abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50426968
Ik heb de afgelopen week al 3 keer meegemaakt dat er steeds een kleine spin op mij liep. Een keer was dit toen ik aan het wachten was op de trein, en de andere keer tijdens mijn werk.
Vreemd, want ik ben niet door bosjes oid gelopen. Ook was het in elke situatie een ander soort spinnetje, ik heb dus geen plaag thuis ofzo, die ik elke keer meebreng.
Ik heb wel gehoord dat bezoek van vogels iets kan betekenen, maar is dit met spinnen ook zo?
Wie is daar?
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:35:58 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_50427112
duh het begint warm te worden dus de spinnetjes komen uit. hierna zweven ze dmv draad door de lucht, grote kans dat er een paar op je terecht komen

[ Bericht 4% gewijzigd door Lilith-Wicca op 13-06-2007 23:05:04 ]
Long live music.
pi_50427724
bezoek van de de spin van het verleden, heden en de toekomst
pi_50431564
Opgeruimd.

Alle lolbroeken kunnen in ONZ terecht.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:17:46 #5
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50440941
Nee, volgens mij heeft het te namen met het weer. Dat lokt nu eenmaal spinnen, vliegen en andere kleine beestjes met snelle pootjes naar buiten.
(Un)masking for the greater good.
pi_50443432
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Natalie het volgende:
Nee, volgens mij heeft het te namen met het weer. Dat lokt nu eenmaal spinnen, vliegen en andere kleine beestjes met snelle pootjes naar buiten.
Maar toch vreemd als t 3 keer in een week gebeurd, zelfs als je in de trein zit.
Wie is daar?
pi_50443470
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeruimd.

Alle lolbroeken kunnen in ONZ terecht.
Thanxx
Wie is daar?
pi_50448293
Of het nu toeval, vreemd of raar is weet ik ook niet.

De Indianen zeggen dit over de spin:
Als de spin vandaag vanuit haar web bij je komt, heb je de kans dat ze je aanspoort om te scheppen, te scheppen en nog eens te scheppen.
Kijk uit naar nieuwe alternatieven om uit je huidige impasse te komen.
Ze kan je ook waarschuwen dat je te dicht bij een verwarrende situatie in de buurt komt.
De spin zou je kunnen vragen een dagboek bij te houden, waarin je je voortgang opschrijft en naleest.
Als je dit doet, zul je niet vergeten hoe je een nieuwe of andere fase in je leven creeert.
Wanneer de spin ziet dat je zo betrokken raakt bij het weven van je levensplannen dat je de kansen en mogelijkheden aan de randen van je web niet meer ziet, brengt ze je een andersoortige boodschap.
De spin trekt dan je aandacht om je te laten opmerken dat iets dat je geweven hebt, vrucht heeft afgeworpen.
De spin was er net op tijd bij, anders had je de kansen en mogelijkheden aan de rand van je web of werkelijkheid niet opgemerkt.
De belangrijkste boodschap van de spin is dat je een oneindig wezen bent, dat je eeuwig de patronen zult weven van het leven en het in leven zijn.
Verlies vooral de uitgestrektheid van het eeuwige plan niet uit het oog.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:56:15 #9
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50448576
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Maar toch vreemd als t 3 keer in een week gebeurd, zelfs als je in de trein zit.
Misschien, maar spinnen heb je natuurlijk overal in deze tijd van 't jaar. Zelf woon ik op de 8ste en zelfs hier lopen van die spinnen met van die snelle pootjes rond. Geen idee wat ze zo hoog moeten, maar ze zijn er.

Wat denk jij dat 't te betekenen heeft?
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:04:52 #10
165512 MASD
Music is dead.
pi_50462350
[edit:Joehoe, kijk jij weleens in welk subforum je post?]
commentaar mag in het feedbacktopic, mocht je daar de wens toe hebben maar post normaal of gewoon niet.

[ Bericht 67% gewijzigd door jogy op 14-06-2007 20:29:16 ]
Long live music.
pi_50465292
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Of het nu toeval, vreemd of raar is weet ik ook niet.

De Indianen zeggen dit over de spin:
Als de spin vandaag vanuit haar web bij je komt, heb je de kans dat ze je aanspoort om te scheppen, te scheppen en nog eens te scheppen.
Kijk uit naar nieuwe alternatieven om uit je huidige impasse te komen.
Ze kan je ook waarschuwen dat je te dicht bij een verwarrende situatie in de buurt komt.
De spin zou je kunnen vragen een dagboek bij te houden, waarin je je voortgang opschrijft en naleest.
Als je dit doet, zul je niet vergeten hoe je een nieuwe of andere fase in je leven creeert.
Wanneer de spin ziet dat je zo betrokken raakt bij het weven van je levensplannen dat je de kansen en mogelijkheden aan de randen van je web niet meer ziet, brengt ze je een andersoortige boodschap.
De spin trekt dan je aandacht om je te laten opmerken dat iets dat je geweven hebt, vrucht heeft afgeworpen.
De spin was er net op tijd bij, anders had je de kansen en mogelijkheden aan de rand van je web of werkelijkheid niet opgemerkt.
De belangrijkste boodschap van de spin is dat je een oneindig wezen bent, dat je eeuwig de patronen zult weven van het leven en het in leven zijn.
Verlies vooral de uitgestrektheid van het eeuwige plan niet uit het oog.
wat een mooie uitleg het is wel toevallig dat je schrijft over het bijhouden van een dagboek, ik heb 2 weekjes terug speciaal een boekje gekocht om wat dingetjes van mij af te schrijjven alleen komt er niet veel van. Misschien is dit wel een mooie herinnering eraan dan! Ik ben op dit moment ook erg bezig met het plannen van mn leven omdat ik binnenkort afstudeer en een baan moet gaan zoeken, en mn vriend en ik zijn ook al aan het kijken voor een ander huisje. Maar kansen en mogelijkheden die ik niet heb gezien zou ik zo nu even niet weten. Bedankt voor de uitleg!
Wie is daar?
pi_50478302
Het is idd vooral het weer. Bedenk dat het je nu opviel, maar er lopen dagenlijks insecten over je lichaam zonder dat je het door hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:22:10 #13
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_50478382
spinnen zitten overal en niet alleen in bosjes hoor..

verders... dat indianenverhaal komop zeg
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_50482034
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef hamkaastosti het volgende:
spinnen zitten overal en niet alleen in bosjes hoor..

verders... dat indianenverhaal komop zeg
Achter iedere gebeurtenis kan een "gewone" verklaring zitten maar ook een spirituele.
Wat is daar mis mee?
En daarbij, dit is TRU, hier is het de normaalste zaak van de wereld dat men spirituele verklaringen zoekt.
Als dat niet jouw ding is oke, prima, maar kijk dan in het vervolg eerst in welk sub-forum je zit
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:31:12 #15
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_50482546
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee?
wat er mis mee is, is dat je een simpele verklaring niet moet gaan verzieken met dat soort flauwekul. Het is voorjaar, er zijn spinnen en die komen aan draden naar beneden totdat je er zonder dat je het weet tegenaan loopt. Geen indianenverhalen. Gewoon toeval.

dat is er mis.

En over dat goede subforum gedoe. Ik hoop dat je je rotzooi binnen de grenzen van die gezwam forum houdt. Dat is beter voor iedereen.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:35:30 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_50482688
- - nee, maar jou met alle plezier - -

[ Bericht 88% gewijzigd door Lilith-Wicca op 15-06-2007 13:22:43 ]
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_50484420
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:31 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

wat er mis mee is, is dat je een simpele verklaring niet moet gaan verzieken met dat soort flauwekul. Het is voorjaar, er zijn spinnen en die komen aan draden naar beneden totdat je er zonder dat je het weet tegenaan loopt. Geen indianenverhalen. Gewoon toeval.

dat is er mis.

En over dat goede subforum gedoe. Ik hoop dat je je rotzooi binnen de grenzen van die gezwam forum houdt. Dat is beter voor iedereen.
Ik houd mijn "gezwam" wel daar waar het hoort, iets wat je van jouw gebagger niet kunnen zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')