abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:28:37 #101
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50683608
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef kalinho het volgende:

[..]

@Webforce: zo'n ding in de OP heeft geen zin omdat dat voor elke vestiting anders is. Hier uit de printer komen vaak zat vrachtbrieven uit 088, 403 etc etc rollen en overal is het weer net iets anders
Daar zat ik ook al aan te denken ja...
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:29:21 #102
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50683624
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik mail regelmatig met Jutta, en ze doet niet vaak lief tegen me
Hehe, zodra ze hoort dat je 'Hallo' kan zeggen in het Duits begint ze meteen te ratelen, pfff .
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:35 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_50687408
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef Wampi het volgende:
van wat voor kwaliteit is de Kvist bamboe-vloer van ikea? krast het snel, is ie over een paar jaar nog steeds mooi?
kwaliteit is perfect en hij blijft erg mooi, wij hebben hem op de bovenverdieping liggen en na twee jaar nog niet de behoefte hem op te schuren ofzo.

alleen het leggen ik hoop dat je engelengeduld hebt en veeeeeel doorzettingsvermogen. die plastic strips ertussen werken en dan ook nog eens het laminaat aanslaan was bij ons een drama, geloof ik drie dagen mee bezig geweest voor alles er naar wens in lag (en het zaagverlies maar niet noemende ).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50693935
Hee wanneer begint Plundra nou? Kan 't nergens vinden.

Edit: Laat maar, al gevonden in een mail die ik heb gekregen.
pi_50697727
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

kwaliteit is perfect en hij blijft erg mooi, wij hebben hem op de bovenverdieping liggen en na twee jaar nog niet de behoefte hem op te schuren ofzo.

alleen het leggen ik hoop dat je engelengeduld hebt en veeeeeel doorzettingsvermogen. die plastic strips ertussen werken en dan ook nog eens het laminaat aanslaan was bij ons een drama, geloof ik drie dagen mee bezig geweest voor alles er naar wens in lag (en het zaagverlies maar niet noemende ).
van engelengeduld is niet echt sprake hier.. maar ben nu bij praxis, karwei en ikea geweest, en de bamboe vloer was de eerste en enige waarvan ik dacht: WOW . ik lees nu inderdaad op de site ook dat ie geschuurd kan worden, dat maakt het al een heel stuk meer waar voor je geld!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_50703150
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef RedSonya het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Ikea medewerkers van Breda:

Ik ben al een tijdje aan het wachten op
LJUSDAL Glasplaat frosted glas 79x19 cm (dus niet de zwarte variant)

[afbeelding]

Hij is al een tijdje op, maar er stonden er nog heel veel in voorraad. Deze voorraad is door iemand verwijderd en dan zouden de glasplaten opnieuw besteld worden. Inmiddels wacht ik al een paar weken tot ze aanwezig zijn. Internet in de gaten houden werkt niet, omdat ze daar nog steeds voorradig zijn!

Zou iemand van de vestiging Breda een seintje kunnen geven aan mij als ze weer voorradig zijn, of zien wanneer ze weer binnenkomen???

Alvast heel erg bedankt!!!
Bij deze: seintje! Ze zijn weer op voorraad
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:27:12 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50710938
Ik heb weer een banken vraag (ik heb nog steeds geen bank idd.. )

Karlstad, 2-zits in wit.. kan ik die meteen meenemen uit Amersfoort? Zoals bij de meeste banken staat ie op 'niet op voorraad' maar met die banken kon je daar nooit van uit gaan.
Sommigen moeten echt besteld worden, anderen zijn stiekem toch op voorraad..

En losse hoezen voor deze bank?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:30:56 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_50711131
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Ik heb weer een banken vraag (ik heb nog steeds geen bank idd.. )

Karlstad, 2-zits in wit.. kan ik die meteen meenemen uit Amersfoort? Zoals bij de meeste banken staat ie op 'niet op voorraad' maar met die banken kon je daar nooit van uit gaan.
Sommigen moeten echt besteld worden, anderen zijn stiekem toch op voorraad..

En losse hoezen voor deze bank?
Was gisteren nog op voorraad in Amersfoort, maar niet in grote getalen, dus daarom denk ik niet op i-net aangegeven. BA1 (banken afdeling) gaat trouwens verbouwen in Amersfoort en heeft vanaf maandag alle showroommodellen in de uitverkoop.

Ohjah, en er staan ook nog tien KARLANDA banken (voorloper KARLSTAD en nu uitgaand) in de koopjeshoek, sommigen zelfs nieuw in verpakking en nog met diverse kleuren hoezen. Dus als je geld wilt besparen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:33:42 #109
3011 E.T.
pi_50711265
oe, 2-zits karlanda's??? (vond karlanda nl. erg lekker zitten )

tnx voor de tip iig!

Alleen jammer dat ik maandag en dinsdag niet in de buurt van A'foort ben Woensdag nog maar ff kijken wat ze nog hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:36:50 #110
3185 Adelante
To let it go now
pi_50711434
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:33 schreef E.T. het volgende:
oe, 2-zits karlanda's??? (vond karlanda nl. erg lekker zitten )

tnx voor de tip iig!

Alleen jammer dat ik maandag en dinsdag niet in de buurt van A'foort ben Woensdag nog maar ff kijken wat ze nog hebben
ik zal morgen eens voor je kijken, ben dan weer in Amersfoort.

besef wel dat woensdag PLUNDRA! start
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:40:29 #111
3011 E.T.
pi_50711627
ja die Plundra is wel ff bijkomend nadeel

als er 2-zits karlanda's in de koopjeshoek staan, ga ik zaterdagochtend ff heen.. en anders wordt 't woensdagochtend denk ik toch.. (het kloterige van de woensdag is dan weer die hele hordes kinderen die met papa en mama mee moeten en dus verstoppertje spelen in de hele winkel )
pi_50711998
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef E.T. het volgende:

als er 2-zits karlanda's in de koopjeshoek staan, ga ik zaterdagochtend ff heen.. en anders wordt 't woensdagochtend denk ik toch.. (het kloterige van de woensdag is dan weer die hele hordes kinderen die met papa en mama mee moeten en dus verstoppertje spelen in de hele winkel )
Hahaha jij vind ze als klant al irritant...

ik ben dat gejengel zooooo onwijs beu...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50712620
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahaha jij vind ze als klant al irritant...

ik ben dat gejengel zooooo onwijs beu...
zo eens vandaag ook weer een moeder, wij waren tassen aan het bijvullen, helemaal panisch want dr kind was kwijt (van 2!) wij moesten helpen etc, Ga gewoon niet met zo'n kind naar IKEA of zet het vast in een wagentje, zat dat kind tussen de gordijnen, of van die krijsende kinderen in buggy;s voor je kassa
pi_50713148
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

zo eens vandaag ook weer een moeder, wij waren tassen aan het bijvullen, helemaal panisch want dr kind was kwijt (van 2!) wij moesten helpen etc, Ga gewoon niet met zo'n kind naar IKEA of zet het vast in een wagentje, zat dat kind tussen de gordijnen, of van die krijsende kinderen in buggy;s voor je kassa
Oow dat kan ik ook niet begrijpen inderdaad... let toch gewoon op je kinderen...
Het komt ook regelmatig voor dat ouders op de showroom lopen en dat het kleine grut al beneden bijvoorbeeld gordijnen aan het bekijken is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:11:53 #115
3011 E.T.
pi_50717473
en dan te bedenken dat ik zelf kinderen heb, waarvan eetje in zo'n moeilijke leeftijd (3)... maar ik erger me nog stteds rot aan rondrennende en gillende kinderen in een winkel
Als het ff kan neem ik ze dus ook niet mee... of de oudste gaat in de ballenbak (maar dan ga ik alleen halen wat ik nodg heb en niet uitgebreid shoppen en kijken)
pi_50726032
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:11 schreef E.T. het volgende:
en dan te bedenken dat ik zelf kinderen heb, waarvan eetje in zo'n moeilijke leeftijd (3)... maar ik erger me nog stteds rot aan rondrennende en gillende kinderen in een winkel
Als het ff kan neem ik ze dus ook niet mee... of de oudste gaat in de ballenbak (maar dan ga ik alleen halen wat ik nodg heb en niet uitgebreid shoppen en kijken)
die gaat toch niet huilen als die een stempel krijgt ?

die kinderen vind ik zo erg ook als ik in de ballenbak sta en dan krijsen, krijsen, krijsen om een stempeltje
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:09:52 #117
3011 E.T.
pi_50728229
Mijn kind krijst niet

Nah, ze is een keertje geweest in Delft. Ze had een mooie tekening voor mama gemaakt, Dora gekeken.. en toen was ze het zat. Toen ik haar kwam halen zat ze heel braaf en stilletjes op zo'n kubus met een Ikea-meisje te kletsen.
Zo'n peutertje van 3 met twee blonde staartjes en bungelende beentjes
pi_50740076
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Bij deze: seintje! Ze zijn weer op voorraad
Thank you very much!!!
Ik hoop dat er volgende week donderdag ook nog zijn, want dan moet ik in de buurt van Ikea Breda werken!!
pi_50740454
OMG ik loste vanmiddag de receptionist af, en ik moest iets omroepen en ik druk de verkeerde knop in... ging het eerste stukje van de ontruimingstekst lopen!
quote:
ATTENTIE -- HIER VOLGT EEN BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR AL ONZE KLANTEN
!!!! SHIT!!
Ik was net op tijd om het stop te zetten, anders waren we vanmiddag in de stromende regen zonder enige aanleiding ontruimd geweest...

Ik had vandaag ècht mijn dag niet
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:44:14 #120
3185 Adelante
To let it go now
pi_50741603
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef E.T. het volgende:

koopjeshoek amersfoort heeft alleen 3-zits staan, nog wel veel en voordelig, maar geen 2-zits.
pi_50745585
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Allan24 het volgende:
OMG ik loste vanmiddag de receptionist af, en ik moest iets omroepen en ik druk de verkeerde knop in... ging het eerste stukje van de ontruimingstekst lopen!
[..]

!!!! SHIT!!
Ik was net op tijd om het stop te zetten, anders waren we vanmiddag in de stromende regen zonder enige aanleiding ontruimd geweest...

Ik had vandaag ècht mijn dag niet
Ow... naja je kunt je er nog uit redden door aan te geven dat je bericht echt heul belangrijk was

Toen ik receptie draaide heb ik het voor elkaar te krijgen om een paar keer een klant om te roepen via de knop 'personeel'... dus alleen in het personeels gebied... ook erg handig en zooooo vreemd dat de klant maar niet reageerde...
  zondag 24 juni 2007 @ 19:03:38 #122
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_50794684
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef kalinho het volgende:

[..]

Dan zal ik als Barendrechtse expert het eens even vertellen

de postcode van voorburg weet ik niet, maar zolang dat niet boven de 3500, of onder de 2900 zit zit je dus maximaal in regio 2. enkele uitzonderingen bij postcode 3200 daargelaten. Regio 3 is daarbuiten.
De standaardprijs is 29 euro. Voor regio 1. Dat is rdam, barendrecht, capelle, etc. niet echt ver v.d. vestiging. Voor 29 euro staat het op de grond. Vervolgens komt er voor 3 etages 21 euro bij. MITS het onder de 100 kilo is
En tot zover het uit mn hoofd gedeelte ik ga morgen wel ff kijken hoe het précies zit.
Onze postcode is 2273. En het liefst zouden we vanuit Delft krijgen, dan vallen we volgens mij wel onder die postcode. Maar mijn concrete vraag was eigenlijk is die bank nog leverbaar of hebben we juist een uitgezocht die niet meer te leveren is. We krijgen 15-8 de sleutel. Dus we hebben nog wel tot die tijd.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_50795276
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Onze postcode is 2273. En het liefst zouden we vanuit Delft krijgen, dan vallen we volgens mij wel onder die postcode. Maar mijn concrete vraag was eigenlijk is die bank nog leverbaar of hebben we juist een uitgezocht die niet meer te leveren is. We krijgen 15-8 de sleutel. Dus we hebben nog wel tot die tijd.
Hij is gewoon op voorraad hoor (tenminste in een aantal hoezen) voor zover ik weet gaat er van de EKTORP serie geen bangen uit. Er worden elkel een aantal hoezengewisseld.

Wat het wel kan zijn is dat een bepaalde bekleding niet leverbaar is. In dat geval zit het er erg in dat deze binnen anderhalve maand weer gewoon op voorraad is. Maar het beste kun je dan alvast een bekleding laten reserveren bij IKEA Delft (wanneer dit artikel niet in het zelfbedieningsmagazijn ligt iig)
  zondag 24 juni 2007 @ 22:43:45 #124
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_50802345
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

Was gisteren nog op voorraad in Amersfoort, maar niet in grote getalen, dus daarom denk ik niet op i-net aangegeven. BA1 (banken afdeling) gaat trouwens verbouwen in Amersfoort en heeft vanaf maandag alle showroommodellen in de uitverkoop.

Ohjah, en er staan ook nog tien KARLANDA banken (voorloper KARLSTAD en nu uitgaand) in de koopjeshoek, sommigen zelfs nieuw in verpakking en nog met diverse kleuren hoezen. Dus als je geld wilt besparen
Alvast succes met verbouwen. In Groningen zijn we net klaar met verbouwen van BA1. Nieuwe houten vloer gekregen (we hadden voorheen betonnen vloer) en de karlstad en kramfors serie is heel groot uitgebracht. De komende week nog bezig met verbouwen van BA2.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:50:33 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_50802621
De KRAMFORS in het zwart/wit is wel leuk

en ik was slechts op bezoek in A'foort, verbouwen doe ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')