de conclusie trekken dat jij Brian wel een toffe gozer vindt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen zit er uiteindelijk voor zichzelf, als ik er een zou moeten noemen die nog oprecht oog heeft voor zijn medebewoners (of het personeel), dan is hij het wel
Dat zwartmaken is in reactie op het zwartmaken van zijn persoon door huub en brian gaat daar vele malen gedoseerder mee om dan huub
Nee Brian hakt niet dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
maar gaat niet constant dagen achter elkaar als een blinde idioot lopen hakken
Ze heeft m niet aan hoop ik?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:04 schreef schatje het volgende:
Palma heeft een Burberry truitje gekocht in Beverwijk.
Brian mag uitslapen vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:02 schreef schatje het volgende:
Brian zal wel aan de ontbijttafel over het zoenen met Lieke beginnen.
Ben bang van wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef pullup het volgende:
HH staat te juichen om haar verschijnen in de uitzending.
Dat ze compleet voor paal stond is haar blijkbaar ontgaan![]()
Logica is zooo 2006 aldus dat uitgewoonde excuus voor een schoonmaaksterquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef Taurus het volgende:"vanavond komt de vrouw met de grootste borsten ter wereld bij Jensen"
Palma: "Je lult, die is allang overleden"
Alsof er dan geen vrouw meer is met de grootste borsten ter wereld..
BTW gisteren zeiden ze in de kooi dat Jensen die avond wel een kijkcijferkanon zal zijn, ze hebben daar echt geen flauw idee hè het waren er slechts 183.000 , zoveel is dan niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef Clank het volgende:
Palma is aan het zeuren over het optreden van Huub van gisteravond bij Jensen.
Huub is niet tevreden over de vragen die Jensen stelde en wat er is uitgezonden.
Ik snapte er geen hol vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:44 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n briljant gesprek tussen Jaap en Palma net![]()
Ja want als de oudste vrouw van de wereld dood gaat dan blijft er ook geen oudste vrouw over.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef Taurus het volgende:"vanavond komt de vrouw met de grootste borsten ter wereld bij Jensen"
Palma: "Je lult, die is allang overleden"
Alsof er dan geen vrouw meer is met de grootste borsten ter wereld..
Ja, ze denken dat ze aan Robbie Williams kunnen tippen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:45 schreef kybe het volgende:
Is dat mode of zo die stropdassen??
[afbeelding]
Dat was nou net de bedoeling. HH slikte de helft van de woorden in, om Japio te verwarren, en dat lukte prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |