Mis ik wat? Is zijn meisje hier geweest?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
prima
Slaapze kerel
Komt je schatteke morgen weer?
kijk eens naast m, in de OPquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is zijn meisje hier geweest?
Doe ff een link plaatsen dan?
KSC #263: Kletspraat bij de koffie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is zijn meisje hier geweest?
Doe ff een link plaatsen dan?
lenny?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Juistem, naam ben ik kwijt maar het begon met lenn.
Tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lennart! Die naam komt me bekend voor! Ja, dat moet hem zijn.
Paulennartquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
Paul & Lennart .... Paul & Lennart... bekt wel lekker
Absoluut... ik bedoel, wat jij begrijptquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Paulennart
loopt lekker in elkaar over, als je snapt wat ik bedoel
Toch klopt er iets niet..![]()
Dat Paul en Lennart beide mannennamen zijn. En 2 pielemannen kan gewoon niet samen, moet iets niet helemaal in orde zijn dus. Nee, Lennart moet fout zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut... ik bedoel, wat jij begrijpt
Wat klopt er dan niet? Het hart van een dode?
hmmm.... hmmmmm... je hebt een punt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat Paul en Lennart beide mannennamen zijn. En 2 pielemannen kan gewoon niet samen, moet iets niet helemaal in orde zijn dus. Nee, Lennart moet fout zijn.
Rare gang van zaken hier heren. Ik ben ff weg en meteen rare ontwikkelingenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmm.... hmmmmm... je hebt een punt.
polly en lennart dan?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmm.... hmmmmm... je hebt een punt.
polly en lennart dan?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rare gang van zaken hier heren. Ik ben ff weg en meteen rare ontwikkelingen
Blij dat je terug bent!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rare gang van zaken hier heren. Ik ben ff weg en meteen rare ontwikkelingen
issem dat ook nietquote:
Polly is niet zijn echte naam maar een verzinsel van mij van toen we nog bij elkaar in de klas zaten (vrij lang geleden).quote:
hmmm ..quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Polly is niet zijn echte naam maar een verzinsel van mij van toen we nog bij elkaar in de klas zaten (vrij lang geleden).
quote:
Ja dan worden het wel heel rare uitspraken, Jij, Polly Cross en die anderequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Polly is niet zijn echte naam maar een verzinsel van mij van toen we nog bij elkaar in de klas zaten (vrij lang geleden).
fuckquote:
Huh? Wie is cross?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
fuck... dan mis ik cross in het hele verhaal
....
dus toch.... lenneke en lennart?quote:
En dat is voor niemand leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zeg niks meer, dadelijk stuurt polly peoike op me af.
whehe.. polly en lenneke dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zeg niks meer, dadelijk stuurt polly peoike op me af.
trustequote:
lekkah... ik wil ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik slaap nog niet, mn rosebiertje moet nog op eerst
naja.. ik pak wel een whisky... naja een heeeeeel kleintje dan... omdat het alweer donderdag isquote:
ja hequote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Donderdag, bah wat gaat dat snel!
Tofquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig wel zondag weer naar Rosa
mag ik mee?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
Maare lieve mensen,
Deze jongen gaat zijn bedje opzoeken
Welterusten![]()
Tuurlijkquote:
truste lennyquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
truste mpg
Trusten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
woei
Nou mensen dan ben ik ook naar bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |