Ik ge het meemaken, en anders word ik maar zwerver.quote:
In een kartonnen doos, altijd in de buitenlucht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ge het meemaken, en anders word ik maar zwerver.
Echtwelquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in principe is het hetzelfde als met roken.....hoe meer je je verveeld hoe meer je gaat roken...
![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vaag he
Oh, ik heb 'm overigens wel weer, want hij zat gewoon in m'n broekzak van de broek die ik gisteravond aan had
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147quote:
bier tussen de middag?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
goed besluit
Ik heb het gisteren bij een heel klein beetje jameson gehouden...
ow fuck, en dat bier, tussen de middag
pram, ik heb er ook weer over de 200.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147
en hier op pagina 3 heeft OA de KSC'ers er even uitgelicht
OMFG... Hoe lam was jij gisteren? Heh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vaag he
Oh, ik heb 'm overigens wel weer, want hij zat gewoon in m'n broekzak van de broek die ik gisteravond aan had
Verdomme, mijn gemiddelde staat op 9 terwijl ik al maanden lang kei veel postquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147
en hier op pagina 3 heeft OA de KSC'ers er even uitgelicht
Ja, bij de lunsquote:
Maar hoe krijg je dan in godesnaam die gast aan de telefoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vaag he
Mijn gemiddelde is in 6 maanden tijd van 2 naar 44 gegaan....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Verdomme, mijn gemiddelde staat op 9 terwijl ik al maanden lang kei veel post
Gister alleen in GC al 125
Zou ik ook weleens willen weten... Vaagheid alom....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan in godesnaam die gast aan de telefoon
ja, erg lamquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
OMFG... Hoe lam was jij gisteren? Heh?
don't ask me, ik heb geen flauw idee...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan in godesnaam die gast aan de telefoon
Mogguhhh MPGquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:25 schreef MPG het volgende:
Bah.... ik voel me kansloos, na die stats van gisteren
mogguhh frutsquote:
Hehe, maar je gaat dus minder drinken. En volgend jaar studeren, nee dat gaat helemaal lukken denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, erg lam
[..]
don't ask me, ik heb geen flauw idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |