maar nee gekkie, ik moet morgen en vrijdag nog werken en dan is het voorlopig afgelopenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef nokwanda het volgende:
Ben je nu even dood dan?
Joa, doar zijt gij aanbeland.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:29 schreef freak1 het volgende:
ah, is dit het zweefteven topique?
ik zoek gewoon leuke vrouwen, mag dat hier ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, doar zijt gij aanbeland.
Maar als je daar erg vervelend over doet dan geven we ook wel zweefles.![]()
En verder... Hartelijk Welkom![]()
Jaaaa, jou wel, maar jij bent ook niet vervelendquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:25 schreef draculettetje het volgende:
leer je me dan ook een goede landing
heb daar momenteel wat moeite mee....
mogguh
ah... gewoon voor een goeie helicoptersessie, zeg maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:25 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik zoek gewoon leuke vrouwen, mag dat hier ook?
beetje van dat zweverige gehalte..
en lief en aardig en op z'n tijd een beetje gemeen maar wel gezellig enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah... gewoon voor een goeie helicoptersessie, zeg maar.
Dat kan.
De vrouwen hier zijn verschrikkelijk leuk![]()
en bedankt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:33 schreef freak1 het volgende:
tja, ik zie hier wel allemaal een beetje het alternatieve voorbijkomen, which i like, maarja, wel een beetje ouder allemaal he
och, niet negatief bedoeld, maar ik richt met toch een beetje op de max 25 jaar groepquote:
Ouder is beter. Op een ouwe fiets........maar dat geldt omgekeerd ook precies zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:33 schreef freak1 het volgende:
tja, ik zie hier wel allemaal een beetje het alternatieve voorbijkomen, which i like, maarja, wel een beetje ouder allemaal he
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
och, niet negatief bedoeld, maar ik richt met toch een beetje op de max 25 jaar groep
hoho, ik ben al 23, ouwe zak die ik benquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ouder is beter. Op een ouwe fiets........maar dat geldt omgekeerd ook precies zo.
Da's dan wel weer jammer voor jou
right, kansloze breezahs zijn niet mijn doelgroepquote:
nope alfred J kwakquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef freak1 het volgende:
btw draculettetje, je mist een stukje in je signature:
i am who i am, solitary man, johnny cash i presume?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |