Maar toch vreemd als t 3 keer in een week gebeurd, zelfs als je in de trein zit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Natalie het volgende:
Nee, volgens mij heeft het te namen met het weer. Dat lokt nu eenmaal spinnen, vliegen en andere kleine beestjes met snelle pootjes naar buiten.
Thanxxquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeruimd.
Alle lolbroeken kunnen in ONZ terecht.
Misschien, maar spinnen heb je natuurlijk overal in deze tijd van 't jaar. Zelf woon ik op de 8ste en zelfs hier lopen van die spinnen met van die snelle pootjes rond. Geen idee wat ze zo hoog moeten, maar ze zijn er.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Maar toch vreemd als t 3 keer in een week gebeurd, zelfs als je in de trein zit.
wat een mooie uitlegquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Of het nu toeval, vreemd of raar is weet ik ook niet.
De Indianen zeggen dit over de spin:
Als de spin vandaag vanuit haar web bij je komt, heb je de kans dat ze je aanspoort om te scheppen, te scheppen en nog eens te scheppen.
Kijk uit naar nieuwe alternatieven om uit je huidige impasse te komen.
Ze kan je ook waarschuwen dat je te dicht bij een verwarrende situatie in de buurt komt.
De spin zou je kunnen vragen een dagboek bij te houden, waarin je je voortgang opschrijft en naleest.
Als je dit doet, zul je niet vergeten hoe je een nieuwe of andere fase in je leven creeert.
Wanneer de spin ziet dat je zo betrokken raakt bij het weven van je levensplannen dat je de kansen en mogelijkheden aan de randen van je web niet meer ziet, brengt ze je een andersoortige boodschap.
De spin trekt dan je aandacht om je te laten opmerken dat iets dat je geweven hebt, vrucht heeft afgeworpen.
De spin was er net op tijd bij, anders had je de kansen en mogelijkheden aan de rand van je web of werkelijkheid niet opgemerkt.
De belangrijkste boodschap van de spin is dat je een oneindig wezen bent, dat je eeuwig de patronen zult weven van het leven en het in leven zijn.
Verlies vooral de uitgestrektheid van het eeuwige plan niet uit het oog.
Achter iedere gebeurtenis kan een "gewone" verklaring zitten maar ook een spirituele.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef hamkaastosti het volgende:
spinnen zitten overal en niet alleen in bosjes hoor..
verders... dat indianenverhaalkomop zeg
wat er mis mee is, is dat je een simpele verklaring niet moet gaan verzieken met dat soort flauwekul. Het is voorjaar, er zijn spinnen en die komen aan draden naar beneden totdat je er zonder dat je het weet tegenaan loopt. Geen indianenverhalen. Gewoon toeval.quote:
Ik houd mijn "gezwam" wel daar waar het hoort, iets wat je van jouw gebagger niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:31 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
wat er mis mee is, is dat je een simpele verklaring niet moet gaan verzieken met dat soort flauwekul. Het is voorjaar, er zijn spinnen en die komen aan draden naar beneden totdat je er zonder dat je het weet tegenaan loopt. Geen indianenverhalen. Gewoon toeval.
dat is er mis.
En over dat goede subforum gedoe. Ik hoop dat je je rotzooi binnen de grenzen van die gezwam forum houdt. Dat is beter voor iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |