Net regende het hier in Noord-Holland, nu is het droog.quote:
Dat ga ik dus zo krijgenquote:
Maar dan is die bui al een stuk legerquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dus ook, die bui trekt volgens mij naar het noorden...![]()
Ja, dat doe ik! Leuk werk om elke dat weer een leuke te vindenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Zeg Maricha hou jij je bezig met het opzoeken van dit soort feestdagen? patrimonium day, hoe verzinnen ze het in vredesnaam.![]()
Het lukt erg goed tot nu toequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik! Leuk werk om elke dat weer een leuke te vinden
Have fun! Er gaat een zooi water aankomen joh!quote:
Wat zeg je nu...!? Ekstra Weekend zonder Gerard en Michiel?! Dakannie!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef Toad het volgende:
Michiel, nu jij samen met Gerard de freaknacht doet vrees ik voor jullie gezondheid. Zoveel werken kan nooit goed zijn. Is het niet iets om tijdens de zomer Ekstra Weekend over te laten aan Annemieke, Barbara en Miranda?
Van mij mogen ze ook Ekstra Weekend uitrekken van 7 tot 7.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef Toad het volgende:
Michiel, nu jij samen met Gerard de freaknacht doet vrees ik voor jullie gezondheid. Zoveel werken kan nooit goed zijn. Is het niet iets om tijdens de zomer Ekstra Weekend over te laten aan Annemieke, Barbara en Miranda?
Ik ben al gewaarschuwd door Glacierquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Have fun! Er gaat een zooi water aankomen joh!![]()
Ik vrees dat het niet alleen slecht voor hun gezondheid gaat zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef Toad het volgende:
Ligt de nadruk daarbij op "hun" of "gezondheid"?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet alleen slecht voor hun gezondheid gaat zijn...
Nee, je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die me na de Carglass-reclame nu ook mateloos irriteert aan die spot met Lange "wat ik je blaf" Frans... gek word ik ervan
Muse.. wat een fijne openingsplaat van dit uur
Ik vind 'm inderdaad ook best vervelend. Zal wel door de uitzendfrequentie komen. Hij komt echt in bijna ALLE reclameblokken voorbij, zowel op radio als tv...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die me na de Carglass-reclame nu ook mateloos irriteert aan die spot met Lange "wat ik je blaf" Frans... gek word ik ervan
Muse.. wat een fijne openingsplaat van dit uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |