Helaas, toch bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken maar d'r was niemand die me aan een overzicht kon helpen
Correct me if I'm wrong... maar volgens mij zit die niet meer in het assortiment.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef MeNicole het volgende:
BAHARTJij niet op het feest van de week
![]()
Maar vraagje? Ik ben op de site aan het zoeken naar de kinder poang stoel!! Heet die ook wel poang? Anders kan ik lang zoeken denk ik![]()
Zie ik nou trouwens dat je zoontje MIKAEL heet? Zo heet mijn bureau ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef MeNicole het volgende:
Jawel bij ons hebben zie stoeltjes sinds pas weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Zie ik nou trouwens dat je zoontje MIKAEL heet? Zo heet mijn bureau ook!
Hiquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef MeNicole het volgende:
BAHARTJij niet op het feest van de week
![]()
Maar vraagje? Ik ben op de site aan het zoeken naar de kinder poang stoel!! Heet die ook wel poang? Anders kan ik lang zoeken denk ik![]()
Is het een activiteit? Volgens mij is het 'gewoon' vast assortiment hoor... het stond namelijk gewoon op de opstartlijsten begin dit jaar...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef ProgMAN het volgende:
De kinderversie van de POANG is namelijk een activiteit artikelen en die staan vaak niet op de internetsite. Dit betekend dat het artikelen voor een bepaalde periode verkrijgbaar is (meestal zolang de voorraad strekt). Maar de stoel is maar in een kleur (naturel) te krijgen. Staat bij de bankenafdeling of Kinderland.
Gister ook bij IKEA Delft, er waren iets van 15 kassa's open. Half uur in de rij gestaan (natuurlijk de verkeerde, maar goed).quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef kalinho het volgende:
code 10 bij de kassa's, om half 8 savondswat een chaos die plundra, de laatste klant liep 22.10 de deur uit
![]()
Alle varianten dacht ik, ze hadden in ieder geval meerdere soorten, 40% korting oid. heb er niet echt op gelet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:47 schreef Klare het volgende:
Weet je nog wat voor Pax kast dat was? En hoe duur?
Moet zo een huisje inrichten met heel weinig geld....
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:50 schreef Adelante het volgende:
subtiele banner plaasting
[afbeelding]
Nee alleen op een of twee soorten deuren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
Alle varianten dacht ik, ze hadden in ieder geval meerdere soorten, 40% korting oid. heb er niet echt op gelet.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:50 schreef Adelante het volgende:
subtiele banner plaasting
[afbeelding]
In ieder geval de Anaboda, en nog een berken of eiken variant.. en er waren ook nog wat komplement dingen in de plundra.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee alleen op een of twee soorten deuren...
Ja het was heel gezellig. Maar heb al zo'n stoel. Tis gewoon een Poang jahquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
HiNee ik heb een keertje overgeslagen
Het was leuk hoorde ik?
De 'nieuwe' kinder POANG heet ook POANG inderdaad... leuk stoeltje... maar geen idee waarom die niet op internet staat trouwens...
De vorige kinder POANG heette OLAND trouwens...
Ik hád het je graag willen vertellen, maar Ikea werkte niet meequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef henkyfox het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met de lattenbodem Sultan Lovene? Ik heb het idee dat de ondersteuning van dat ding erg tegenvalt, of ligt dit alleen aan mij?
Wat ik altijd gehoord heb , is dat de lattenbodem maar zo'n 20% procent van het comfort bepaald. Waar je vooral naar moet kijken is de combinatie van lattenbodem flexibelheid en hardheid van het matras. Als je een zacht matras nodig hebt moet je niet ook een zeer flexibele lattenbodem halen, want dan zakken ze allebei behoorlijk in zeg maar.. en als je een keihard matras hebt is een flexibere bodem weer beter, omdat je anders op een plank lijkt te liggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef henkyfox het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met de lattenbodem Sultan Lovene? Ik heb het idee dat de ondersteuning van dat ding erg tegenvalt, of ligt dit alleen aan mij?
ooow leuk bankje... das toch met een zwart bloemen motief?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef E.T. het volgende:
Het was vandaag lekker rustig in Amersfoort (vanmorgen iig)![]()
En eindelijk hebben we het bank-probleem opgelost.. Ik zit nu heerlijk op een Ektorp met Hoving wit/zwart bekleding![]()
Alleen is het met man en twee kinderen in Ikea een stuk minder leuk winkelen(wel goed voor je portemonnee dan weer)
Ooow dat scheelt dan nog... maar zover dacht ik nog niet eens hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef E.T. het volgende:
yep die is het
Dat drukke valt hartstikke meehij oogt ook niet massief of pompeus ofzo, hij is precies goed in zo'n klein hokkie als dit
(niet TE aanwezig, maar wel lekker opvallend). Zal van de week wel weer eens foto's maken van ons Ikea-hok
En de jongste lag te slapen in de kinderwagen en de oudste wil nog geen 5 minuten van papa en mama gescheiden zijn, dus geen Smaland voor haar.. Terwijl wij stonden te wachten bij de bankenbalie heeft zij zich uitstekend vermaakt met die speelpilaar die daar staat en in zo'n showroom-kamer aan 't kindertafeltje zitten en 'etentje spelen' Geen geren of gegil dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |